שניר הובלות תל אביב והמרכז

הובלות קטנות השוואת מחירים

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    הובלות קטנות השוואת מחירים
    admin

    הובלות קטנות השוואת מחירים

    בין הפתרונות המוצלחים למעבר דירה נקרא הובלות קטנות. למעשה פתרון זה מתאים לכמה סוגים של אנשים ואנחנו בחברת שנירגו הובלות בחרנו לפתח את הרעיון ואף לקחת אותו צעד אחד קדימה….

    אז למי מיועד שירות הובלות קטנות וכיצד תשוו מחירים?

     

    1. לסטודנטים – תתפלאו לגלות אבל יש סטודנטים שעוברים אפילו 3 דירות במהלך התואר שלהם מכל מיני סיבות כאלה ואחרות. לרוב, לסטודנטים אין הרבה דברים להעביר והם גם מעוניינים להוזיל את מחיר ההובלה ככל שניתן. סטודנטים לרוב נכנסים לדירה מרוהטת, בה יש את רוב התכולה ומביאים איתם מאמא ואבא איזו מכונת כביסה ישנה או ספה גדולה של סבתא אותם הם ממש לא יכולים להעביר לבד. יש גם סטודנטים שלא מחזיקים רכב אלא מסתפקים בקטנוע שכן מוסדות לימוד רבים נמצאים בתוך הערים הגדולות ולכן הן צורך ברכב. לכן, הובלות קטנות הוא השירות המושלם עבור סטודנטים.
    2. למי מאיתנו שעובר דירה בפעם הראשונה – לרוב מי שעובר דירה בפעם הראשונה יקנה את כל הדברים אותם הוא צריך ולכן אין לו צורך בשירות הובלות גדולות. הובלות קטנות מתאימים למי שיש רק כמה ארגזים בודדים וכך מחיר ההובלה נמוך בהרבה מאשר הובלה רגילה. השירות מתאים למשל לזוגות צעירים שמחליטים לעזוב את בית הוריהם ולגור ביחד,  לחיילים שסיימו את שירותם הצבאי ומעוניינים לעבור לעיר הגדולה בכדי לחוות חוויות, ללמוד, לעבוד ולחסוך כסף. חברת שנירגו הובלות מספקת שירות הובלות קטנות ומתמחרת את מחיר ההובלה לפי סוג וכמות הפריטים אותם עליכם להעביר. באתר שלנו תוכלו להתרשם ממחירים זולים במיוחד. לכן, בין אם אתם צריכים להעביר מכונת כביסה בלבד, מקרר בלבד או ספה בלבד – הכל מעודכן באתר ולכן יהיה לכם נוח וקל להשוות מחירים.
    3. למי שמסתדר עם רוב הדברים בעצמו וצריך להעביר רק דברים כבדים – יש אנשים שלאבא שלהם יש טנדר או רכב מסחרי מהעבודה ולכן הם מסתדרים לבד עם רוב הדברים. החפצים הכבדים והגדולים הם לרוב הבעייתיים.

     

    זה מה שנקרא שירות הובלות קטנות המאפשר לכם להעביר רק מוצר אחד, שניים או שלושה, לפי הצורך שלכם.

     

    הובלות קטנות השוואת מחירים

    דילוג לתוכן