שניר הובלות תל אביב והמרכז

מוביל מומלץ

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    מוביל מומלץ
    admin

    מוביל מומלץ

    במעבר הדירה, אחד השלבים העיקריים ביותר במהלך המעבר לדירה החדשה הוא שלב הובלת הרהיטים והתכולה שמכילה הדירה הישנה אל הדירה החדשה. אין ספק כי ההובלות דורשות ממנו תכנון רב, עבודה קשה ולא מעט כסף. למרות שחלק מאיתנו לוקחים את נושא ההובלות כדבר מעצבן ומייגע ואחרים תוספים את השלב הזה כעניין פשוט, קל ובר ביצוע שאינו שלב קריטי כל כך במהלך המעבר לדירה החדשה, אין להקל ראש בשלב הזה.
    חשוב לבחור חברת הובלות מקצועית – שתדע את המלאכה ושהעובדים שיעמיסו יעשו זאת במקצועיות ואחריות. אמינה – שהרי חברת הובלות ללא המלצות ממכרים והמלצות באינטרנט איננה טובה מספיק. ותיקה – שתדע מה עושים בכל מצב ומתי כך שאנחנו לא נצטרך "להדריך" אותם. ומנוסה – שתהיה בעלת ניסיון בתחום.

    לא כל מעבר דירה כרוך בהזמנת שירותי הובלות וישנם מקרים בהם ניתן להסתדר בכוחות עצמנו ללא עזרה חיצונית המצריכה כסף וזמן. במידה ובחרתם לבצע את תהליך העברת הדירה שלכם בעצמכם, עדיף שתכינו עצמכם לעבודה פיזית קשה ומאומצת המובילה לשרירים תפוסים בדרך כלל. לא משנה אם אתם מובילים את הדירה לבד או באמצעות חברת ההובלות. העיקר שתקפידו על סדר, תכנון ואריזה יסודית של תכולת הדירה.

    כיצד לבחור חברת הובלות?

    ישנן חברות רבות המציעות שירותי הובלות דירות וחשוב לבחור בחברה מקצועית ואיכותית. אחת מן השיטות היעילות ביותר למציאת חברת הובלות הגונה וישרה, היא על ידי קבלת המלצות מחברים, מכרים ובני משפחה. במידה ואין מי שימליץ לכם על חברת הובלות מספקת, תמיד ניתן לפנות אל רשת האינטרנט ולחפש אחר המלצות.
    באינטרנט ניתן למצוא מספר רב במיוחד של אתרים המייצגים חברות הובלה כאשר בכל אחת מהן בדרך כלל מוצבים המלצות של לקוחות. אמנם מוטב לא להסתמך אך ורק על ההמלצות הללו מכיוון שיתכנו ביקורות רעות יותר שלא נכנסו לאתר החברה ומפורסמות באתרים, בלוגים ופורומים שונים. כדאי גם להשוות מחירים בין החברות השונות לפי: מרחק ההובלה, אזור המגורים, תכולת הציוד, תקציב מסוים וכו'.

    מחיר זול הוא לא הכל וחייבים לבדוק שלחברת ההובלות שבחרתם להובלת תכולת הדירה שלכם יש פוליסת ביטוח הדואגת לכסות ולבטח את הציוד שלכם במקרים בהם נגרם נזק מסוים לציוד.
    בנוסף, עליכם לדעת שאתר רציני מעיד על חברת הובלות רצינית וחובה להשיג כמה שיותר מידע על חברת ההובלות לפי חתימת החוזה והעברת הדירה.

    מוביל מומלץ

    דילוג לתוכן