שניר הובלות תל אביב והמרכז

הובלה של מקרר

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    הובלה של מקרר
    admin

    הובלה של מקרר

    הובלה של מקרר היא הובלה בעייתית

    אנשים רבים שמעו בעבר על הבעייתיות של הובלת מקרר ולא תמיד הבינו למה. חוסר ההבנה הזה גורם לאנשים לנחש ולחשוב שהם יכולים להוביל את המקר בצורה עדינה בלי להבין מה באמת הנזק שיכול להיגרם בהובלה שלו. הובלה של מקרר היא אחת ההובלות הכי עדינות שיש וחייבת להתבצע בצורה מקצועית ומנוסה. במקרר יש מערכת מורכבת שכוללת מדחס שדוחס את הגז וכך מקרר את מה שבפנים ממש כמו במזגן, למדחס הזה יש שמן ויחד עם צינורות קירור רבים הובלה לא נכונה יכולה לפגוע מאוד במערכת. הובלה כזו חייבת להתבצע על ידי אנשים מקצועיים כדי למנוע נזקים לפריט שעולה כמה אלפי שקלים.

    הובלה של מקרר: מה מותר ומה אסור

    • הובלה של מקרר היא הובלה שאסור בשום פנים ואופן להוביל בצורה רשלנית. המקרר רגיש מאוד לדפיקות וגם אם הדלת שלא תמשיך לתפקד, לא יהיה לכם נחמד להציב במטבח המעוצב שלכם מקרר שהדלת שלו מעט עקומה. דפיקות ושריטות יכולות לכער את המקרר ולפגוע בשלמות שלו וחבל לקחת סיכון כזה במקום הובלה איכותית ומקצועית ללא מאמץ וללא דאגות שעולה סך הכול בין מאה למאתיים שקלים. מקרר סטנדרטי קטן ככל שיהיה עדיין לא ייכנס ברכב פרטי בלי צורך להשכיב אותו וגם אם צלחתם את הדרך בבטחה, יכול להיות שתתבלבלו ותחברו אותו לחשמל בלי לתת לשמן להגיע למדחס מה שיביא להרס של המערכת.
    • גם אם הנסיעה עם המקר הייתה מוצלחת ולא נתקלתם בבעיות מיוחדות, לשאת את המקרר במדרגו תזה כבר סיפור אחר, חברות הובלות מקצועיות מבצעות הובלות מקררים באמצעות מנוף ובצורה הזו ניתן פשוט למקם אותו בבית דרך המרפסת או אפילו דרך החלון בלי בעיות. בצורה כזו נחסך זמן רב, מאמץ גדול מאוד וסיכון גדול למקרר שיידפק מהקיר או מהמעקה בחדר המדרגות.

    כיצד נמצא הובלה איכותית למקרר?

    הובלה של מקרר היא הובלה נפוצה מאוד ולא תהיה לכם בעיה ליצור קשר עם אחת מחברות ההובלות שיציעו לכם שירותים של הובלות קטנות שמתאימות גם לפריטים אחדים. פעמים רבות הביטוי הובלות מקררים נמצא בלקסיקון החברה בגלל הצורך שלה באוכלוסייה והייחודיות שהיא דורשת.

    A young teen woman with her luggage and belongings moving home
    A young teen woman with her luggage and belongings moving home
    דילוג לתוכן