שניר הובלות תל אביב והמרכז

הובלות מקררים בהרצליה

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    הובלות מקררים בהרצליה
    admin

    הובלות מקררים בהרצליה

    בין אם אתם סטודנטים שנמצאים בתהליך של מעבר דירה, בין אם אתם משפחה שמעבירים בית או דירה עם תכולה שלמים ובין אם קיבלתם במתנה מקרר במתנה מסבא וסבתא או מההורים, אתם זקוקים לחברת הובלות מקררים בהרצליה. מקרר הוא אחד המוצרים שפחות מומלץ להעביר בעצמנו, לא רק משום שמדובר במוצר חשמלי כבד ומורכב מאוד להעברה, אלא גם הוא נחשב לאחד ממכשירי החשמל הכי רגישים שיש. הוא מיוצר מהמון סוגים של חלקים ביניהם מדחס, מנוע, מערכת קירור והקפאה, לכן יש לנהוג בצורה מסוימת ומומלץ לבחור בחברה הובלות שלא רק תבצע עבורכם את תהליך הובלת המקרר אלא גם תסייע לכם להבין איך בדיוק מומלץ להתנהג עם המקרר לפני שמנתקים אותו מהחשמל וגם אחרי.

     

    הובלות מקררים בהרצליה- מדוע מומלץ להיעזר בחברת הובלות ?

    אז כמו שכבר ציינו מקודם, העברה של מקרר נחשבת למורכבת קודם כל בגלל המשקל שלו. מקרר שוקל כמה עשרות קילוגרמים ולכן מי שלא רגיל לסחוב משקלים כבדים שכאלו, עלול למצוא את עצמו מסתבך עם הדבר הזה. בנוסף, העברה של מקרר לא יכולה להתבצע ברכב פרטי רגיל, אלא דורשת רכב מסחרי כזה או אחר. מקרר אסור להעביר בשכיבה וגם מומלץ מאוד להיזהר בתהליך ההעברה בעיקר כאשר מדובר בבניינים או בתים עם פתחים צרים וללא מעלית. יחד עם זאת, מחדס המקרר מכיל המון נוזלים ולכן חשוב לבצע את תהליך הניתוק והחיבור של המקרר לחשמל על פי כללים ספציפיים אותם מכירות חברות ההובלה על פי סוג המקרר.

     

    לסיכום, הובלת מקרר אולי נקראית כמו משימה פשוטה וקלה, אולי אתם חושבים שאם תעבירו את המקרר בעצמכם או בעזרת אנשים הקרובים לכם, תוכלו להוזיל כך עלויות, אך בסופו של דבר תזוזה או מכה הכי קטנה יכולה לגרום לנזק בלתי הפיך למקרר ולכן מומלץ לנסות לחסוך את העלויות במקום אחר וכן להיעזר בחברת הובלות לביצוע ההובלה של המקרר שלכם. יש חברות שמתמחות בהעברה של מקררים ולכן כדאי לפנות דווקא אליהן.

    Little boy with moving boxes at new home
    Little boy with moving boxes at new home
    דילוג לתוכן