שניר הובלות תל אביב והמרכז

הובלות מקררים בנתניה

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    הובלות מקררים בנתניה
    admin

    הובלות מקררים בנתניה

    בפוסט הבא נספר לכם מדוע מומלץ להיעזר בחברת הובלות מקררים בנתניה, נספק לכם כמה טיפים להעברה נכונה של מקרר ונציג בפניכם מהם הפרטים החשובים לבחירת חברת הובלות המבצעת העברות של מקררים ושאר ציוד בנתניה.

     

    אז למה לא להעביר מקרר בעצמנו?

    אנשים רבים בטוחים שהם יכולים להעביר את תכולת הדירה שלהם בעצמם, להוזיל עלויות וכך להשקיע את הכסף בדברים אחרים שקשורים לדירה שלהם כמו למשל רהיטים, ציוד חשמלי חדש, סיוד ועוד. העניין הוא שיש דברים שממש לא מומלץ לחסוך בהם ואחד מהם זה שירות הובלות מקצועי. בין אם כל מה שאתם מעבירים זה מקרר ובין אם יש לכם ציוד נוסף, חברת הובלות מעסיקה צוות מובילים מקצועי שיודע בדיוק איך להעביר כל דבר בכדי שלא ייגרם לציוד שלכם נזק.

    איך מעבירים מקרר?

    אז מקרר נחשב למוצר חשמלי כבד, מסורבל ומורכב להעברה שכן יש בו המון מערכות וחלקים גם גדולים וגם קטנים. לכן, לפני שמעבירים את המקרר, כמה שעות לפחות, עדיף אפילו לילה לפני מומלץ מאוד לנתק אותו מהחשמל ולהפשיר את כל המים ואז גם לנקות אותו כמו שצריך. את ההובלה עצמה חשוב לבצע ברכב שבו ניתן להעמיד את המקרר בצורה ישרה. למה? כי אסור שהמקרר ישכב. זה פשוט יהרוס אותו. בנוסף, אם לא ניתן להעביר את המקרר בעזרת מעלית ואתם גרים בקומה גבוהה, שווה להיעזר בחברת הובלות שמספקת גם שירותי מנוף. לאחר שהמקרר עבר לדירה החדשה, חשוב לחכות שעה או שעתיים ורק אז לחבר אותו שוב לחשמל.

     

    איך בוחרים חברת הובלות מקררים בנתניה

    1. ניתן להיעזר ברשת האינטרנט כמו למשל ברשת החברתית פייסבוק ולחפש המלצות אמינות מאנשים שאתם מכירים וסומכים עליהם
    2. מומלץ לבחור בחברה הובלות הפועלת באזור המגורים שלכם
    3. יש לתאם את התאריך ואת השעה של ההובלה מראש ולוודא שזה אכן מתקיים בזמן
    4. חשוב לבחור חברת הובלות המבצעת ביטוח לתכולה שלכם
    5. חשוב להיזהר מחברות הובלה המספקות מחירים נמוכים מדי או גבוהים מדי, שני המצבים מעידים על חוסר מקצועיות.

    blue-truck-movers_zk9tv2ud_l

    דילוג לתוכן