שניר הובלות תל אביב והמרכז

הובלות מקרר ירושלים

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    הובלות מקרר ירושלים
    admin

    הובלות מקרר ירושלים

    הובלת מקרר איננה משימה פשוטה ובטח שלא משימה לכל אחד. כאשר אתם נמצאים בתהליך של העברת דירה, העברה של בית או משרד, מומלץ מאוד להיעזר בחבברת הובלות המתמחה בהעברה של מקררים ושאר מוצרים כבדים בירושלים.

     

    מדוע מומלץ שלא לבצע הובלה של המקרר בעצמכם?

    1. בגלל המשקל – מקרר שוקל כמה עשרות קילוגרמים ולכן מאוד מומלץ שלא להרים את המקרר בעצמנו. המשקל עלול להעמיס על הגוף שלנו, בעיקר אם הגוף שלנו לא מאומן ולא רגיל להרים משקלים כבדים. הדבר עלול לגרום לא רק לנזק למקרר עצמו, אלא לנזק גופני בלתי הפיך ואם נדמה לכם שהובלה עצמאית של מקרר בעצם תעזור לכם לחסוך בעלויות המעבר, זה לא באמת שווה את זה. עדיף לכם לנסות להוזיל עלויות במקום אחר.
    2. בגלל מורכבות ההובלה – לא רק שמקרר נחשב למוצר חשמלי גדול וכבד, גם מדובר במוצר חשמלי שמורכב מבחינת איך שהוא בנוי. הוא כולל מערכת קירור, מנוע, מדחס ועוד כל מיני חלקים שבעצם הופכים אותם לרגיש ופגיע לכל מכה שהוא מקבל. מקרר זה דבר יקר ומקרר חדש יכול להגיע לכמה אלפי שקלים, לכן שווה מאוד להיעזר בחברת הובלות מקרר ירושלים המתמחה בביצוע הובלות מהסוג הזה.

     

    איך להתנהג עם מקרר לאחר שעבר הובלה?

    ברגע שהמקרר מקבל זעזועים תוך כדי ההובלה, השמן שנמצא בתחתית המדחס, מתחיל לעלות כלפי מעלה. לכן, מאוד חשוב ברגע שהמקרר מגיע לדירה החדשה שלכם, לחכות לפחות שעתיים, ורק אז לחבר את המקרר שוב לחשמל.

     

    לפני שאתם בוחרים חברה המבצעת הובלות מקררים באזור ירושלים בדקו:

    1. האם מדובר בחברה אמינה המבצעת הובלות מהסוג הזה לעתים קרובות
    2. נסו לברר, אולי שווה לכם לקחת שירות הנקרא הובלות קטנות בירושלים, מה שיסייע לכם לחסוך לא מעט כסף בתהליך המעבר
    3. וודאו שהחברה שאתם בוחרים מספקת ביטוח עבור המקרר שאתם מעבירים
    4. במידה ואין בבניין שאתם מתגוררים בו מעלית או במידה ומדובר בהובלה מורכבת, ציינו זאת בפני חברת ההובלות וחפשו פתרון מתאים.

     

    לסיכום, העברה של מקרר ובכלל מוצרים כבדים ומסורבלים

    A young teen woman with her luggage and belongings moving home

    דילוג לתוכן