שניר הובלות תל אביב והמרכז

הובלות פסנתרים מודיעין

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    הובלות פסנתרים מודיעין
    admin

    הובלות פסנתרים מודיעין

    איך שלא מסתכלים על זה, מעבר הדורש הובלה ולא משנה מאיזה סוג הוא לוגיסטיקה לכשעצמה. עלינו לברר לגבי חברת הובלות אמינה, להשוות מחירים, לדאוג שחוזה המעבר יהיה כמו שצריך, לדאוג שהחברה מודעת לכל מאפייני ההובלה השונים, רק כך נבטיח מעבר שפוי וזה לא משנה אם מדובר במעבר דירה, מעבר לבית פרטי, מעבר באותה עיר או בעיר אחרת, מעבר מהעיר לכפר, מעבר משרד וכדומה. עם זאת, יש גם הובלות הנחשבות ליוצאות דופן בשל מגוון סיבות ואחת היא הובלה של כלי נגינה כבדים כמו למשל הובלות פסנתרים במודיעין.

     

    מדוע הובלת פסנתר נחשבת למורכבת?

    בשונה מהובלה רגילה של ארגזים המלאים בחפצי מטבח, בגדים מצעים, רהיטים וכדומה, הובלה של פסנתר מחייבת מקצועיות רבה שכן מדובר בכלי נגינה כבד במיוחד. פסנתרים רגילים שוקלים בממוצע 100 קילוגרמים בעוד פסנתרי כנף שוקלים 200 קילוגרמים בממוצע ואפילו יותר מזה. הפסנתר עשוי מעץ מלא, חומר שהוא לא רק קשה, חזק וכבד אלא רגיש מאוד לכל שינוי. בתוך הפסנתר יש מערכת צלילים סופר מורכבת המבוססת על קלידים באורכים שונים, מתכות וכל מכה הכי קטנה עלולה לפגוע באופן ניכר באיכות הקול של הקלידים. אי לכך, כאשר אנו בוחרים חברת הובלות שתבצע עבורנו הובלה של פסנתר במודיעין, עלינו לוודא כי החברה מתמחה בביצוע הובלות מהסוג הזה. בנוסף, ברוב המקרים לא ניתן יהיה להעביר את הפסנתר בעזרת שניים או שלושה מובילים אלא נזדקק למנוף. לכן, כאשר אנו בוחרים בחברה הובלות להעברת פסנתר עלינו לוודא שיש לה את האישור המתאים ואת הציוד המתאים לעבוד עם מנוף.

     

    טיפים להובלה של פסנתר

    בחרו בחברת הובלות שמספקת לכם את כל המידע לגבי איך ההעברה מתבצעת, עם איזה ציוד וספקו למובילים את כל המידע לגבי מיקומו של הפסנתר – איזו קומה, עד כמה הדירה או הבית נגישים לתהליך ההעברה ושאר מידע חיוני. וודאו שאתם מבוטחים במקרה שתוך כדי ההובלה משהו קורה לפסנתר.

     

    השוו מחירים בין שתיים או שלוש חברות ורק אז הגיעו להחלטה.

    הובלות פסנתרים מודיעין

    דילוג לתוכן