שניר הובלות תל אביב והמרכז

הובלות קטנות ברמת גן

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    הובלות קטנות ברמת גן
    admin

    הובלות קטנות ברמת גן

    חברת שנירגו הובלות מבצעת הובלות קטנות ברמת גן, גבעתיים, תל אביב, פתח תקווה, ראש העין ובני ברק. תהליך ההובלה מתבצע בשקיפות מלאה כך שאתם שותפים מלאים בכל מה שמתרחש שלב אחר שלב. אין סיפורים, אין תירוצים – הכל מתבצע בזמן שנקבע מראש בצורה אחראית, מקצועית ואדיבה.

     

    אחד היתרונות הבולטים של שנירגו הובלות קטנות ברמת גן טמון בעובדה שאנו ״תופרים״ עבורכם את סוג ההובלה לפי הצרכים שלכם. מה זה אומר? זה אומר שזה ממש לא משנה אם אתם צריכים להעביר תכולת דירה שלמה, מעבירים רק מכונת כביסה וכמה ארגזים או אפילו רק מקרר. אנחנו נהייה שם בשבילכם בכל שירות ובכל פעולה שקשורה לתהליך המעבר שלכם.

     

    מדוע שנירגו הובלות ?

    1. כל שירותי ההובלה תחת קורת גג אחת החל משירות מנוף, דרך השכרת נגררים מכל הסוגים – נגרר פתוח, נגרר לרייזר, נגרר לרכב שטח ועד תדרוך מקיף לגבי הובלה עצמאית. אנו גם מבצעים שירות פירוק והרכבה של רהיטים ו/או ארונות ובקיצור כל שירות שאתם חפצים לו, אתם יכולים לאתר אצלנו בשנירגו הובלות.
    2. מחירים מפתיעים – ניתן לתמחר את ההובלה לפי פריטים בודדים או לפי תכולת דירה שלמה – אתם בוחרים. המטרה שלנו הינה לאפשר לקהל לקוחותנו ליהנות ממחירי הובלה חסרי תקדים ולהפוך את שירות ההובלות לשירות נגיש, זול ואיכותי בישראל.
    3. אנשי מקצוע – מכיון ומדובר בתחום פרוץ, אנו מתחייבים שכל המובילים שלנו בעלי ניסיון וכבר בצעו אינספור הובלות ברחבי ישראל כך שמיומנות, מקצועיות ושימוש במגוון פתרונות יצירתיים במידת הצורך במקרים של מעברים צרים, דירות בקומות גבוהות ללא מעלית, חפצים כבדים באופן קיצוני ושאר מצבים הדורשים יצירתיות ומקצועיות בתחום.

     

    אז קדימה, אל תתפשרו על איכות, בחרו את אחת מחברות ההובלות המתקדמות והמנוסות בחום וכך תבטיחו לעצמכם מעבר חלק, מהיר בלי בעיות ובירוקרטיות מיותרות.

     

    איך זה עובד איתנו?

    כל מה שאתם צריכים לעשות זה למלא את הפרטים שלכם דרך האתר או לחלופין ליצור איתנו קשר ואנחנו נשמח לספק לכם את כל הפרטים ולהתחיל בתהליך.

    הובלות קטנות ברמת גן

    דילוג לתוכן