שניר הובלות תל אביב והמרכז

הובלת מקרר מקצועית

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    הובלת מקרר מקצועית
    admin

    הובלת מקרר מקצועית

    איך נבצע הובלת מקרר בצורה מושלמת?

    הובלת מקרר מאז ומתמיד הייתה הובלה מאוד בעייתית. מעבר לכך שמדובר בפריט עצום ממדים שקשה מאוד להכניס ברכב פרטי, הוא מאוד רגיש וכל דפיקה קטנה יכולה לעקם את הדלת או את הדופק שלו, יחד עם הרס של המערכת שלו שנמצאת בפנים ועובדת על גז. פעמים רבות אנשים הובילו מקרר בעצמם וכשהוא הגיע ליעד החדש הוא היה שלם וללא שריטה אפיו הקלה ביותר, אך כשניסו לחבר אותו לחשמל ולהפעיל אותו הבינו שהוא כבר לא פועל. מקרר הוא מכונה מופלאה שיכולה להיהרס בקלות ולא כדאי לחסוך בהובלה שלו ובסוף לצאת בנזק של מקרר חדש שעולה אלף שקלים לפחות או תיקון שלו שיעלה כמה מאות והרבה זמן התעסקות.

    הובלת מקרר: איך עושים את זה נכון?

    • הובלת מקרר צריכה להיות הובלה עדינה ומקצועית. אנשים רבים מנסים להוביל את המקרר באופן איטי ומקצועי ללא ניסיון בלי להבין שהם עושים משהו לא בסדר. אם יש לכם נגרר וכבלים לקשור את המקרר, ההובלה יכולה להיות טובה יותר אך ורק אם אתם מובילים אותו באזור רגוע בנסיעה איטית ובשעות נוחות. במידה ואתם מנסים להוביל את המקרר בתוך הקיבוץ למקום אחר, או בין ערים קרובות שהנסיעה בהם רגועה, המשימה יכולה להצליח אך גם אז יהיו לכם דפיקות לב מרובות והרבה מה לסכן.
    • הובלת מקרר בכל מצב אחר ובכל כלי אחר יכולה להיות מאוד מסוכנת. חברות הובלות מקצועיות למרות הניסיון העשיר שלהם עדיין נזהרות מאוד בכל מה שקשור להובלת מקררים אז ודאי שאדם ללא ניסיון וידע חייב להימנע מכך לחלוטין. המקרר צריך להיארז בהתאם בנייר בועות אוויר ובבדים כדי שלא ייחבל, כיוון שמעבר לעובדה שמדובר בפריט חשוב שחייב לפעול במטבח, מקרר שנפגע יכער לנו את המטבח ויפריע לנו בעין.

    הובלת מקרר היא לא רק הנסיעה

    חשוב לזכור שהובלת מקררים היא לא רק הנסיעה עצמה אלא גם הסבלות שלהם לא תמיד נוכל לגייס מספיק כוח דם כדי להוביל את המקרר בבטחה וגם אם יגיעו כמה חברים לעזור, מרוב עייפות יש סיכוי שבסוף נתפשר ונניח את המקרר באמצע המדרגות כדי שננוח טיפה מה שיפגע בו מאוד. חברת הובלות מקצועית תבצע את הסבלות בצורה הטובה ביותר עם מקצועיות וניסיון של שנים ולעתים גם שימוש במנוף לחיים קלים יותר.

    truck-movers-vintage-retro_fyyuuhl__l-1

    דילוג לתוכן