שניר הובלות תל אביב והמרכז

חברת שניר השכרת נגרר לרייזר - שירות מעל הכל!

חברתנו מבצעת השכרת נגרר לרייזר בתל אביב וכל אזור מרכז הארץ.

שניר פתרונות שינוע והשכרת נגררים מציעים שירות השכרת נגרר לרייזר – RZR במחירים הזולים ביותר בארץ! ההשכרה יכולה להתבצע על בסיס יומי או יותר והיא כוללת תדרוך מקיף על תנאי הבטיחות וההתקנה, הצוות המקצועי שלנו ילווה אתכם שלב אחר שלב, כמו כן תוכלו לקבל מענה טלפוני במשך הזמן בו הנגרר ברשותכם.

לקבלת ייעוץ חינם בנוגע להשכרת נגרר לרייזר – RZR התקשרו כבר עכשיו לטלפון 050-449-2267 ואחד מנציגי החברה ישמח לענות לכם על כל השאלות ולהתאים לכם נגרר שתואם את הרכב שלכם. חברת פולריס פיתחה את רכב השטח רייזר – RZR במקור לצרכים צבאיים של הצבא האמריקאי אך כיום דגם ה- S הפך פופולארי מאוד בישראל והמבנה והרכיבים שבו נלקחו רובם מהדגם הצבאי המשופר RZR SW , Special Warfare. הדגם הנפוץ ביותר הוא פולאריס RZR, הוא מצויד במנוע 800 סמ"ק והוא בעל הזרקת דלק ממוחשבת שמאפשרת לו להגיע למהירות נסיעה גבוהה מאוד, כ- 100 קמ"ש. הרייזר RZR נחשב לרכב השטח קל הטוב ביותר בעולם וזו גם הסיבה שהוא הפך מאוד פופולארי בישראל ואנשים רבים משתמשים בו לחוויות אקסטרים בשטחים פתוחים מאתגרים.

הבעיה היא איך מובילים את הרייזר למקום היעד ?! שניר פתרונות שינוע מציעים לכם מגוון אפשרויות של השכרת נגררים לרייזר – RZR ולטרקטורונים מכל הסוגים. כל מה שדרוש לכם זה וו גרירה שיאפשר לכם להוביל את הכלי ליעד הרצוי.

הנגרר מותאם להובלת הרייזר RZR והוא מגיע משולב עם רמפה, גלגל ספייר וביטוח צד ג'.
כמו כן הוא מתאים לכל סוגי הטרקטורונים וכל שנותר לכם זה להתקשר אלינו לייעוץ חינם כדי שנוכל להתאים לכם את הנגרר המתאים לרכב שלכם!

אז למה לבצע איתנו הובלות קטנות בתל אביב?

1
3
2

ניסיון למעלה מ 17 שנה.

יכולות לוגיסטיות מהטובות ביותר בארץ.

מחירים נוחים לכל סוגי הלקוחות.

אז למה לבצע איתנו הובלות קטנות בתל אביב?

1

ניסיון למעלה מ 17 שנה.

2

יכולות לוגיסטיות מהטובות ביותר בארץ.

3

מחירים נוחים לכל סוגי הלקוחות.

עגלה לרייזר

יש לא מעט כלי רכב המותאמים לתנאי שטח אך רבים נוטים להתלבלב בין טרקטורון, ריינג׳ר, תום קאר ורייזר. היום נדבר על רייזר שנחשב לאחד מרכבי השטח הכי מתקדמים, הכי בטיחותיים והכי מועילים. מדובר בכלי רכב עוצמתי שיסייע לכם להעביר כמעט כל דבר אותו אתם צריכים לשנע מנקודה א׳ לנקודה ב׳. חברת שנירגו הובלות ופתרונות שינוע משכירה לקהל לקוחותיה עגלה לרייזר עם אפשרות לביטוח. בנוסף, ניתן גם לשכור וו גרירה. הצוות שלנו יסייע לכם בהסבר בטיחות מדויק כיצד להתנהל עם העגלה ואיך לשמור על נהלי וכללי בטיחות חשובים וחיוניים לשינוע מהיר, קל ובטוח.

 

היתרונות של עגלה לרייזר

  1. ניתן להשכיר עגלה לרייזר ליום אחד, שניים, שבוע או יותר.
  2. מאפשר גמישות מלאה בשינוע החפצים אותם אתם צריכים להעביר.
  3. פתרון חסכוני ויעיל לאנשים המעוניינים ברכב נגרר זול.
  4. העגלה איננה זקוקה להתאמות מיוחדות.

 

חברת שנירגו הובלות ופתרונות שינוע מבינה את החשיבות לגבי נושא הבטיחות ולכן לא מעגלת פינות ומקפידה לשמור על עגלות איכותיות, בטיחותיות וראויות לשימוש. כל העגלות ומוצרי הגרירה שלנו עומדים בתקני הבטיחות, נחשבים לחזקים, עמידים  ויספקו עבורכם את השירות הטוב ביותר.

 

אנו נסייע לכם להתאים את העגלה לרייזר ולהתאים לה וו גרירה מתאים כך שבבחירת עגלה של שנירגו הובלות היא בחירה בה אנחנו מתחייבים לשירות הכי טוב תוך בחירת המוצר שהכי עונה לצרכים שלכם.

 

דילוג לתוכן