שניר הובלות תל אביב והמרכז

מזה ארגז הובלות אמיתי?  האם אתה יודע?

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    ארגזי הובלה מאושרים
    admin

    מזה ארגז הובלות אמיתי?  האם אתה יודע?

    המונח " ארגזי הובלות" משומש יותר מדי עד שזה הגיע לנקודה שזה איבד את משמעותו עבור רוב הצרכנים. רוב האנשים מקשרים ארגזי הובלות עם כל ארגז ישן שהם מוצאים בתוך הבית, או שנמכר בחנויות. אחרי הכל אם החנות קוראת לארגז- ארגז הובלות , זה חייב להיות נכון? טעות! רוב האנשים מאמינים מחוסר ידע שארגז זה ארגז, וארגז הובלות זה רק כל סוג ארגז שמובילים איתו. זה גם שכלי, זה לא נכון וזה הוביל לנזקי מעבר מיותרים בכל ארה"ב.

    המונח ארגזי הובלות באמת מתייחס לסוג ארגז שמיוצר ספציפית ומתוכנן לשמש להעברה ואחסון. הארגזים האלו הם בסטנדרט תעשייתי עם חברות הובלה מקצועיות, וכרגיל הם אפילו לא נמכרים בחנויות רגילות. ארגזי הובלה מאושרים נושאים עליהם חותמת  שמעידה הליהם שהם מאושרים, וזה מספק את ההגנה המקסימלית לחפצי הערך שלך בזמן מעבר או אחסון.

    זה אירוני שהרבה אנשים מבזבזים כסף מיותר כדי לקנות ביטוחי צד שלישי למקרה שחפציהם ינזקו, אבל אורזים את חפציהם בכל ארגז ישן שהם יכולים למצוא. שימוש בארגזים מאושרים ובאיכות גבוהה זה ההימנעות הטובה ביותר להפחית ולמנוע נזקי העברה.

    איך ארגזי הובלה מאושרים שונים מארגזים רגילים?

    הם מיוצרים לא להתרסק כשהם נערמים אחד על גבי השני במשאית הובלות או בדולי.

    ההיבט הראשון שעושה את ההבדל של הארגזי הובלה המאושרים זה איך שהם מיוצרים ומתוכננים. ארגזי הובלה מאושרים הם מיוצרים ומעוצבים להיות נערמים אחד על השני במשאית הובלות או בדולי בלי להישבר; ולכן הם עומדים בלחץ בסביבה קשה וקפיצית. (משאיות הובלה הם מאוד קפיצים)

    • ארגזי הובלה מאושרים מתוכננים לא להתרסק מתי שהם אחד על השני במשאית הובלות, דולי או בבית שלך, איפה שארגזים רגילים לא מתוכננים להיות נערמים ויש להם הסתברות יותר גבוהה לשבור את החפצים היקרים שלך.

    ההערמת ארגזים אחד על השני תתרחש במהלך כל המעבר כולו. לדוגמה, המובילים שלך יערימו את הארגזים שלך על הדולי ואז יערימו אותם במשאית ואז יערימו אותם בבית שלך עד שתפרק אותם. ואז  אחרי המעבר, יש הרבה אנשים שממשיכים לאחסן את הארגזים במוסך או במחסן. כתוצאה מכך זה מאוד חשוב שמתי שהם בערימה הם לא יתרסקו.

    גדלים בסטנדרט תעשייתי כדי לעזור לך לארוז ולהגן על החפצים היקרים.

    ההיבט השני שמבדיל ארגזי הובלה מאושרים זה הגודל.

    תעשיית ההובלות ממליצה על גדלים מסויימים לארגזי הובלה מאושרים. כל הבית שלך צריך להיות נארז בתוך הארגזים האלה בגדלים שונים. מתי שמשתמשים בגדלים האלה זה עושה את זה קל לסדר אותם צמוד בתוך המשאית כדי שהמובילים לא יצטרכו לעשות הרבה נסיעות (זה יחסוך לך כסף) והמובילים יהיו יותר מהירים בגלל שהארגזים מיועדים להיות מסודרים אחד על השני.

    ארבעת הגדלים של הארגזים המאושרים הם:

    1.ארגז לכל מטרה (1.5 רגל מעוקב) הארגז הכי חשוב בהעברה. רוב הבית שלך אמור להיות נארז בתוך הארגז הזה. זה מספיק גדול כדי להכניס הרבה דברים. אבל זה עדיין לא מדי גדול בשביל שתארוז ייתר מדי שזה יעשה את הארגז מדי כבד.

    2.ארגז העברת המטבח (3.0 ר"מ) אידיאלי לסירים, מחבתות, ומכשירים קטנים.

    3.ארגז מצעים (4.5 ר"מ) לשימוש רק לפריטים גדולים וקלי משקל כמו כריות, אחרת הארגז מדי כבד למובילים לסחוב.

    4.ארגז ארון בגדים- לארגז הזה יש מוט בפנים וזה אידיאלי לתלות בגדים בפנים.

    תיוג מיוחד על הארגז

    ההיבט השלישי למה שמבדיל את הארגזי הובלה המאושרים זה שיטת התיוג.

    לארגזים המאושרים יש תוויות עליהם ששם אתה יכול לציין מה יש בפנים ובאיזה חדר צריך לשים אותו.( שים לב יש ארגזים שנמכרים עם תוויות אבל הם לא ארגזי הובלה מאושרים) אם אתה לא מתייג את הארגז שלך, החברת הובלות יוכלו להוריד את כל הארגזים בסלון ואתה תבזבז זמן בלפתוח ארגזים, לסחוב אותם לחדר שלהם ולסדר. זה יכול להוסיף 50% ויותר זמן למאמצי הפריקה.

    • מתי שעוברים דירה חשוב לתייג כל ארגז באיזה חדר צריך לשים אותם ולציין מה יש בפנים כל ארגז. זה עוזר לחברת הובלות לתעדף את הסידור של הארגזים.

    מי מוכר ארגזי הובלה מאושרים? רוב החנויות הגדולות לא מוכרות ארגזים מאושרים להובלה. אני מתאר לעצמי שלא, בגלל שהארגזים האלה כבדים יותר, ויותר יקרים לקנות ולסחור מאשר ארגזים קלים יותר. כיון שרוב הצרכנים לא יודעים את ההבדל, רוב החנויות הגדולות לוקחים מחירים גבוהים בשביל ארגזים שמספקים הגנה קטנה לחפצים היקרים שלך בזמן מעבר, ולא מתוכננים למטרה הזאת, אבל עדיין יש מעליהם מודעות שקוראות להם ארגזי הובלה.

    בחזרה להגדרה האמיתית מזה ארגז הובלות? עכשיו אתה יודע. אני מקווה שהכתבה הזו עזרה לך ללמוד על ההבדל בין ארגזים לארגזי הובלה.אחרי הכל, בפעם הבאה שתעבור , תשתמש ב"ארגזי הובלה מאושרים"  ואתה תפחית באופן דרסטי את הצורך לעשות ביטוחי הובלה.

    איחולים לך ולמשפחה שלך למעבר מוצלח.

    ארגזי הובלה מאושרים

    דילוג לתוכן