שניר הובלות תל אביב והמרכז

הובלה של מקרר

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    הובלה של מקרר
    admin

    הובלה של מקרר

    המחיר של הובלת מקרר יכול להיות גבוה מאות שקלים או אפילו פחות ממאה שקלים, ולא תמיד ברור ללקוחות מדוע זה כך. במאמר זה נדבר על המחירים של הובלה של מקררים שונים ונבין מה משפיע על המחיר.

    כל חברה והתעריף שלה

    לפני שנדבר על כל מיני פרמטרים שיכולים להיות רלוונטיים למחיר הכללי של הובלת מקרר, חשוב לזכור שמדובר בחברות רבות שיספקו לכם הצעת מחיר ולכל אחת יש את המחירים שלה בהתאם להוצאות שלה ולתעריף שאותו קבעה. לא תמיד יש היגיון למחיר ולעתים יש חברות מנוסות ומוכרות יותר שעל השם שלהם תצטרכו לשלם, כי ההובלה שלהם נחשבת לאמינה, אחראית ומקצועית יותר. זהו אחד הפרמטרים שמשפיעים יותר מכולם על המחיר של הובלת מקרר ולכן חשוב לבצע סקר שוק ולבחון כמה שיותר חברות הובלות שונות.

    מה עוד משפיע על מחיר הובלת מקרר?

     

    • הובלה של מקרר יכולה להיות יקרה יותר ככל שהמקרר גדול יותר ואפשר להבין זאת באופן טבעי. מקרר גדול בנפח של למעלה מאלף ליטרים יכול להגיע למחיר של 800-900 שקלים בעוד מיני מקרר קטן יכול לעלות 200 שקלים לבד. זה נתון חשוב מאוד שלמעשה קובע את עיקר ההובלה.
    • גם מרחק ההובלה מהמוצא ליעד משפיע ולכן חשוב לבחור בחברת הובלות שנמצאת באזור מגורכם. יחד עם זאת, הקומה שאליה יש לשאת את המקרר וגם להוריד אותו תחילה משפיעים מאוד. אם תצטרכו להשתמש בשירותי מנוף להוביל את המקרר ליעד זה יעלה יותר אך יהיה מהיר יותר וזול יותר מאשר סבלות שבעבר הייתה הפתרון היחיד.

     

    הובלה לבד או הובלה משותפת?

    המחיר של חברות מסוימות יכול להיות נמוך מאוד בעיקר אם מדובר על הובלה משותפת שלמעשה תצרף את המקרר שלכם לעוד לקוח. אמנם זה יכול להיות מסוכן יותר אך אם תבחרו בחברת הובלות מוכרת ומנוסה אין סיבה שהמקרר שלכם ייפגע ובטח שלא ייאבד. הובלה כזו צריכה להיות גמישה יותר עם המועד וזו אולי הבעיה הגדולה, אך אם אתם גמישים בתאריך ומצאתם חברה שיכולה לספק לכם מחיר משתלם במיוחד במשאית שכבר יוצאת לכיוון היעד שלכם, הרווחתם מחיר נמוך במיוחד.

    דילוג לתוכן