שניר הובלות תל אביב והמרכז

הובלה של ספה

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    הובלה של ספה
    admin

    הובלה של ספה

    מעבר דירה הוא תמיד עסק רציני ביותר המשפיע על חיינו במידה ניכרת. מעבר דירה דורש מאתנו מאמץ ניכר ודי אם נזכיר כי עלינו לארוז את כול הבית בכדי להעביר את הדירה. לא רק זאת אלא שלאחר האריזה מגיע שלב פירוק הארגזים שהינו מציק לא פחות ודורש מאתנו מאמץ ניכר. על כן נשאלת השאלה האם הובלה של ספה מצביעה על כך כי מדובר במעבר דירה? התשובה היא שאין חוקיות בנושא יתכן ולעתים הספה תסמל את זה שאנחנו עוברים דירה ויתכן שלעתים היא רק מסמלת כי נמאס לנו מהספה והחלטנו לתת אותה לאנשים אחרים ולקנות במקומה ספה חדשה. כך פעמים רבות אנו רואים כי אנשים רבים בוחרים להעביר את הספה שלהם ולא לעבור דירה עקב הובלת הספה. זוהי נקודה חשובה ביותר עליה צריך לתת את הדעת.

    הובלה של ספה – מה הילדים יגידו על מעבר הדירה?

    במקרים שבהם הובלה של ספה מעידה על כך כי אנחנו עוברים דירה חשוב מאוד שנזכור כי מעבר דירה יכול להוות קושי לילדים. חשוב להסביר לילדים מה בדיוק קורה ולהכין אותם זמן מה מראש לכך שאנחנו עוברים דירה. כך הכנה של הילדים יכולה לסייע בצורה גדולה למעבר הדירה ולהוריד את מפלס המתח של הילדים. ככל שתדברו יותר עם הילדים, תסבירו להם במה דברים אמורים ותתחשבו בהם כך מעבר הדירה יהיה להם יותר קל. ככל שהילד יותר מבוגר כך מעבר הדירה יהיה לו יותר קל וגם על כך יש לתת הדעת. ילדים הם הדבר החשוב ביותר לנו בחיים ואנו צריכים לתמוך בהם מבחינה רגשית גם במעבר דירה בכדי להבטיח כי הם יקבלו את המעבר בצורה יפה.

    הובלה של ספה – האם לעזור למובילים כאשר הם באים?

    הובלה של ספה היא דבר פשוט ביותר ואין סיבה שהמובילים לא יבצעו את ההובלה בצורה פשוטה. זכרו כי אתם משלמים למובילים תמורת השירות שלהם ואין כל סיבה לכך שתעזרו להם. ההפך הוא הנכון עזרה למובילים יכולה להוות מקור לבעיות ולטעויות ואף לשבירת חפצים ומכך כמובן יש להימנע.

    %d7%94%d7%95%d7%a8%d7%93-1

    דילוג לתוכן