שניר הובלות תל אביב והמרכז

הובלות ברחובות – לעבור דירה עם ביטוח

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    הובלות ברחובות
    admin

    הובלות ברחובות – לעבור דירה עם ביטוח

    עוברים דירה? חוששים מהתהליך? ובכן מעבר דירה הוא בהחלט תהליך מורכב ולא פשוט אך מניסיון, אם שמים את הדגש על בחירת חברת הובלות מקצועית שמביאה עמה ניסיון והמלצות, המעבר מתבצע הרבה יותר בקלות.

     

    חברת שנירגו מבצעת שירותי הובלה בעיר רחובות, נס ציונה, ראשון לציון והסביבה. יש לנו את המובילים המקצועיים ביותר ואת הציוד האיכותי והמתאים לכל מעבר ולכל הובלה. הצוות של שנירגו הובלות שם לעצמו למטרה לעשות שינוי מהותי בתחום ההובלות בישראל. איפה זה בא לידי ביטוי?

     

    1. אם משהו קורה אתם מכוסים – מעבר דירה הוא דבר מורכב. הובלה דורשת מקצועיות, מיומנות וגם המובילים הטובים ביותר, עושים טעויות. מה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות בהובלה? ובכן, יכול לקרות מצב שבו הספה לא עטופה כמו שצריך ולכן מקבלת מכה, יכול להיות שפתאום מכונת הכביסה קיבלה מכה במהלך הנסיעה וחדלה לעבוד ועוד כל מיני מצבים כאלה ואחרים. בשביל זה יש ביטוח!. טרם אנו חותמים על חוזה קיימת בפניכם האפשרות ליהנות מביטוח במידה ואחד מהדברים שלכם נשבר, נהרס או ניזוק.
    2. הכל ברור מראש – אצלנו בשנירגו הובלות ברחובות יש חוזה עבודה מסודר שמצד אחד שם אתכם ביתרון, שכן המחיר מוגדר מראש כולל מע״מ ושני הצדדים חותמים, מצד שני אנחנו בטוחים בבלעדיות שלכם וכי אכן ההובלה תתבצע על ידנו ולא ניקח אף הובלה אחרת שתתנגש בזמנים של ההובלה שלכם.
    3. אנו מתחייבים בפניכם לבצע את ההובלה בזמן שנקבע, במחיר שקבענו מראש, בלי שינויים ובלי ביטולים.

     

    זכרו, חברת ההובלות אותה תבחרו תשפיע על תהליך מעבר הדירה ותקבע עד כמה מהר תעברו דירה. אנו ממליצים לכם מצד אחד לא להתפתות למחירים הזולים ביותר בשוק ולהתפשר על מוביל שאף אחד לא שמע עליו לפני כן ומצד שני ליהנות מהובלה במחיר הוגן, בזמנים שנוחים לכם ואך ורק לכם. אתם עוברים דירה לכן יש לך לכם את כל הכללים לקבוע את החוקים שמתאימים ועונים לצרכים שלכם. ביום המעבר אנו מתחייבים לשירות הטוב ביותר כי אדיבות ומסירות לתהליך מנחים את כל אחד מהעובדים שלנו בשנירגו הובלות.

    דילוג לתוכן