שניר הובלות תל אביב והמרכז

הובלות דירה בפרדס חנה

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    הובלות דירה בפרדס חנה
    admin

    הובלות דירה בפרדס חנה

    הובלת דירה היא תהליך לא פשוט שחשוב לעבור אצל חברה מקצועית. הובלות דירה בפרדס חנה והסביבה יכולות להיות נעימות ומקצועיות אך גם יכולות להיות בלגן אחד שלם. יש כמה שירותים שכל חברה צריכה להציע לכם ויש דברים שמהם החברות ינסו להימנע לדבר אתכם. ידע מקדים ואסרטיביות מצדכם יכולים לעזור מאוד בבחירת החברה הנכונה.

    להעביר את תכולת הדירה בשלום

    הובלות דירה בפרדס חנה, בנימינה, זיכרון יעקב ושאר הערים באזור יכולות להיות הנקודה בה תמצאו את עצמכם אובדי עצות כיוון בלי לדעת מה צריך לעשות מכאן. ציוד שלא הגיע, פריט שנהרס או נשבר, מובילים שמשאירים בלגן שלם אחרי ועוזבים ושירותים שניתנים באופן חלקי למרות שהובטח לכם אחרת, את כל אלו את ממש לא רוצים לקבל מחברה מקצועית שהבטיחה לכם הרבה ולא קיימה הכול. יש כמה דברים שכדאי שתעלו מול נציג החברה כבר בהתקשרות הראשונית וכך תימנעו מהרבה מצבים לא נעימים ותיהנו מהובלה מקצועית ובטוחה.

    הובלות דירה בפרדס חנה: הדברים שלא יספרו לכם

    • אולי הסעיף הכי חשוב שלא הרבה ידברו אתכם עליו הוא הביטוח. כל חברת הובלות דירה בפרדס חנה חייבת לספק ביטוח כמו לכל אזור אחר בארץ וזה לא משנה עד כמה רחוק אתם מובילים את הדירה או מה אתם מובילים. בדרך כלל חברת ההובלות תכלול את הסעיף הזה בחוזה אך הפרטים שלו עלולים להיות מטעים. תשאלו אותה היטב ואל תסתפקו בהתחייבות בעל פה בגין מה הביטוח מופעל, מה כלול בתחום אחריותה, ומה גובה הפיצוי המקסימלי.
    • מה קורה בעת עיכוב או דחייה של ההובלה? אתם תחכו לתאריך שתעברו דירה בקוצר רוח, תפנו את יום ההובלה ותיקחו חופש מהעבודה וגם לילדים כנראה תמצאו סידור הולם, אך מה קורה אם ההובלה מתעכבת בכמה שעות או ביום שלם? תהיו מוכנים לכל תרחיש ותשאלו לגבי פיצוי או אלטרנטיבות מצידה.

    כמה מובילים ישתתפו במעבר הדירה?

    דמיינו לכם שלקראת הובלות דירה בפרדס חנה מגיעים אך ורק שני מובילים, אחד נהג ואחד סבל. האם זה יהלום את מה שהחברה הבטיחה? לא הרבה חברות ימנו בפניכם כמה כוח אדם מונה הצוות שלהם ולכם צריך לברר זאת היטב כדי לדעת האם סביר להניח שמה שהחברה הבטיחה באמת יוגשם, בעיקר הודות למחיר שהיא גובה.

    images

    דילוג לתוכן