שניר הובלות תל אביב והמרכז

הובלות מנוף – הופכים את המעבר לקלי קלות

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    הובלות מנוף
    admin

    הובלות מנוף – הופכים את המעבר לקלי קלות

    אחת התקופות היותר מאתגרות בחיים היא תקופה שבה אנו עוברים דירה. כחלק מהתהליך עלינו לבצע מספר תיאומים, כאשר המרכזי שבהם הוא תיאום של חברת הובלות. יש כל מיני סוגים של חברות הובלה כאשר קיימים מספר מקרים בהם הובלה רגילה לא תספיק, אלא נזדקק להובלת מנוף.

    מתי צריך שירות של הובלות מנוף ?

    1. כאשר הרהיטים שלנו ושאר מוצרים לא עוברים דרך דלת הכניסה. גם במצב שבו אנו רוצים לחסוך זמן משמעותי ולא מעוניינים לפרק את כל הרהיטים, נוכל להיעזר בשירות של הובלות מנוף.
    2. במצבים בהם חברת הניהול של הבניין לא מאשרת שימוש במעלית בשל הרצון לשמור ולשמר את השטחים הציבוריים של הבניין ולכן מחייבת במעברי דירה לעשות שימוש במנוף.
    3. במצב שבו אין מעלית בקומה ואנו גרים בקומה גבוהה, לרוב נזדקק לשירות של מנוף.

    שירות הובלות מנוףיתרונות

    ובכן, יש מספר יתרונות בולטים כאשר מדובר בביצוע הובלה של דירה או משרד באמצעות מנוף. ראשית כל, הובלה מסוג זה חוסכת לנו זמן רב וכידוע, זמן חוסך לנו גם כסף. שנית כל, בצורה כזו ההובלה הופכת הרבה יותר יעילה, מסודרת ומאורגנת, ככה שאנחנו בקושי צריכים להתאמץ בתהליך המעבר, חברת ההובלות עושה את כל העבודה הקשה בשבילנו. מנוף מסוגל להגיע לגובה של 37 מטרים ולהעמיס מאות קילוגרמים. דבר נוסף, הוא שכאשר אנו בוחרים להעביר את התכולה בצורה כזו, אנו שומרים על דיסקרטיות ונמנעים ממצב שבו כל הדברים שלנו חשופים.

    איך בוחרים חברת הובלות המספקת שירותי מנוף?

    חשוב לבחור חברה מקצועית, חברה עם המלצות שתבצע את השירות בצורה יעילה ובטיחותית. כאשר בוחרים חברת הובלות, בעיקר כזו המתעסקת עם פתרונות הרמה ומנופים, יש לוודא שלחברה יש ביטוח צד ג‘, ביטוח על התכולה של כל המוצרים שלנו כדי שנהייה מכוסים במידה ומשהו חס וחלילה קורה. בנוסף, לאחר שסוגרים את כל הפרטים, חשוב לוודא שנכתב הסכם בין שני הצדדים בו מתוארים כל הפרטים החשובים של ההובלה כמו למשל תאריך ההובלה, השעה שנקבעה, הסכום וכדומה

    הובלות מנוף

    דילוג לתוכן