שניר הובלות תל אביב והמרכז

הובלות מקררים בראשון לציון

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    הובלות מקררים בראשון לציון
    admin

    הובלות מקררים בראשון לציון

    אם אתם גרים באזור ראשון לציון והסביבה או לחלופין עוברים דירה או משרד לראשון לציון, כנראה שאתם צריכים חברת הובלות מקצועית המבצעת העברות של מוצרים שונים. אחד המוצרים המורכבים להעברה הן באופן עצמאי והן בהובלה מקצועית הוא מקרר.

     

    מדוע מקרר נחשב לבעייתי מבחינת ההובלה שלו?

    1. משקל – מקרר נחשב למוצר חשמלי ששוקל המון. לכן, מצד אחד מאוד קשה להרים אותו בעצמנו, דרושה לכך טכניקה מסוימת ובכלל, רוב חברות הובלות מקררים בראשון לציון וברחבי הארץ נעזרות בכל מיני כלים בכדי להרים מקרר כמו עגלות ובמקרים מסוימים גם במנוף.
    2. מורכבות בתפעול -מקרר בנוי ממגוון של רכיבים וחלקים. יש לו מערכת קירור, מנוע, מדחס ועוד כל מיני חלקים. מקרר גם מכיל נוזלים ולכן אם לא יודעים מה לעשות איתו לפני ההובלה ואחריה, עלולים לקלקל אותו. בנוסף, חשוב להבין כי אסור בשום פנים ואופן להעביר מקרר בצורה של שכיבה אלא רק בעמידה, גורם נוסף שאותו חשוב לקחת בחשבון
    3. רכב – הסיבה הקודמת גורמת לנו להבין שלא ניתן להעביר מקרר בכל רכב. בשונה ממזרון, שולחן כתיבה או ספה שאפשר להשכיב או לקשור על גג הרכב, מקרר זה משהו שחייב לעמוד מה שמקשה על המעבר ומחייב אותנו להיעזר בחברת הובלות מקצועית.
    4. מחיר – מקרר נחשב למוצר חשמלי יקר ולכן כדאי להיעזר בחברת הובלות המתמחה בהובלות מהסוג הזה כדי למנוע נזק למקרר.

     

     

    טיפים לבחירת חברת הובלות בראשון לציון

    הדבר הכי חשוב הוא לבחור בחברת הובלות אשר מספקת לכם ביטוח מלא על תכולת הדירה, בעיקר אם מדובר במוצרים יקרים כמו מקרר, מכונת כביסה, מדיח וכדומה. בנוסף, מומלץ לבחור בחברת הובלות עם רכב הובלות מקצועי. טיפ נוסף שכדאי לאמץ זה לשאול את חברת ההובלות את כל השאלות המקצועיות כמו למשל מה קורה אם ההובלה לא מתבצעת בזמנים שנקבעו, כמה אנשים מעבירים את התכולה, כמה זמן צפויה ההובלה לקחת ועוד… מענה על שאלות מהסוג הזה יכול להעיד על חברה מקצועית, אמינה שאפשר כמובן לסמוך עליה.

    A young teen woman with her luggage and belongings moving home
    A young teen woman with her luggage and belongings moving home
    דילוג לתוכן