שניר הובלות תל אביב והמרכז

הובלות מקרר בתל אביב

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    הובלות מקרר בתל אביב
    admin

    הובלות מקרר בתל אביב

    תל אביב היא אחת הערים הכי צפופות שיש בארץ ואפשר להבין מדוע. יש בה הכול מהכול, מעבודה שלא נגמרת ועד מקומות בילוי חדשים שנפתחים בכל שבוע, אך יש גם בעיות לא קטנות שצצות מכך. ביניהן, גם ההובלות הופכות להיות קשות יותר.

    המקררים שמובלים ברחובות תל אביב

    הובלות מקרר בתל אביב נפוצות לכולם, בכל גיל ובכל מגזר. לא מדובר על טלוויזיה שבמגזר החרדי למשל אפשר למצוא פחות, או ויטרינה יוקרתית שבמעונות סטודנטים ובדירות צעירים לא בטוח נמצא. מדובר על פריט שמורכב מאוד להובלה ומחייב זהירות יתרה, אך הוא בסיסי מאוד ולכן נפוץ בכל בית ובית. בתל אביב הובלת מקרר יכולה להפוך להיות סיפור הרבה יותר מסובך ויש לכך מספר סיבות, אך אפשר להירגע כי לכל בעיה יש כמובן גם פתרון. מה הבעיות שצצות בהובלות מקרר בתל אביב?

    הבעייתיות של תל אביב להובלות מקררים

    • אמנם תל אביב עיר מאוד מפותחת ולמעשה הכי מפותחת בישראל כולה, אך יש בניינים רבים שאין בהם מעלית. מצב זה מחייב שימוש במנוף וגם שימוש זה יכול להיות בעייתי  מאוד כי הרחובות צרים וצפופים מאוד, מה שלא תמיד מאפשר חנייה נוחה למשאית המנוף שאחראית על ההובלה. גם כאשר יש מעלית, לא תמיד היא גדולה מספיק להובלת המקרר.
    • תל אביב בעייתית מאוד להובלות באופן כללי בגלל עומס התנועה. כדי להוביל מקרר בצורה נוחה ומהירה כדאי מאוד להוביל אותו בשעות הבוקר המוקדמות או בשעות הלילה המאוחרות. כך אפשר להיפטר מהפקקים המעצבנים שפוקדים אותה ברוב שעות היום מהבוקר ועד שעות הערב, וחוויית ההובלה עצמה תהיה נעימה יותר.
    • בגלל שהרחובות בתל אביב צריך מאוד, אי אפשר להשתמש במשאית לכל ההובלות. המשאית יכולה לחסום את הכביש כולו ולא יהיה פשוט למצוא לה מקום חנייה כמו לכל רכב אחר. מה אפשר לעשות? לתכנן את ההובלה בצורה נכונה עם חנייה שמיועדת למשאית שאמורה להגיע או להוביל את המקרר עם רכב קטן יותר. טנדר יכול להיות מספק ובכל מקרה חשוב לדאוג לו לחנייה שתחכה לו כאשר יגיע.
    דילוג לתוכן