שניר הובלות תל אביב והמרכז

הובלות מקרר חולון

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    הובלות מקרר חולון
    admin

    הובלות מקרר חולון

    אם הגעתם לכאן אתם ודאי צריכים לבצע ההעברה של מקרר באזור העיר חולון והסביבה. במאמר הבא נסייע לכם בתהליך בחירת חברת הובלות מקצועית בחולון ונציג בפניכם כמה טיפים לביצוע הובלה של מקרר.

     

    מדוע לא מומלץ להעביר מקרר בעצמנו?

    לא רק שמדובר במוצר חשמלי כבד מאוד, המקרר בנוי מכמה מערכות וחלקים, לכן כל מכה או תזוזה הכי קטנה של המקרר בין אם מכה מהמדרגה, מהמעלית או אפילו מהקיר, יכולה לגרום למקרר לנזק בלתי הפיך. לעתים, נדמה שעל ידי העברה עצמאית, אנו יכולים לחסוך המון כסף, אבל היום שירותי הובלות מקרר בחולון ובכלל שירותי הובלה אינם נחשבים לדבר יקר, בעיקר אם סוגרים אותם מראש. בנוסף, כשמעבירים מקרר אסור שהוא ישכב, הוא חייב לעמוד ישר, אחרת הנוזלים שבמדחס יכולים לגרום נזק לשאר החלקים.

     

    הובלות מקרר חולון – איך בוחרים חברת הובלות?

    1. בחרו בחברת הובלות המתמחה בהעברה של ציוד כבד כמו למשל מקררים, פסנתרים, מכונות כביסה וכדומה. רק חברה עם הניסיון המתאים ערוכה מבחינת הציוד שכן לעתים דרוש מנוף או ציוד הרמה בכדי לשנע את המקרר מהדירה לרכב.
    2. בחרו בחברת הובלות עם רכב מתאים. המקרר לא יכול לשכב, הוא חייב לעמוד ישר ולכן חשוב לבחור בחברת הובלות שיש לה את הרכב המתאים להעביר את המקרר שלכם.
    3. בחרו בחברת הובלות עם רמת זמינות בהתאם לתאריך שאתם רוצים לעבור וגם לשעה. ודאו שהחברה לא תפוסה וכי היא לא מבצעת כמה הובלות באותו היום.
    4. בחרו בחברת הובלות שמספקת לכם ביטוח על התכולה שלכם, במיוחד על המוצרים היקרים כמו המקרר, המכונת כביסה, הרהיטים ועוד.
    5. שאלו אנשים שאתם מכירים לגבי חברת הובלות אמינה ומקצועית, במידה ולא הצלחתם לאתר, תוכלו להיעזר ברשת האינטרנט במציאת חברת הובלות מקצועית הפועלת באזור חולון והסביבה.
    6. ודאו שחברת ההובלות מוציאה חוזה מסודר בו כתובים כל פרטי ההובלה כמו למשל התאריך, השעה, מה בדיוק עובר, מאיפה לאיפה הדברים עוברים וכדומה.

    לסיכום, שירות הובלות מקצועי בחולון יחסוך לכם המון זמן, כאבי ראש והתעסקות עם תהליך המעבר.

    Businessman moving items in office
    Businessman moving items in office
    דילוג לתוכן