שניר הובלות תל אביב והמרכז

הובלות משרדים בתל אביב

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    הובלות משרדים בתל אביב
    admin

    הובלות משרדים בתל אביב

    להוריד מעצמכם לחץ נפשי עם חברת הובלות מקצועית

    הובלת משרדים בתל אביב היא אחת מההובלות הנפוצות ביותר ולא סתם תל אביב נקראת בירת ההייטק של ישראל. למעשה תל אביב היא אחת הערים המפותחות ביותר בכל המזרח התיכון וכמות המשרדים שיש בה עצומה ועולה בקצב מסחרר. כדי להוביל משרד ממקום למקום, דבר שנשמע מלחיץ מאוד בעיקר ברחובות הסואנים של תל אביב, כדאי מאוד לשקול היעזרות בחברת הובלות מקצועית במתמחה בעיקר בהובלות משרדים. הובלות משרדים שונים מאוד באופי שלהם מהובלות של דירות גם מבחינת הציוד שיש להעביר וגם מבחינת זמני ההובלה הלחוצים. בכל מקרה, בחירה בחברת הובלות יכולה להפוך את המעבר להרבה יותר חיובי ולהסיר הרבה לחצים.

    הובלות משרדים בתל אביב: לעבור בסטייל ולא בפקקים

    • הובלות משרדים בתל אביב יכולות להיות סיוט מתמשך כשמדובר בפקקים. עומסי התנועה בתל אביב הם החמורים ביותר שיש במדינה ונדמה שלא משנה עד כמה תחכו, אתם פשוט לא מתקדמים. כשמדובר במשאית עם כל הציוד של המשרד העצבים יכולים לעלות הרבה יותר מהממוצע ולכן תכנון ההובלה שלכם לזמנים נוחים יותר תהיה משמעותית ביותר. כדאי מאוד לעבור משרד בשעות הערב במידה ומדובר על כבישים מרכזיים, שעות 8 או 9 בערב ולסדר בבוקר שאחרי. כך תחסכו לכם הרבה זמן המתנה בכביש.
    • כדי לעבור בצורה מסודרת כדאי מאוד להיערך להובלה כמה ימים לפני. חשוב מאוד לסדר את כל הציוד באריזות כך שיהיה ברור מה נמצא ואיפה. כדאי מאוד לסדר כל אזור במשרד בקרטון נפרד וכך למעשה בעת פריקת הציוד, כל הציוד באזור מסוים במשרד הקודם יהיה מולנו ונוכל להתאים אותו למשרד החדש.

    שירותי מינוף: חובה בהובלת משרדים

    אמנם ברוב בנייני המשרדים יש מעליות מותאמות למשאות, נפרדות מהמעליות לעובדים ולשימוש האורחים, אך בכל מקרה שירותי מנוף יכולים להיות יעילים במיוחד. לעתים יש צורך להעלות ציוד כבד למרפסת או לקומה גבוהה מאוד ובעזרת מנוף המעבר יהיה הרבה יותר פשוט. בכל מקרה כדאי לבדוק את השירותים האלו שכל חברת הובלות רצינית מחזיקה ובהתאם לכתובת החדשה אליה יש להעביר ולציוד, להחליט האם יהיה שימוש במנוף או לא.

    jvgmk

    דילוג לתוכן