שניר הובלות תל אביב והמרכז

הובלות עם מנוף זרוע- מה זה אומר?

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    הובלה עם מנוף זרוע
    admin

    הובלות עם מנוף זרוע- מה זה אומר?

    אם אתם נמצאים בתהליך של בחירת חברת הובלות, בטח נתקלתם במושג מנוף זרוע. יש כל מיני סוגים של מנופים כאשר אחד הפופולאריים שבהם נקרא מנוף זרוע.

    בשונה ממנופים אחרים, למנוף זרוע יש יכולה לבצע הרמה ונשיאה של מאות קילוגרמים ולכן השימוש בו מומלץ כאשר מבצעים הובלה מסובכת וגדולה במיוחד של ציוד משא, בית או דירה גדולים במיוחד עם הרבה ציוד, רהיטים שלא ניתן להעביר בלי לפרק, כלי נגינה כבדים במיוחד, ויטרינות וכדומה. בפועל, מנוף הזרוע מחובר למשאחת מיוחדת שמאפשרת למנוף לעלות עד קומה גבוה ולהעמיס את הציוד הנדרש. בעזרת מנוף זרוע ניתן גם להעביר למשל מבנים ניידים כמו קראוונים או בתים מעץ שבונים בצורה מודולרית, מכולות, חומרי בניין ועוד.

    מדוע הובלה עם מנוף זרוע מומלץ ?

    אז קודם כל כאשר אנו בוחרים בחברה המבצעת הובלה עם מנוף זרוע, אנו חוסכים גם לעצמנו וגם לחברת ההובלה זמן יקר מאוד. במקום לבצע את ההעמסה בצורה ידנית, פשוט מעלים כלפי מעלה את המנוף שלרוב נכנס דרך המרפסת של הדירה או המשרד ואז פשוט מעמיסים את כל הציוד בבת אחת. דבר נוסף הוא שבצורה כזו אנו חוסכים בכוח אדם. יש מקרים, בהם הובלת מנוף היא פשוט הכרחית כי אי אפשר להעמיס את הציוד בצורה אחרת ובכל מקרה, מדובר בהובלה בטיחותית, יעילה ומהירה יותר.

    כן חשוב לשים לב שכאשר בוחרים חברת הובלות הפועלת עם מנוף מכל סוג שהוא, מדובר בחברה שיש לה את כל האישורים המתאימים בכדי לעבוד עם מנוף וכי זו אכן חברה מקצועית שתסייע לכם לייעל את תהליך המעבר ותקל עליכם ולא להיפך. כדאי להיעזר באנשים שאתם מכירים או דרך המלצות מרשת האינטרנט ולא סתם ככה לבחור בחברה שאתם לא מכירים או מעולם לא שמעתם עליה. חיפוש קצר ומהיר בגוגל עם מילות החיפוש המתאימות, יסייע לכם לאתר חברת הובלות עם מנוף זרוע שאתם יכולים לסמוך עליה בעיניים עצומות.

    הובלה עם מנוף זרוע

    דילוג לתוכן