שניר הובלות תל אביב והמרכז

הובלות קטנות באשקלון

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    admin

    הובלות קטנות באשקלון

    הובלות קטנות יכולות לבלבל אתכם מאוד. מצד אחד קוראים להן הובלות קטנות ומצד שני הם יכולות להוביל אפילו פריטים גדולים מאוד כמו מקרר או פסנתר. זה הזמן להבין למה קוראים להן הובלות קטנות, אלו שירותים נכללים בהובלה מסוג זה ומה בכלל מובילים בהן.

    למה קוראים להן הובלות קטנות?

    הובלות קטנות נקראות כך כשם שיווקי. למעשה אין כזה דבר הובלה גדולה ולכן קשה לאנשים להבין למה הכוונה בהובלה גדולה. הובלה גדולה נחשבת להובלה בה יש צורך במשאית ובצוות סבלים רב שיכולי להגיע גם ל-3 או 4 אנשים, בעוד הובלה קטנה תהיה בדרך כלל לכמה פריטים ספורים או לפריט בודד אחד. הובלות קטנות נקראות גם בפי העם הובלות סטודנטים כיוון שההובלות האלו מיועדות בעיקר לסטודנטים שצריכים להוביל פריטים בודדים ממקום למקום בעיקר לקראת שנת הלימודים החדשה. עם זאת, כל אחד יכול להשתמש בהובלות האלו.

    אלו פריטים מובילים בדרך כלל?

    בדרך כלל בהובלות קטנות באשקלון מובילים פריטים קטנים כמו כורסאות, ספות, שולחנות, שידות, כלי נגינה, מקררים וכן הלאה. הסיבה לכך שאין צורך במשאית גדולה וההובלה לא נחשבת לגדולה היא שהפריט הזה משלים אתה רהיטים שיש בדירה, בדרך כלל דירה שכורה. לעתים מדובר בפריט שנקנה כתוספת לדירה כמו למשל פסנתר גדול, צ'לו לנגנים וכולי. אם תצטרכו להחליף מקרר באשקלון, הובלות קטנות באשקלון יוכלו להוביל אותו עד לבית ולא משנה מאיפה קניתם אותו. אפשר לומר שמקרר, ארון וכל שאר הפריטים החשובים בבית הם הנפוצים ביותר.

    האם יש שירותי נוספים בהובלה?

    בנוסף להובלה עצמה יש עוד שירותים שניתנים ללקוחות השונים שצריכים הובלות קטנות באשקלון, כמו למשל שירותי פירוק והרכבה לרהיטים גדולים, שירותי אריזה, שירותי מנוף אם יש צורך להיעזר בו להובלה בטוחה ומהירה יותר וכן הלאה. כל השירותים הללו יכולים להפוך את החיים של הלקוחות להרבה יותר קלים כי למי שאין רכב הובלה מתאים כנראה גם אין מספיק כוח אדם כדי לפרק את הרהיט שלו או חומרי אריזה לארוז אותו ביעילות. עם זאת את על השירותים הללו יש לבדוק עם החברה.

    דילוג לתוכן