שניר הובלות תל אביב והמרכז

הובלות קטנות בפתח תקווה

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    הובלות קטנות בפתח תקווה
    admin

    הובלות קטנות בפתח תקווה

    חברת שנירגו הובלות מבצעת על בסיס שוטף הובלות קטנות בפתח תקווה, רמת גן, ראש העין, תל אביב והסביבה. החברה מבצעת עבור קהל הלקוחות שלה – פרטיים ועסקיים מגוון שירותים החל מפירוק והרכבה של רהיטים, דרך הובלת רהיטים, הובלת מכשירי חשמל ועד השכרת נגררים לפי הצורך.

     

    מדוע לבחור בחברת שנירגו הובלות קטנות בפתח תקוה

    1. בגלל השירות – אנו מקפידים לספק את השירות הטוב ביותר ושמים דגש על כל פרט ופרט בכדי שהמעבר יתבצע בצורה החלקה ביותר. אנו מתייחסים לכל לקוח כאילו הוא הלקוח היחיד שלנו, עונים על כל השאלות באדיבות במטרה שתחושו שאתם בידיים הכי טובות שאפשר.
    2. בגלל הציוד – חברת שנירגו הובלות עושה שימוש במכשור המתקדם ביותר בין אם מנופים, עגלות, נגררים ושאר עזרים המסייעים למובילים שלנו לבצע את העבודה בצורה מהירה, בטיחותית ופשוטה.
    3. בגלל האנשים – המובילים שלנו הינם מובילים מקצועיים אשר התנסו בביצוע אינספור הובלות בכל רחבי הארץ. אנו יודעים לבצע פינוי מדירות גדולות וקטנות, בתי קרקע, דירות ללא מעלית בקומות גבוהות, בתים ובניינים הממוקמים ברחובות צרים במיוחד אליהם הגישה מוגבלת.
    4. בגלל המחיר – אנו מספקים מחיר הוגן נמוך משמעותית ממחירי השוק. המחיר שלנו נקבע על פי קריטריונים קבועים ביניהם מרחק, זמן ההובלה, כמות הארגזים או הפריטים שיש להעביר כך שאין הפתעות או שינויים ביום המעבר.

     

    אנו נעשה הכל במטרה לאפשר לכם מעבר קל, פשוט ומהיר. בנוסף, החברה מספקת שירות ביטוח, כך שבמקרה של שבירה או נזק ביום ההובלה לאחד מהחפצים שלכם, אתם מכוסים ומקבלים החזר מלא. הצטרפו למאות לקוחות מרוצים שכבר ביצעו הובלות קטנות בפתח תקווה עם שנירגו הובלות. מעבר עם שנירגו הובלות יחסוך לכם זמן יקר, יקצץ משמעותית את עלות ההובלה ובעזרת אנשי המקצוע שלנו תלמדו איך לארוז בחוכמה וביעילות. הובלה עם שנירגו הובלות היא הובלה:

    • משתלמת.
    • חסכונית.
    • מהירה.
    • פשוטה לביצוע.
    דילוג לתוכן