שניר הובלות תל אביב והמרכז

הובלות קטנות מחיר

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    להובלות קטנות מחיר
    admin

    הובלות קטנות מחיר

    להובלות קטנות מחיר שנע בין 150 ועד 400 שקלים אך הוא יכול להיות גם גבוה יותר. זה הזמן להבין כמה מרכיבים שמשפיעים על המחיר של הובלות קטנות וכך תוכלו להבין מה ההיגיון מאחורי הצעת המחיר שמציעות לכן החברות השונות שאליהן הגעתם במהלך סקר השוק.

    המחיר מושפע מסוג הפריט

    להובלות קטנות מחיר שמושפע מפרמטרים רבים אך בעיקר מסוג הפריט. בהנחה שאתם בכל מקרה מתכוונים לבחור חברת הובלות מאזור מגורכם אז המרחק יהיה פחות משמעותי, אך סוג הפריט עדיין יוכל לשנות מאוד את המחיר שכל לקוח מקבל. אם אתם צריכים להוביל מקרר המחיר של ההובלה הקטנה יהיה גבוה יותר מאשר הובלה של שולחן קטן. אם אתם צריכים להוביל מקרר של 400 ליטר המחיר יהיה גבוה הרבה יותר מאשר המחיר שיקבל לקוח שצריך להוביל מיני מקרר וכן הלאה. כמובן שאם מדובר בפריט שביר מאוד כמו ויטרינה או שולחן זכוכית אז המחיר יהיה גבוה יותר בשל הסיכון.

    המחיר מושפע מהמרחק

    גם המרחק משפיע על המחיר של ההובלה הקטנה הרי חברת ההובלות לא נוסעת בחינם. הדלק יעלה לה ולכן יתגלם גם במחיר שהלקוח ישלם. חשוב זלכור כי המחיר על המרחק שהיא עוברת לא יוגדר רק לפי המרחק בין מוצא ההובלה ליעד שלה אלא גם המרחק שחברת ההובלות תעבור עד לנקודת המוצא. יש יתרון גדול בפרמטר הזה, אפשר להוזיל אותו משמעותית אם בוחרים חברת הובלות שעובדת בעיר שבה אתם גרים. כך המרחק עצמו אפילו לא יהיה רלוונטי והחברה תעניק אותו מחיר לכל תושבי העיר מכל מקום לכל מקום, אלא אם מדובר על שכונות מרוחקות מאוד.

    המחיר מושפע מהתקופה

    עוד נתון שמשפיע על המחיר של הובלות קטנות היא התקופה עצמה. אם תרצו להוביל פריטים בהובלה קטנה בחודשים אוגוסט וספטמבר כנראה שהמחיר יהיה מעט גבוה יותר כי רוב הלקוחות של חברות ההובלות הם סטודנטים שזקוקים להובלה של רהיטים בודדין, לעתים בדחיפות. הובלות בשאר ימי השנה יהיו זולות יותר ובעיקר בחודשי החורף. רוב האנשים לא יבצעו מעברים והובלות בחורף ולכן המחיר יצנח, לעתים בעשרות אחוזים.

    להובלות קטנות מחיר

    דילוג לתוכן