שניר הובלות תל אביב והמרכז

הובלת מקרר במנוף

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    הובלת מקרר במנוף
    admin

    הובלת מקרר במנוף

    המקרר הוא אחד המוצרים הכי בסיסיים בבית אך הוא גדול, כדב וקשה מאוד להרים אותו בגלל המבנה שלו. מזל שיש את המנוף שיכול להרים אותו בלי בעיה, אך איך בדיוק ההובלה מתבצעת? מי יכול לבצע את ההובלה ומה חשוב לבדוק? הנה כמה דברים לגבי הובלת מקרר במנוף.

    כיצד מתבצעת ההובלה?

    ההובלה יכולה להתבצע גם עם עגורן אך לרוב היא מתבצעת באמצעות משאית מנוף שמבוססת על מסילת הרמה. על המסילה יש במת הרמה מאוזנת לחלוטין והיא מגיעה ישירות לחלון הדירה או למרפסת, לפי מה שמתאפשר. מעמיסים את המקרר ואת שאר הציוד שמובילים על הבמה ואז מעלים אותה עד לדירה.

    מדוע משתמשים במנוף להובלת מקרר?

    • שימוש במנוף להובלת מקרר הופך את ההובלה להרבה יותר מהירה. המקרר הוא גם ככה מוצר כבד ולא נוח לאחיזה כך שההובלה שלו תהיה הרבה יותר איטית מכל הובלה של מוצר אחר. המנוף פותר את הבעיה כאשר הוא מצליח להניח את המקרר ישירות בדירה וכל מה שנותר לעשות הוא לפתוח את הרצועות שאחזו בו.
    • לא רק שההובלה מתבצעת תוך כמה דקות במקום במשך שעה שלמה, ההובלה גם הרבה יותר בטוחה. כיום אף אחד לא רוצה להסתבך עם הובלה שמלאה בסכנות, כאשר המקרר יכול להישרט, להיחבל ואפילו להישבר. המנוף מאפשר להוביל את המנוף בלי חשש כלל, כאשר הוא יעשה את דרכו היציבה והבטוחה עד לחלון או למרפסת הבית.
    • חשוב לזכור שאת המקרר מאוד קשה לתפוס. האחיזה בו לקויה מה שמחייב את קיבועו לבמת ההרמה והרמתו עד לדירה, אם רוצים להיות בטוחים שלא קורה לו שום דבר רע.

    מה חשוב לבדוק לגבי ההובלה?

    אם אתם מחפשים את ההובלה הבאה למקרר שלכם, חשוב מאוד שתבדקו מה בדיוק התעריף. לעתים התעריף שראיתם באינטרנט היה להובלה עד 15 מטר ולא להובלה עד 45 מטרים, שאלו שני תעריפים שונים שנהוגים בעולם ההובלות ומקור רב לבלבול לגבי המחיר. כמו כן, הובלת מנוף מחייבת עבודה של מנופאי מוסמך ומנוסה, דבר שחייב להיבדק על ידכם. כמובן שהובלת מקרר במנוף מחייבת אחריות מלאה בכל מקרה ממש כמו כל הובלה אחרת.

    דילוג לתוכן