שניר הובלות תל אביב והמרכז

הובלת מקרר לוד

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    הובלת מקרר לוד
    admin

    הובלת מקרר לוד

    אם בחירת מקרר נראית לכם משימה מסובכת חכו שתצטרכו לבחור חברת הובלות שתוביל אותו. כיצד בוחרים אותה נכון, כמה זה עולה ומה צריך לזכור? הנה כמה דברים שיעזרו לכם.

    כמה עולה להוביל מקרר בלוד?

    הובלת מקרר לוד יכולה לעלות מ-200 שקלים בממוצע ועד יותר מ-1000 שקלים. מדוע טווח המחירים רחב כל כך? חשוב לזכור כי יש כמה פרמטרים שמשפיעים על המחיר של ההובלה ואחד מהם הוא המרחק. אם אתם עוברים דירה מלוד לאילת אז ככל הנראה הובלת המקרר שלכם תעלה הרבה יותר ממחיר של הובלתו לתל אביב, לראשון לציון או לרמלה. כמו כן, יש מקררים שונים מאוד בגודל ובמשקל ופרמטרים אלו משפיעים על המחיר הכולל. לכן עליכם להבין מה מרכיב המחיר בהובלה ולבחור תמיד חברה שפועלת באזור מגורכם.

    איך נבחר חברת הובלות להובלת מקרר?

     

    • מעבר לעובדה שכדאי לבחור חברת הובלות שפועלת באזור מגורכם חשוב לבחור חברה אמינה ומנוסה. יש לא מעט חברות בשוק ההובלות ואפילו אם תצמצמו את הבחירה לאזור די קטן במדינה שגם ככה קטנה, תגלו שיש חברות רבות. תיכנסו לאתרי האינטרנט ותקראו מעט על החברות ותסננו עד שתגיעו לחמש חברות מומלצות שעושות רושם טוב. חוות הדעת יהיו קריטיות בהחלטה אך לאחר שיחת הטלפון כבר תדעו טוב יותר.
    • כדי לבחור בצורה נבונה יש צורך גם לשאול את השאלות הנכונות. יש חברות רבות שינסו להסתיר חלק מהפרטים החשובים, כמו למשל את הסכם האחריות שחייב להיות בהובלת מקרר לוד כמו בכל מקום אחר בארץ, שימנע מכם לשאת בנזקים שחברת ההובלות הייתה צריכה למנע כמו למשל שריטה של המקרר או עיקום של הדלת שלו וכולה.

     

    מה חשוב לזכור שכמובילים מקרר?

    הובלת מקרר חייבת להתבצע כמה שיותר בצורה מאונכת. אין ספק שזה קשה ולא תמיד מתאפשר אך גם אם למרות הכול החלטתם להוביל את המקרר בצורה עצמאית, חשוב מאוד להוביל אותו כמה שיותר במאונך ולהימנע משכיבתו המוחלטת. הגז שיש בו יכול לצאת ממנו והשמן יכול לצאת מהמדחס, ובכל מקרה בהגעתו לדירה יש להעמיד אותו למשך כמה שעות טובות.

    דילוג לתוכן