שניר הובלות תל אביב והמרכז

הובלת מקרר קרית אונו

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    הובלת מקרר קרית אונו
    admin

    הובלת מקרר קרית אונו

    הובלת מקרר בקרית אונו ובכל עיר אחרת בארץ יכולה להיות משימה יחסית פשוטה ממה שנדמה. בסך הכול יש צורך להעביר את המקרר למשאית או לטנדר שמוביל אותו ולהעלות אותו במעלית עד לדירת היעד. עם זאת, החיים לא פשוטים כל כך והמשימה יכולה להסתבך מאוד.

    מה קורה כשאין מעלית?

    לא כל הובלת מקרר קרית אונו תוכלו ליהנות ממעלית. למרות שקרית אונו מקום מפותח ומודרני מאוד, יש בניינים שאין בהם מעליות ולעתים מדובר אפילו בבית פרטי שיש צורך למקם בו מקרר בחלקו העליון. מה אפשר לעשות במקרה כזה? יש להשתמש במנוף מלבד שימוש במנוף ניתן להעלות ולהוריד את המקרר במדרגות אך זוהי הובלה מסוכנת במיוחד, בעיקר למקרר שידוע כמוצר שלא פשוט לתפוס וידוע בממדיו הלא פשוטים. הובלת מנוף יכולה להיות זולה יותר מסבלות רגלית בכל מקרה וכמובן תהיה מהירה ובטוחה יותר.

    מה משפיע על מחיר ההובלה?

     

    • אם שמעתם על חבר או מכר שהוביל מקרר לביתו ב-200 שקלים אל תמהרו לשמוח, כי יכול להיות שהיה לו מקרר קטן. יכול להיות שהמקרר הגדול שלכם, בנפח 900 ליטרים לכל המשפחה, יגבה מחיר יקר מאוד להובלה שלעתים יכול להגיע ל-500 עד 800 שקלים ואף יותר. הגודל והמשקל של המקרר משפיעים מאוד על מחירו ואולי אף יש לומר, המשפיעים ביותר.
    • עוד פרמטר שמשפיע מאוד על המחיר של ההובלה הוא כמובן המרחק. המרחק בין היעד למוצא משפיע בכל הובלה ולא רק בהובלת מקרר, ולמעשה בפרמטר זה אין לכם דבר שתוכלו לשנות הרי הוא קבוע. מה שכן תוכלו לשנות הוא את בחירת חברת ההובלות שכן יש חברות הובלות שפועלות באזור מגורכם מה שלבטח יהיה טוב יותר מבחינת המחיר שיציעו.

     

    מה עם הובלות מקרר דקה 90?

    יש אנשים שבטוחים שאם הם יבחרו דברים בדקה ה-90 הם יהיו זולים יותר. ניתן לראות זאת לא רק עם הובלות אלא גם עם טיסות וחבילות נופש שונות והדוגמאות עוד רבות. עם זאת, חשוב לזכור כי המחיר אמנם יהיה זול יותר אך אתם צריכים הרבה מזל, כי לא בטוח שתהיה חברה פנויה עבורכם.

    דילוג לתוכן