שניר הובלות תל אביב והמרכז

הובלת מקרר רמת גן

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    הובלת מקרר רמת גן
    admin

    הובלת מקרר רמת גן

    בהובלת מקרר רמת גן, תל אביב, חיפה ועוד ערים רבות אחרות מככבות בראש הרשימה בתור ההובלה הפופולרית ביותר. ממה זה נובע? איך זה קשור למוסדות הלימוד שבאזור? הנה כמה דברים שחשוב לדעת על הובלת מקרר, דברים שבין היתר יעזרו לכם לבחור אותה כשתצטרכו.

    הקשר בין הובלת מקרר לסטודנטים

    הובלת מקרר היא הובלה מיוחדת שדורשת כמה דברים יוצאי דופן שלא נדרשים בהובלות אחרות. אם אתם מובילים שולחן או שידה למקום אחר אתם אמנם צריכים לארוז אותם ולהעביר אותם בעדינות, לעתים בשימוש במנוף, אך כשהם מגיעים למקום אפשר להשתמש בהם מיד. בניגוד לרהיטים כאלוף, המקרר צריך לחכות כמה שעות וללא הובלה מקצועית קשה מאוד להרים אותו. כמו כן, הוא הכרחי בכל בית והוא הבסיס לחיים תקינים, וזה מה שמסביר מדוע כל סטודנט שעובר דירה לרוב יצטרך להעביר את המקרר יחד איתו עם חברת הובלות מקצועית.

    כיצד מובילים מקרר בבטחה?

    • לא רק סטודנטים צריכים להוביל מקררים אלא גם זוגות צעירים, גמלאים, משפחות ותיקות יותר וכולה. מדובר בפריט הכרחי שאמנם עמיד מאוד אך אחרי עשר שנים הוא כנראה לא יפעל באותה צורה. כדי להוביל את המקרר בצורה בטוחה, ראשית יש לדאוג שהוא לא ישכב בצורה מוחלטת ואם אפשר, שלא ישכב בכלל. ככל שהוא יעמוד יותר כך הוא יהיה יעבוד מהר יותר כשהוא יגיע אל דירת היעד וכמובן פחות יינזק בדרך.
    • הובלת מקרר רמת גן ובכל אזור אחר בארץ בצורה בטוחה חייבת לכלול אריזה. אמנם לא אורזים את המקרר בחזרה בקרטון במידה, אך עוטפים אותו עד כמה שניתן כדי שבסופו של דבר גם חבטה חזקה יחסית לא תשרוט אותו או תעקם אותו.
    • מתי המקרר יקבל מכות וחבטות? כאשר הוא ייתקע במעקה הבטיחות, כאשר הוא ייחבט בקירות בחדר המדרגות וכולה. ככל שהקומות  יהיו רבות יותר כך יש סיכוי גבוה יותר שהוא ייחבל והעייפות של העובדים של חברת ההובלות יכולה לפגוע בבטיחות גם היא. מה אפשר לעשות. להשתמש במנוף, שייקח את המקרר ישירות עד לדירת היעד.
    דילוג לתוכן