שניר הובלות תל אביב והמרכז

הובלת מקרר רעננה

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    הובלת מקרר רעננה
    admin

    הובלת מקרר רעננה

    רעננה היא עיר נפלאה ואיכותית לחיי משפחה, והיא אחד מהמקומות הכי שקטים שיש בארץ. עם זאת, גם תושבי העיר צריכים לדאוג לכל הבעיות הקטנות שעמם כל שאר תושבי המדינה מתמודדים וביניהן גם הובלת מקררים. למה בכלל כל כך בעייתי להוביל מקרר ואיך פותרים את הבעיות?

    מדוע מקרר דורש הובלה מיוחדת?

    אין ספק שרק מלהביט על המקרר אפשר להבין מדוע הוא פריט מיוחד. אי אפשר לקרוא לו רהיט ומצד שני הוא לא בדיוק מכשיר חשמלי קלאסי כי הוא פשוט כל כך בסיסי והוא לא מהווה טכנולוגיה מתקדמת במיוחד. הוא מוצר כל כך הכרחי שהסטטיסטיקה לבדה יכולה להעיד על כך, שליותר מ-99 אחוזים מבתי האב בישראל יש מקרר. הבעיה היא שכדי שהמקרר יקרר הוא חייב שיהיה בו מדחס שידחוס את הגז, והמדחס הזה חייב להיות משומן. השמן ובכלל הגז עצמו, יכולים לצאת מהמקרר או להגיע לחלקיו האחרים כאשר הוא יהיה שכוב, מה שמקשה מאוד על ההובלה שלו.

    מה הבעיה במבנה שלו?

    • הובלת מקרר רעננה, בהוד השרון ובשאר האזור יכולה להיות מסובכת אפילו אם העניין עם הגז ושמן לא היה מתרחש, כיוון שמדובר במוצר גדול וכבד מאוד. מקרר ממוצע יכול לשקול יותר מ-300 קילוגרמים וקשה מאוד להרים מוצר כזה. יש כאלו שיאמרו שהבעיה נפתרת על ידי סבלים חזקים במיוחד וכוח אדם רב אך למעשה עוד אחת מהבעיות של המקרר הוא הממדים שלו. המקרר עצמו נראה כמו קובייה מתכתית שאין בה היכן לאחוז, ואפילו לארוז אותו קשה מאוד.
    • לא רק שהמבנה שלו קשה מאוד לאחיזה, המקרר מכיל 2 דלתות שיכולות להיפתח בהובלה ולהינזק. הצד האחורי של המקרר רגיש מאוד והוא חייב להיות חשוף כדי להיות מאוורר, כיאה לגוף קירור שפועל במשך כל חייו ברצף ללא הפסקה.

    איך פותרים את הבעיות?

    למרות שהבעיות נשמעות גדולות, חברת הובלות מקצועית יכולה לטפל בהם בלי בעיה. את הדלת יש לקשור בחוזקה כך שלא תיפתח בשום מצב, ולהובלה שלו באופן כללי נפוץ מאוד להשתמש במנוף. כדי לפתור את בעיית הגז והשמן מה שיש לעשות הוא להוביל אותו בעמידה, כאשר גם הובלה בשכיבה צריכה להיות כמה שיותר אנכית ככל הניתן.

    דילוג לתוכן