שניר הובלות תל אביב והמרכז

הובלת פסנתר תל אביב

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    הובלת פסנתר תל אביב
    admin

    הובלת פסנתר תל אביב

    הובלת פסנתר הינה עבודה אשר דורשת מיומנות ומקצועיות מיוחדת. לא מדובר בארגז רגיל המכיל כמה מוצרי מטבח או בגדים, מדובר בכלי נגינה שנחשב למורכב לתהליך של העברה מנקודה לנקודה.

     

    1. כלי נגינה יקר – פסנתר עולה המון כסף ומי שמחזיק בו וודאי מחובר אליו מבחינה אישית בין אם הוא רגיל לנגן עליו בעצמו ובין אם סתם ככה ליופי.
    2. כלי נגינה כבד – פסנתר רגיל ביתי יכול להגיע למשקל של 100 קילוגרמים בעוד פסנתר כנף יכול לשקול גם 200 קילו. לכן, אם אתם מחפשים חברת הובלות פסנתרים בתל אביב, אתם חייבים לוודא שמדובר בחברה מקצועית המחזיקה במנוף או בציוד הרמה אחר שיסייע בתהליך העברת הפסנתר מבלי לפגוע בו.

     

    יש כמה סיבות לעובדה שפסנתר שוקל כל כך הרבה. ראשית כל רוב הפסנתרים עשויים מעץ מלא, העץ הוא חומר גלם מסיבי, חזק וכבד מה שמוסיף מאוד למשקל הכולל של הפסנתר. יחד עם זאת, המיתרים של הפסנתר עשויים מסיבי פלדה הנמתחים בחוזקה ואחראיים על הצליל מה שמוסיף עוד יותר למשקל הפסנתר.

     

    מדוע הובלת פסנתרים בתל אביב הינה מורכבת?

    אז פרט למשקל שלרוב לא מאפשר לשני אנשים לבצע הובלה מהסוג הזה, מדובר בכלי נגינה מורכב מאוד מבחינת איך שהוא בנוי ומבחינת מערכת הצלילים. כל מכה הכי קטנה עלולה לפגוע ולשבש לגמרי את הפעילות המוזיקלית של הפסנתר מה שעלול לעלות הון תועפות לתקן. כל פגיעה אפילו בצבע של הפסנתר יכולה להשפיע על הצליל שלו.

     

    איך בוחרים חברת הובלות בתל אביב להעברת פסנתר?

    1. חברה המבצעת על בסיס קבוע הובלות של כלי נגינה מהסוג הזה
    2. חברה המחזיקה בציוד מתאים להעברת פסנתרים
    3. חברה שמציגה בפניכם חוזה כתוב
    4. חברה שמבטחת את הפסנתר למקרה שמשהו קורה לו תוך כדי ההובלה

     

     

    לאחר שביצעתם סקר שוק והשוותם מחירים בין 2 או 3 חברות הובלה שכאלה, חשוב לספק לחברה את כל המידע שיש לכם לגבי מאפייני ההובלה החל ממיקום הדירה או הבית, מאפייני הרחוב, גודל המעלית או המסדרונות בכדי שההובלה תתבצע בצורה מקצועית.

    Little boy in a room of moving boxes with hands up

    דילוג לתוכן