שניר הובלות תל אביב והמרכז

הובלת פסנתר תל אביב

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    הובלת פסנתר תל אביב
    admin

    הובלת פסנתר תל אביב

    אם כבר ללמוד מוזיקה או לנסות לסלול את דרכנו בעולם המוזיקה זה בעיר תל אביב בה יש אינספור מסעדות, ברים, בתי קפה ושאר מקומות תרבות בהם מתנגנת מוזיקה על בסיס קבוע. אם גם אתם זקוקים להובלת פסנתר תל אבי, חשוב שתדעו שהובלה זו שונה מהובלה רגילה של מקרר או ספת ישיבה למשל לא רק בגלל המשקל שכן פסנתר שוקל בממוצע בין 100-150 קילוגרמים ופסנתר כנף יכול להגיע גם למשקל של 200 קילוגרמים, אלא בשל העובדה שמדובר בכלי נגינה עדין. עדין? הרי הוא כל כך מסיבי וכבד. ובכן, המערכת שיוצרת את המוזיקה שאנו שומעים הינה מערכת מורכבת הבנויה מהמון רבדים ואלמנטים מה שהופך את הובלת הפסנתר בתל אביב לסיפור די מורכב.

     

    לכן, כאשר אתם מעונינים לבצע הובלה של פסנתר מנקודה אחת בתל אביב לנקודה אחרת בעיר או בכלל מתל אביב לעיר אחרת או מעיר אחרת לעיר תל אביב, אתם צריכים להיעזר בחברת הובלות מקצועית הפועלת באזור הזו ומוסמכת בביצוע הובלת פסנתר.

     

    כל מכה קטנה שהפסנתר שלכם יקבל בדרך, עלולה לגרום לשיבוש מערכת הצלילים שלו וכל תיקון הכי קטן עלול להסתכם בכמה מאות אם לא אלפי שקלים. לכן, בחרו בחברת הובלות אמינה ומקצועית אשר מבצעת הובלות של כלי נגינה באופן כללי ופסנתרים באופן ספציפי, כך תהיו בטוחים שהפסנתר שלכם בידיים טובות. בנוסף, יש חשיבות גם לנושא הביטוח, שכן במידה ואין ביטוח בזמן ההובלה ומשהו קורה לפסנתר שלכם, החברה יכולה להסיר מעצמה כל אחריות. יש גם חברות המשווקות פסנתרים שמבטלות את האחריות של כלי הנגינה ברגע שהוא לא מבוטח.

     

    קריטריונים לבחירת חברת הובלות להובלה של פסנתר

    1. ניסיון קודם בהעברת פסנתרים מסוגים שונים
    2. ביטוח מסודר
    3. חוזה עבודה בין שני הצדדים בו מפורטים כל פרטי ההובלה: תאריך, מחיר שסוכם כמובן מראש ועוד

     

     

    בנוסף, שווה לספק לחברת ההובלות את כל מאפייני ההובלה כמו למשל רחוב, בניין, קומה, האם נדרש מנוף להובלת הפסנתר ושאר פרטים שיסייעו לה לבצע את ההעברה בצורה בטוחה ויעילה.

    הובלת פסנתר תל אביב

    דילוג לתוכן