שניר הובלות תל אביב והמרכז

הובלת תכולת דירה

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    הובלת תכולת דירה
    admin

    הובלת תכולת דירה

    הובלת דירה יכולה להישמע לנו כמו פעולה מאוד מסובכת שלא נדע איך אנו צריכים להתמודד איתה, אך כשאתם בידיים של חברת הובלות מקצועית אתם יכולים להיות רגועים. עם זאת, חשוב להכיר את כל התהליך כדי שתהיו הרבה יותר רגועים לשלום הציוד שלכם.

    להיות מעורבים בתהליך ההובלה

    הובלת תכולת דירה היא אמנם לא משימה שאתם צריכים לבצע לבדכם, אלא אם מדובר במספר פריטים קטן ואפילו פריט בודד, דבר שנפוץ מאוד בעיקר בקרב צעירים, אך עם זאת הכרת התהליך יכולה לסייע לכם מאוד. כשתכירו את התהליך תדעו איך אפשר לייעל אותו ואלו נקודות מסוכנות צריכות להאיר את תשומת לבכם כדי למנוע אסונות, בין אם זה אומר פתרונות להעברת פריט מסוים במקום רחב יותר או זהירות בעת הקיבוע למשאית עצמה. אלו הם שלבי הובלת תכולת דירה מ-א' ועד ת'.

    הובלת תכולת דירה: כל השלבים מהפירוק ועד ההרכבה

    • הובלת תכולת דירה תמיד מתחילה עם פירוק אריזה של כל הציוד. האריזה מתבצעת בעזרת קרטונים כאשר יש כמה סוגים שיכולים להיות מתאימים לכל ציוד, מקרטונים קשי ועד קרטונים פריכים, קרטונים קטנים וגדולים, כאלו שמתאימים לפוסטרים בצורת גליל וכולה. באריזה משתמשים בין היתר בבדים וניילון בועות אוויר לפריטים שבירים ורגישים.
    • הרהיטים הגדולים שלכם יעברו פירוק בדיוק לפי ההוראות אלא אם יש רהיט ישן שלא ניתן לפרק אותו בלי לסכן אותו בחיבור חזרה או בשבר, כאשר את החלקים בדרך כלל עוטפים בנייר בועות אוויר או בדים כדי שלא יינזקו במהלך ההובלה. לעתים לא אורזים אותם בקרון אלא סוחבים אותם כמו שהם וזה למעשה תלוי בגודל החלקים.
    • את הפריטים מובילים אל המשאית שמחכה למטה כאשר בהובלות קטנות לעתים יש טנדר. לעתים הטנדר יכול להיות פתוח כך שיתאים לפריטים גבוהים מאוד, אך זהו מראה נדיר.
    • כדי לוודא שהובלת תכולת דירה תעבור בשלום יש צורך לקבע את הפריטים היטב במשאית. ללא קיבוע, כל בלימה או האצה עלולות לסכן את הציוד.
    • שלב הפריקה יתבצע רק כשיגיעו לאזור בו ניתן לפרוק את כל הציוד בשלום. בדרך כלל מפני חנייה במיוחד לרגעים כאלו כאשר ברוב ההובלות בימינו משתמשים במנוף שעליו מעמיסים את כל הקרטונים והרהיטים בתורות ומעלים עד לסלון, למרפסת או לאן שצריך.

    %d7%94%d7%95%d7%a8%d7%93

    דילוג לתוכן