שניר הובלות תל אביב והמרכז

הערכות הובלה- 4 סיבות עובדתיות

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    הערכות הובלה
    admin

    הערכות הובלה- 4 סיבות עובדתיות

     

    קרא את ארבעת התובנות האלה אודות הערכות הובלה שיעזרו לך להשיג את התוצאות הטובות ביותר להעברה שלך. מתי שאתה גורם למובילים להתחרות , אתה חוסך עד 35% מתקציב ההובלה שלך.

    המצב הכלכלי הנוכחי יכול להכריח אותך לחפש עבודה במקום אחר ולהצריך לעבור למקום רחוק, יחד עם תמיכה של חברת הובלות כזו.

    הרהור לאור זאת: אם אנחנו לא יכולים להשיג הערכות הובלה בעצמנו להובלה שלנו, איפה בעולם אנחנו מסוגלים להיות?  התשובה היא כנראה, לגמרי חסרי אונים.

    הערכות הובלה זה מה שמניע את תעשיית ההובלות ומביא להם חוזי הובלה חדשים. ביחד עם עסקים ולשרת לקוחות סופיים,  ההערכות הובלה עוזרים לך ומדריכים אותך איך וכמה העלויות המשוערות יכולות להיות.

    הוצאות ההובלה שקופים על הנייר בקשר ישיר עם החברה ויש דברים חשובים להוסיף תוך שאתה במצוד אחר הערכות הובלה. למשל,  אתה צריך להשיג כמה וכמה הערכות הובלה בשביל להשוות, לפחות מחמש חברות נפרדות.

    מתי שאתה יושב ומשווה את ההערכות הובלה שלך, אתה בקלות תשים לב ליתרון של להשוות שירותים מספקים מרובים. דברים שצריך להשוות בין חברות זה כולל את התעריף השעתי, עלויות ההובלה, משקל, וכל דבר אחר שבשבילו לוקחים עוד אגרה. למשל, להעלות רהיטים דרך המדרגות.

    אתה חייב להיות בטוח שכל חיובים נוספים חייבים להיות כתובים מפורש בטופס הערכת הובלה, דברים כמו תהליכי אשראי, להעלות ולהוריד דברים במדרגות, טיפים, פירוקים והרכבות, וכן לפירוק ושיקום כל המכשירים והרהיטים.  

    מה החשיבות של לקבל הערכות רילוקיישן למעבר שלך? האם אתה שם לב שלקבל את ההערכות האלה זה כל מה שמפריד בין להתעסק עם סיוט או לקבל מעבר מצויין?  הגם שיש הרבה סיבות שכל אחד צריך לקבל הערכות הובלה למעבר שלהם, ישנם 4 סיבות שעומדים במיוחד מעל כולם.

    1.למפות תקציב מציאותי לרילוקיישן

    כדי להישאר צמוד לתקציב, זה הכי טוב לקבל הערכות שונות מחברות הובלה. להישאר בתוך התקציב יכול לעזור לך לתכנן ולארגן את המעבר שלך בצורה יותר טובה. זה יאפשר לך לצפות את ההוצאות מראש ולא לחכות ולראות אם אתה יכול לכסות את המעבר אחרי שאתה מדי עמוק בפנים. זה אפילו בפני עצמו, יכול לעזור לך להפחית את הלחץ שיש תמיד במעבר, שים לב שבסביבות 70%-80% מהכסף של המעבר הולך כדי לשלם למובילים.

    1. תזהר שלא תיפול בהונאה שתגרום לך לחרוג מהתקציב.

    יש עכשיו הרבה הונאות בשוק הרילוקיישן. ככל הנראה כולם מנסים להשיג רווח, ומשתמשים באחרים כדי לעשות כך. ישנם סיפורים מזוויעים בכל מקום על חברות מסוימות שמעכבות חפצים בשביל כופר, תובעות מזומנים וטיפים גדולים בשביל העבודה. חברות רעועות מסויימות מקשים על חברות אמיתיות שנאבקים להכנס לתעשיית ההובלות.

    הערכות הובלה יכולות לעזור לך להתרחק מהחברות הגרועות האלה. באופן רגיל רוב החברות רילוקיישן האלה יספקו הערכת הובלה לא תקינה כדי למשוך אנשים. תזכור שהערכות הובלה שהם מחייבים זה הדבר היחיד שמחייב מבחינה משפטית, שזה הסיבה שחברות מזויפות אף פעם לא מספקות כזה סוג של הערכת הובלה. במקום זאת מובילים חסרי מצפון מסתדרים עם הערכות הובלה לא מחייבות שמאפשרות דרגה מסוימת של תמחור לקוחות.

    3.תתרגל את היכולות מיקוח שלך בשביל להשיג את הדיל הכי טוב.

    מתי שאתה משווה בין הערכות ממובילים שונים אתה יכול להשיג את העסקה הזמינה הטובה ביותר שלולי זאת לא היית יודע עליה. כדי לוודאות שאתה מקבל עסקה טובה למעבר שלך, תוודא לקבל מספר הערכות ולהשוות ביניהם בקפידה.

    מתי שאתה מרגיש בנוח בלקבל הערכות תחרותיות, להשיג את הפחות יקר או את האחד שמספק לך את רוב השירותים, זה יעזור לך למצוא את החברת הובלות הכי טובה וגם עסקאות טובות על מגוון דברים שהכרחיים למעבר השלך. זכור התחייבות הערכת הובלה זה הסכם חוקי בינך לחברת הובלות-לאחר שעלות הרילוקיישן מוגדר, זה לא יכול להשתנות על ידי אף אחד מהצדדים.

    4.תאמוד את המובילים-שלב תגובת הלקוח.

    לבדוק הערכות עם מובילים זה עוזר לך לדעת כמה טוב השירות לקוחות וההיענות שלהם כלפיך. מה השיטה שבה הם עובדים עם לקוחות, ביקורת, משוב, ולוודא שהלקוחות מקבלים את האינפורמציה בזמן.

    בגלל שמובילים מספקים הערכות הובלה לא מחיייבות, זה אמצעי מצויין להשוות מחירים ושירותים ללא צורך למלאות חוזה אם אתה לא אוהב מה שהם מציעים או לא רוצה לעבור עכשיו.

    למרות זאת להובלות בתוך המדינה מומלץ לבדוק בפרקליטות המדינה. למרבה הצער יש הרבה מובילים "עפים בלילות" שמנסים להשיג את ההצעה של המעבר שלך על ידי שמורידים את ההערכה של המעבר שלך מתוך שימת לב, ואז כתוצאה לוקחים יותר כסף ממה שאחרים הציעו במהלך תהליך הגשת ההצעות.

    הערכות הובלה ביתיות צריכים וחייבים להיות חלק מהתהליך

    עבור כל סוג של מעבר, זה ברור שלקבל הערכות הובלה זה מאוד חשוב. האם אתה עובר בתוך העיר שאתה גר עכשיו או עובר בתוך המדינה מעל לכמה ימים, זה לא משנה. כדי לקבל את העסקה והמוביל האידיאלי, אתה צריך לקבל מספר הצעות למעבר המיועד שלך. בסופו של דבר מעבר לבית אחר זה פשוט ויותר נטול דאגות, ואתה גם תחסוך זמן וכסף.

    אחרי ההחלטה על איזה חברת הובלות לשכור, תנצל אותם כמכרה זהב בלשאוב מידע מועיל על רילוקיישן. הם יכולים לעזור לך עם לוחות זמנים של דברים לעשות לפני יום המעבר, מצרכי אריזה, רמזים וטיפים להקל על המעבר שלך ולהעריך את משאית ההובלה.

    לעולם אל תדלג על השלב הזה אם אתה רוצה מעבר נטול דאגות.

    הערכות הובלה

    דילוג לתוכן