שניר הובלות תל אביב והמרכז

איך בוחרים חברת הובלות

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    חברת הובלות
    admin

    איך בוחרים חברת הובלות

    חברת הובלות מה עושים לפני שבוחרים?

    מעבר בית או משרד מצריך הרבה תכנון, והתפקיד הכי אינטגרלי לאורך התהליך הוא התפקיד שממלאת חברת הובלות. עסקה טובה עם חברת הובלות יכולה להביא למעבר קל יותר ומבלי לשרוף חור בכיס. על מנת למצוא חברת הובלות אמינה אתם יכולים לדבר עם חברים ובני משפחה שאולי שכרו חברת הובלות בעבר, או שאתם יכולים גם לקרוא את המידע כאן בשביל עצות שימושיות למציאת חברת הובלות טובה.

    ניתן להעריך ולחשב את העלות של חברת הובלות תוך שיקול מספר גורמים הכוללים את גודל הרכב והמרחק שיצטרך לעבור. חברות ארציות עלולות לגבות יותר מחברה מקומית, שאולי תגבה פחות וגם תתאים יותר לצרכים שלכם. כל מה שצריך לעשות הוא לשקול את אמינות החברה ובטחון החפצים שלכם. בין עם אתם מתכננים מעבר מקומי, ארצי, או אפילו בינלאומי – המוניטין של חברת הובלות, האמינות שלה, מהירות ההובלה, ובטחון החפצים הם הגורמים החשובים. כדי למצוא חברת הובלות טובה ניתן לפנות למידעונים מקומיים ואפילו לחפש באתרים באינטרנט שמפרטים על חברות הובלה. עם מגוון השירותים שמוצעים על ידי חברות ההובלה, ניתן למצוא חברת הובלות בשירות מלא, חברת הובלות שרק תארוז, חברת הובלות שרק תיסע, או אפילו השכרת טריילר כשאתם אורזים את החפצים ומסיעים אותם ליעד בעצמכם. הרבה מכך יהיה תלוי בהאים אתם עושים את כל המעבר בעצמכם, או האם אתם זקוקים לעזרתם של מקצוענים בהובלות. עלויות משאיות המעבר ועלותם של המקצוענים משתנה בהתאם לצרכים.

    חברת הובלות עלויות

    יש עלויות שונות לכל חברת הובלות בהתאם לסוג החפצים שמובלים, המרחק שהמשאית צריכה לעבור, וגודל המטען המובל. אם כך עדיף לערוך מחקר מקדים, לקבל הערכות מחברות שונות לגבי עלויות וביטוחים, ואז להחליט איזו חברה הכי טובה בשביל המעבר שלכם.

    עצה: ברגע שיש לכם את המידע המוזכר לעיל, חפשו את שמות חברות המעבר באינטרנט ותנסו למצוא ביקורות מלקוחות קודמים. חשוב ביותר לדעת בזמן מעבר שהחפצים שלכם מטופלים בבטחה ושחברת הובלות אמינה. תזכרו שחברת הובלות הזולה ביותר אינה בהכרח המשתלמת ביותר בטווח הרחוק במידה והחפצים ניזוקים או נאבדים. דבר אחרון, תוודאו שיש לכם מספרי טלפון של אנשי מפתח בחברת הובלות למקרה שמשהו ישתבש ביום המעבר.

    השוואת הערכות המחיר תיתן לכם מושג טוב לגבי מה יהיה המחיר הממשי, רק תוודאו שהערכות המחיר כוללות ביטוח חפצים. ביטוח הכרחי במידה ויש תאונות או אבדן חפצים. אם חברת הובלות לא מציעה ביטוח, תדאגו להשיג ביטוח באופן עצמאי מחברה אחרת.

    העלות של חברת הובלות תלוי בהאים החברה עושה נסיעה חד כיוונית או דו-כיוונית, והאם אתם שוכרים את השירות בסוף שבוע או ביום חול. ימי חול זולים יותר בהשוואה לסופי שבוע, ובדומה לכך הקיצים יקרים יותר מהחורפים. יתכן ותתבקשו לתת פיקדון בזמן שאתם סוגרים עם חברת הובלות, בכפוף לתקנון ולנהלי חברת הובלות.

    כדי להקל על המעבר זכרו:

    • שמרו על שטר המטען שניתן לכם על ידי חברת הובלות כי זהו חוזה מחייב משפטית ביניכם.
    • קראו את הערכת המחיר שכתובה בחוזה וכן את המחיר שסוכם לגביו. כמו כן תדאגו לקרוא את פרטי האחריות על החפצים שלכם, תאריך ההובלה, וסעיפי תביעות ביטוח.
    • אם אתם אורזים את החפצים שלכם בעצמכם, תארזו אותם באופן שימנע נזקים ושברים. עם נגישות רבה לקופסאות הובלה וארגזי עץ, עדיף לארוז זכוכית עדינה ופריטים נוספים בקלקר.

    כשמוצאים חברת הובלות טובה מקבלים שקט נפשי שמאפשר מעבר קל יותר בין אם המעבר הוא מעבר משרד או מעבר רהיטי בית וכלי בית.

    דילוג לתוכן