שניר הובלות תל אביב והמרכז

כל מה שרציתם לדעת על הובלות מנוף כפר סבא

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    היתרונות של הובלה עם מנוף
    admin

    כל מה שרציתם לדעת על הובלות מנוף כפר סבא

    גרים בכפר סבא ומחפשים חברת הובלות לעיר אחרת?

    יש לכם משרדים גדולים בכפר סבא שאתם מחכים לאייש?

    עוברים לדירה חדשה בכפר סבא?

    כדאי לכם להכיר שירות הובלות מנוף!

    בעשור האחרון חל שינוי ניכר בכל מה שקשור לחברות הובלה ולשירות של מעברי דירה ומשרדים. עד לא מזמן, כאשר היינו מזמינים חברת הובלה במטרה לעבור דירה, בית או משרד היינו נתקלים בשירות מיושן כלומר 2-4 מובילים ונהג משאית היו מגיעים אלינו הביתה או למשרד ומתחילים להעמיס את כל הארגזים והציוד בין אם בכוחות עצמם ובין אם בעזרת עגלות כאלה. תודות לטכנולוגיה שהתקדמה בתחום זה ותודה להבנה שהובלה בצורה כזו לוקחת זמן רב, התחילו לעשות שימוש במשאית מנוף.

    איך זה בעצם מתבצע?

    ברוב המקרים, כאשר אנו מחליטים לבצע הובלה עם מנוף, אנו פונים לחברת הובלות מקצועית באזור כפר סבא, רעננה והשרון והיא זו שפונה לחברה העובדת עם מנופים ופתרונות הרמה. שתי החברות מבצעות שיתוף פעולה והנה לכם הובלה המתבצעת עם מנוף. המשאית מגיעה אל המיקום המבוקש ואליה מחובר מנוף. המנוף עולה כלפי מעלה לקומה הרצויה ואז מתחילים להעמיס את כל הציוד על גבי המנוף.

    מהם היתרונות של הובלה עם מנוף ?

    1. חיסכון אדיר בזמן במקום שהמובילים יעלו עד לקומה שלכם וירדו, יעלו וירדו, שוב פעם יעלו ושוב פעם ירדו, המנוף עולה לקומה פעם, מקסימום פעמיים וכך מוריד את כל התכולה ישירות למשאית, מה שחוסך גם לנו וגם לחברת ההובלות המון המון זמן.
    2. חיסכון בכוח אדם במקום שיגיעו להובלה כמה מובילים ונהג משאית, בהחלט ניתן להסתפק רק בשני אנשים, מה שחוסך בכוח אדם.
    3. פחות רעש ובלאגן בבניין הובלה עם מנוף לא רק חוסכת המון המון זמן, הן גם הופכות את המעבר שלנו ללא מרעיש, נקי ויעיל, מה שגם חוסך הרבה עוגמת נפש לשכנים או לאנשים שעובדים בבניין.

    לסיכום, בהחלט כדאי להיעזר בשירות שנקרא הובלה עם מנוף וכך להנות ממעבר קל, יעיל עם הרבה פחות לחץ וכאבי ראש.

    היתרונות של הובלה עם מנוף

    דילוג לתוכן