שניר הובלות תל אביב והמרכז

מחפשים חברת הובלות מנוף מודיעין? כדאי לדעת

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    הובלות עם מנוף במודיעין
    admin

    מחפשים חברת הובלות מנוף מודיעין? כדאי לדעת

    יש שני סוגים עיקריים של הובלות שכדאי להכיר לפני שבוחרים חברת הובלות מקצועית.

    1. הובלות קטנות ופשוטות אותן מבצעים מובילים בצורה פיזית, כלומר ממש סוחבים את הארגזים והמוצרים השונים ישירות לתוך המשאית. ברוב המקרים מדובר במעברים קטנים ופשוטים כמו למשל מעבר של דירה קטנה עד שלושה חדשים, מעבר של משרד קטן או הובלה של כמה חפצים בודדים. בנוסף, הובלות בעזרת חברת הובלה רגילה יכולות להתבצע כאשר המובילים יכולים להגיע לקומה הרצויה ולשנע את הציוד הלאה למשאית. במקרים בהם הקומה גבוהה מאוד, המעברים צרים בקומה וגם כאשר חברת הניהול של הבניין לא מאפשרת זאת, יש לבחור בסוג הובלה אחר.
    2. הובלות כבדות אותן מבצעים בעזרת מנוף, שכן בלתי אפשרי לסחוב כמות כזו של תכולה או חפצים כבדים כל כך. במקרים בהם עלינו להעביר כמות גדולה של ציוד, הרבה ארגזים וגם כאשר אנו גרים בבניין שהוא בלי מעלית או בבניין שהמעברים בו צרים מאוד, כדאי להיעזר בשירות שנקרא הובלות עם מנוף.

    הובלות עם מנוף במודיעין כמה זה עולה?

    ובכן, מחיר הובלה עם מנוף משתנה בין חברה לחברה יש כמה קריטריונים המשפיעים על המחיר הסופי:

    • גובה הקומה ככל שהמנוף צריך לעלות גבוה יותר, כך המחיר יהיה יותר גבוה. יש מנופים שמסוגלים מבחינה טכנית לעלות עד קומה חמישית ויש מנופים שמסוגלים לעלות גבוה יותר.
    • זמן בשנהבדרך כלל בקיץ המחירים של הובלות יהיו גבוהים יותר בהשוואה לחורף.
    • מיקום גיאוגרפי מאוד תלוי מאיזו נקודה לאיזו נקודה אתם עוברים .ככל שהמרחק בין שני המקומות יהיה גדול יותר, כך המחיר יהיה גבוה יותר.

    טיפים לבחירת חברת הובלות עם מנוף

    ראשית כל חשוב לבחור בחברה אשר יש לה את כל האישורים הנדרשים בכדי לעבוד עם מנוף, זאת כדי שההובלה מצד אחד תתבצע בצורה מקצועית ומצד שני בצורה בטיחותית מבלי שאף אחד ייפגע. שנית כל, כדאי קודם כל לבדוק האם אנחנו באמת זקוקים להובלה מהסוג הזה או שאולי אנו יכולים להסתדר עם הובלה רגילה שלפעמים נחשבת לזולה יותר.

    הובלות עם מנוף במודיעין

    דילוג לתוכן