שניר הובלות תל אביב והמרכז

שליחויות תל אביב

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    אחוז נכבד מהעסקים והחברות בארץ נמצאים במטרופוליטן של ישראל – תל אביב. השאלה היא למי יש זמן, כוח ואנרגיה להתחיל להסתובב בין כבישים, בפקקים, בחום ולהתחיל להעביר מעטפה ממקום אחד למקום אחר בעיר. העיר פקוקה, עמוסה ויש שעות שכמעט בלתי אפשרי לנהוג בה, במיוחד עכשיו עם הרפורמה של הרכבת הקלה מה שמוביל לעומסי תנועה כבדים בתוך העיר.בנוסף, לא פשוט בכלל למצוא חניה בתוך תל אביב ואם כבר החלטתם לחפש, התכוננו לשלושה תרחישים אפשריים…

     

    1. קנס כספי בגין חניה במקום אסור
    2. תשלום גבוה על חניה (יש חניונים בתל אביב שגובים בין 35-50 שקלים לשעה)
    3. לא תצליחו למצוא מקום חניה מה שיבזבז לכם זמן יקר

    לא חבל על הזמן ועל הכסף שלכם?

     

    חברת שנירגו הובלות ופתרונות שינוע מאפשרת לכם – מנכ״לים, סמנכ״לים, מנהלי מחלקות ומזכירות בכירות להנות משירות שליחויות בתל אביב – שירות מהיר, מקצועי, אדיב ואיכותי.

     

    אנו מחזיקים בקטנועים, רכבים מסחריים ומשאיות מה שמאפשר לנו להיות זמינים אליכם ולבצע שליחויות בתל אביב מהיום להיום ומהיום למחר. כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט להתקשר…

    המטרה שלנו היא קודם כל להקל עליכם, לחסוך לכם זמן, כסף ואנרגיה. שנית, אנו נעשה את כל מה שנדרש בכדי להבטיח שהמעטפה, החבילה או המסמך יועברו ליעד שלהם במינימום זמן ובהקדם האפשרי. אנו מתחייבים בפניכם להעביר את החבילה אך ורק לאדם שביקשתם ולכן אתם יכולים לסמוך על האנשים שלנו ב-100% שכן הם מקבלים הנחיות מפורטות מדי יום כיצד לבצע את השליחויות על הצד הטוב ביותר.

     

    אילו סוגי שליחויות אנו מבצעים?

    • שליחויות לעסקים
    • שליחויות לפרטיים
    • שליחויות למפעלים
    • שליחויות לאנשי ציבור
    • שליחויות למשרד עורכי דין/ ראיית חשבון
    • שליחויות דחופות
    • שליחויות מהיום למחר

     

    לסיכום, אם אתם עובדים או גרים בתל אביב, רמת גן, גבעתיים, הרצליה, פתח תקווה הצוות של שנירגו הובלות ופתרונות שינוע ישמח לסייע לכם בכל שליחות.

    שליחויות תל אביב

    דילוג לתוכן