שניר הובלות תל אביב והמרכז

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    הובלות קטנות בתל אביב והמרכז snir go

    חברת שניר פתרונות שינוע – השכרת נגררים והובלות קטנות, מתמחה במתן שירות יעיל, אחראי ומקצועי כאשר אתם נדרשים לבצע העברה של מקרר, מיטה או אפילו תכולה שלמה של דירה קטנה. היום כבר לא צריך להוציא אלפי שקלים על חברת הובלות שתארוז, תסחב, תוביל ותפרוק את תכולת הדירה או את הפריטים שצריך להעביר ממקום למקום – אתם יכולים לעשות הכל לבד וכך לחסוך המון כסף. אנחנו כאן כדי לספק לכם את הפתרונות הלוגיסטיים שיהפכו את העניין לקלי קלות. קיימות מספר דרכים אפשריות על מנת להוביל פריט אחד או מספר פרטים בודדים שנכללים בהגדרה תחת הובלות קטנות , לנוחיותכם נציג מטעם החברה ישמח לייעץ ולספק את הפתרון הנוח ביותר בשבילכם!

    הובלות קטנות למעבר דירה

    הובלות קטנותעוברים דירה ? הבטחתם לדודה מהצפון את המקרר ואין לכם איך להעביר אותו ? צריכים לשנע אקווריום ענק ? אנחנו פה בדיוק בשביל שכל זה יהפוך לחוויה נוחה ונעימה. לפעמים הדרך הקלה שנראית לנו קצרה יכולה להפוך לקשה ומסורבלת כשאין את התנאים הטכניים הנדרשים לביצוע הובלה קטנה. יש כאלו שמנסים לקשור לגגון של האוטו את הציוד ובסופו של דבר מוצאים את עצמם בנסיעה של כמה שעות במהירות של 35 קמ"ש תוך כדי פחד תמידי שמא הפריט אותו אנו מובילים ייפול או ייגרם לו נזק. יש כאלו שבמשך שבוע שלם מתקשרים לחברים ולחברים של חברים כדי למצוא מישהו עם טנדר שיכול לעשות טובה ולהשאיל להם אותו ליום אחד, כדי שנוכל לרוץ מהר, להעמיס, להוביל את הדברים למקום היעד ומהר מהר לחזור עם הטנדר לבעליו. כל זה במידה והצלחנו למצוא מישהו עם טנדר שמוכן להלוות לנו אותו… למה לכם להסתבך ?

    אפשר להסתדר לבד מבלי להיות חייבים לאף אחד כלום ולסגור את כל הסיפור הזה בעלות נמוכה ובלי לחץ וחשש. אפשר להפוך חוויה מסורבלת ולא נעימה לטיול חווייתי מלא בחיוכים. הובלות של פריטים קטנים יכולות להיעשות בכמה דרכים, לאחר מספר שאלות קצרות נוכל להבין מה היא הדרך הטובה ביותר בשבילכם ולפי זה נספק לכם את כל מה שנדרש לביצוע המשימה. ניתן להשכיר נגרר לרכב או טנדר שיתאים לביצוע המשימה, כך תוכלו לעשות זאת בעצמכם ולחסוך המון כסף. ניתן גם לקבל שירות מלא ואנחנו נוביל את הדברים בשבילכם, בכל מקרה לא תצטרכו להיכנס להשקעה כספית כבדה מאחר ואנחנו פועלים בתחום ההובלות הקטנות כבר שנים רבות ויש ביכולתנו הלוגיסטית לצוות ולתזמן את הדברים באופן יעיל שיכול לתת מענה שירותי ומקצועי תוך כדי ביצוע משימות הובלה רבות וכתוצאה מזה אתם תוכלו ליהנות ממחיר זול ותמורה מקצועית ואחראית.

    הובלות קטנות לא חייבות להיות במחיר גבוהה

    המחיר כמובן תלוי בגמישות לקביעת מועד ההובלה כדי שנוכל לספק לכם מחיר זול ככל האפשר אך מאחר ונפח העבודה שלנו גדול גם זה לא מהווה בעיה וככל הנראה שהתאריך שנוח לכם יהיה נוח גם לנו. הובלות קטנות ופריטים בודדים זה כבר מזמן לא סיפור גדול ויקר. נוכל להעניק לכם גם שירותים נלווים של אריזה או שירותי מנוף להובלת דירות קטנות בקומות עליונות, אחסון חפצים במכולה לתקופות שבין מעברי הדירות, וכל מה שקשור בהובלה קטנה או הובלה גדולה, פריטים בודדים כגון מקרר, אקווריום, מיטה, ארון וכו'.. העברת משרד, הובלת מכונת כביסה, הובלות קטנות זה אנחנו! התקשרו עוד היום לקבלת הצעת מחיר ותיאום מועד נוח להובלה. תחום ההובלות הקטנות נמצא בתנופה ולכן כמו בכל תחום תחרותי המחירים יורדים ואתם מקבלים את התמורה המשתלמת ביותר! פעם כשאדם נדרש להוביל מקרר הוא היה צריך להשכיר משאית הובלה שבאותו מחיר יכולה להעביר גם עשרה מקררים, היום זו מציאות שונה ותוכלו לקבל מחיר זול או אפילו אמצעים לוגיסטיים שיאפשרו לכם לבצע את ההובלה בעצמכם וכך לחסוך אפילו עוד.

    לחברת שניר פתרונות שינוע – השכרת נגררים והובלות קטנות יש צוותים הפרוסים בכל רחבי הארץ ואת כל הרישיונות והביטוחים הנדרשים כדי לעסוק בהובלות קטנות ושינוע תכולה ופריטים בודדים.

    התקשרו עוד היום כדי לקבל הצעת מחיר – 052-449-2267

    snir go – שניר הובלות קטנות תל אביב ובמרכז

    בטח כבר שמעתים על מקרים בהם רהיטים או חפצים יקרי ערך נפגעו, נהרסו ואפילו נשברו בעת הובלה כזאת או אחרת. זה בדרך כלל מה שקורה כאשר כל אחד חושב שהוא יכול לרכוש משאית או רכב מסחרי, לקרוא לעצמו מוביל ולעשות כסף על חשבונם של אנשים. לצערנו, חברות הובלות נעזרות במובילים מזדמנים, כאלה שלא עושים את אותה עבודה יום אחרי יום. אצלנו בsnir go הובלות אנו עובדים עם אותו צוות שנה אחר שנה. אנו מקפידים לעבוד עם עובדים שהתנסו בביצוע מאות ואפילו אלפי הובלות ברחבי הארץ. אותם מובילים מתייחסים לחפצים אותם הם מעבירים, כלומר החפצים שלכם כאילו היו אלה החפצים שלהם ומבינים את החשיבות של כל דבר. בנוסף, הצוות מיומן לעבור ברחובות ובמסדרונות צרים ומוכן להתמודד עם כל קושי או מכשול בעת ההובלה. בנוסף, במידה ואתם עוברים מדירה שנמצאת בקומה גבוהה או לחלופין הדירה אליה אתם עוברים ממוקמת גבוה, בsnir go הובלות מצוידים במנוף משוכלל ומקצועי מה שימנע פגיעה בחדרי המדרגות. אל תתפשרו על חברת הובלות קטנות תל אביב שרק החלה את דרכה בתחום בגלל המחיר הזול משמעותית, שכן זה עלול לעלות לכם ביוקר.

    snir go שניר הובלות – רקע

    כבר 18 שנה שחברת snir go שניר הובלות מספקת ללקוחותיה השונים שירותי הובלות במרכז הארץ, הובלות בתל אביב והובלות באזור גוש דן והסביבה. מאחורינו קשת רחבה של לקוחות מרוצים הן מהמגזר העסקי והן מהמגזר הפרטי. אנו פועלים בשילוב של צוות מיומן וברשותנו יכולות לוגיסטיות מהמתקדמות בתחום ההובלות. אנו עושים הכל כדי לבצע עבורכם את ההובלה בזמן האופטימלי עבורכם, שכן אנו מבינים כמה הזמן בימים שלנו הינו מצרך יקר, במיוחד בתקופה שבה אנו עוברים דירה. חלק מאיתנו מפנים יום שלם ולוקחים יום חופש מהעבודה ולכן רוצים להספיק כמה שיותר ביום הזה. אצלנו אין תירוצים כמו ״המוביל נתקע בפקק״, ״המוביל לא מוצא את הכתובת״ או ״לצערנו ההובלה חייבת להידחות למחר״. השעה שקבענו אתכם מראש, היא השעה בה אנו מקפידים להגיע אליכם ולבצע את ההובלה על הצד הטוב והמקצועי ביותר. אנו מספקים שירותי הובלות מכל הסוגים בהתאם לצורך שלכם ובמטרה להקל עליכם.

    הובלות במרכז

    פעמים רבות משפחות או זוגות צעירים עוברים דירה מהעיר תל אביב לעיר רמת גן, גבעתיים או להיפך. במקרים הללו לא תמיד תזדקקו להעביר את כל הדירה, אלא רק את הרהיטים ומוצרי החשמל הכבדים. אנו מספקים גם שירותי השכרת נגררים לרכב שתאפשר לכם לבצע חלק מההובלה או אפילו את כל ההובלה בעצמכם, מה שיחסוך לכם כסף וגם הרבה זמן. אם אתם מעדיפים שאנחנו נבצע עבורכם את כל ההובלה, אתם קובעים את הדרך שהכי נוחה לכם והכי משתלמת.

    הובלות בתל אביב

    אין כמעט תושב של העיר תל אביב שלא עבר בחייו בין 2-3 דירות לפחות, וזה במקרה הטוב. יש המון תושבים שאינם קבועים בעיר חלקם סטודנטים, חלקם זוגות צעירים שנמצאים בתחילת דרכם או אנשים שמנסים את מזלם בעיר הגדולה ובודקים אפשרויות. אנו מספקים הובלות בתל אביב שמתבצעות במהירות, שכן המרחק מקצה אחד של העיר לקצה השני שלה קצר יחסית. אפילו תוכלו להיעזר בשירות של הובלות קטנות בתל אביב… מתי זה טוב? כאשר אתם עוברים דירה בתוך העיר אך רוב הדברים שייכים לדירה הקודמת או שהצלחתם למכור אותם וכעת כל מה שאתם צריכים להעביר זה מכונת כביסה וספה למשל. אנו מספקים שירותי הובלות קטנות בתל אביב במחירים ממש נוחים. אם אתם למשל צריכים להעביר מכונת כביסה, ארון או מזנון זו נקראת הובלה קטנה והמחיר גם הוא קטן בהרבה בהשוואה להובלה גדולה. אנו מספקים מחירים נוחים במיוחד לסטודנטים שצריכים לעבור דירה בעיר תל אביב ויש לנו מחירון מפורט באמצעותו תוכלו לראות כמה אנחנו הוגנים עם הלקוחות שלנו. אם התרגלתם להובלות של כמה אלפי שקלים, לא עוד, פריצת דרך חדשה בתחום ההובלות שמאפשרת לכם לחסוך כסף, זמן והרבה מאוד כאבי ראש שכן אנחנו בsnir go דואגים להכל. בנוסף, אנו מבינים כי לפעמים המעבר בתל אביב הוא מעבר שמתרחש מהרגע להרגע כמו כל דבר שקורה בעיר הזאת ולכן אנו מוכנים  וערוכים גם להתראות קצרות.

    דילוג לתוכן