שניר הובלות תל אביב והמרכז

הובלות דירה מנוף

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    הובלות דירה מנוף
    admin

    הובלות דירה מנוף

    את המנופים אנו רגילים לראות באתרי בנייה ולעתים בנמלים, כשיוצא לנו לעבור בהם. המנופים יכולים להיות גם בשימוש פרטי שלכם ולא רק לבנייה ביתית או לשיפוצים אלא גם לצרכי הובלות. בהובלות דירה מנוף לוקח חלק משמעותי בעיקר בעידן המודרני והוא מספק הובלה מהירה ובטוחה.

    צורך הכרחי של העידן המודרני

    כשאנו חושבים על הובלה שמתבצעת עם מנוף אנו מיד חושבים על פנטהאוזים ענקיים שאי אפשר להגיע אליהם בלי המנוף, אך למעשה להובלות דירה מנוף נפוץ ביותר גם כשמדובר בבניינים נמוכים יותר ולעתים בדירות קרקע. המנוף הפך להיות כלי הכרחי בגלל הבנייה לגובה כאשר בקרוב המקרים אין מעליות שירות ובוודאי לא מספיק גדולות לכל הרהיטים, כאשר המנוף מספק גם הובלות בטוחות ומהירות יותר גם כאשר יש את האפשרות של מעלית שירות או עלייה במדרגות.

    הובלות מנוף: סטנדרט חדש של איכות

    • המנוף מספק הובלה בטוחה יותר גם כשיש אפשרות להשתמש במעליות או במדרגות כיוון שכך אין חשש למעידה של אחד מהסבלים, דבר שהופך להיות אפשרי ביותר בגרמי מדרגות רבים. כולנו בני אדם וגם המובילים יכולים להתעייף ולבצע טעויות שונות שיעלו לנו ולהם ביוקר.
    • המנוף משמש להובלה הרבה יותר מהירה. במקום לסחוב את כל הציוד ולסכן את העובדים בפן הבריאותי, חברות הובלות מחזיקות מנוף אחד שיבצע עבודה מהירה ובריאה יותר וכך ההובלה מתקצרת באופן משמעותי בלי שום סיכון לא לפריט ולא לסבל.
    • רוב המנופים שמשמשים להובלות יהיו מנופי מסילות, כאלו שמגיעים עד לסלון או למרפסת באמצעות מסילה ישרה כאשר עליה מותקנת במה שעליה ניתן להניח מה שרוצים, מקרטונים ועד רהיטים שלמים.
    • יש צורך בתכנון קפדני של ההובלה לפי תנאי השטח. לעתים משתמשים בעגורן כדי להניף את הציוד עד לגג הבית או עד למרפסת ולעתים הבמה היא זו שתתאים.

    איך מנוף עוזר במבנה קרקע?

    אמנם להובלות דירה מנוף נתפש כשימושי רק להובלה לגובה אך למעשה גם בתי קרקע יכולים ליהנות מהם. בוא ניקח לדוגמה את העיר חיפה או ירושלים ששתיהן בנויות על הרים. לא תמיד ניתן להגיע לכניסת הבית ללא עלייה במדרגות גם כשמדובר בקומה הראשונה. גם בסמטאות צרות שבהם לא ניתן להעביר רהיט גדול או להוביל ציוד רב בבטחה המנוף יכול להיות שימושי.

    images

    דילוג לתוכן