שניר הובלות תל אביב והמרכז

הובלות ברמת גן – מדוע לא מומלץ לבצע את ההובלה בעצמכם?

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    הובלות ברמת גן מה צריך בשביל הובלה "חלקה" אנשים רבים הנמצאים בתהליך של מעבר דירה מתלבטים מהי הדרך הטובה ביותר ויחד עם זאת הזולה והמשתלמת ביותר לבצע את המעבר. מכיון ויש החושבים כי מחירים של הובלות ברמת גן, הרצליה, תל אביב ובכלל נחשבים ליקרים מאוד, אותם אנשים מנסים להוזיל את מחיר המעבר ולהוביל את הדברים שלהם בעצמם. מדוע זה ממש לא מומלץ ואפילו מסוכן?  
    1. אין לכם את המיומנות הדרושה להרמת חפצים כבדים – תתפלאו אולי לדעת שמובילים מקצועיים מפתחים שרירים בצורה ספיציפית. שרירי גב, בטן, ידיים ורגליים חזקים מסייעים בתהליך הסחיבה, מונעים פציעות חמורות שעלולות להתרחש כאשר מבצעים את ההרמה של ספות, מכונות כביסה, מיטה ועוד שאר דברים חפצים אותם אנו צריכים להעביר. שלא תבינו לא נכון, בהחלט יש דברים שכן ניתן להעביר בעצמכם וכך לחסוך בעלות ההובלה, אך הימנעו מהרמה של דברים כבדים. אותם מובילים שמבצעים יום אחרי יום הובלה של דירה לעתים אפילו כמה מעבירים ביום אחד, יודעים בדיוק את העבודה, מרימים את החפצים בצורה נכונה ומחושבת שפחות תפגע בהם ויחד עם זאת התנסו באינספור הרמות של דברים כבדים כך שהגוף שלהם מיומן לזה.
    2. אין לכם את הציוד הדרוש – חברת הובלות מקצועית מצוידת בכל הציוד הדרוש שמאפשר לה להעביר דברים בדירות גבוהות ללא מעלית, בפרוזדורים צרים כך שתהליך ההובלה עבור חברת הובלות מקצועית הרבה יותר קל ומהיר מאשר לכם.
    3. זה כבר לא כזה יקר כמו פעם – בעבר חברות הובלות היו גובות סכומי עתק עבור הובלה ולא תמיד היו מתחשבות בקריטריונים משמעותיים כמו כמות הדברים שיש להעביר, המרחק בין הדירה ממנה עוברים לבין הדירה אליה עוברים ועוד. שניר הובלות שמה לעצמה למטרה להוזיל את מחירי ההובלו ולאפשר לאנשים שמחפשים להשיג הובלה במחיר נוח לעשות זאת מבלי להוביל את הדברים שלהם בעצמם.
      אז אין סיבה שתעבירו את הדברים שלכם בעצמכם, אנו בשניר הובלות נתאים לכם את ההובלה שתתאים בדיוק לצרכים שלכם, בלי שתצטרכו להתאמץ. עם שירות מצוין ומוקפד, אדיבות וניסיון של שנים בהובלות מכל הסוגים: דברים כבדים, הובלות קטנות, הובלות גדולות, הובלות לפי מוצר בודד, הובלות משרדים ועוד, אנחנו יודעים לעשות את העבודה על הצד הטוב והמקצועי ביותר. אז אל תשברו לעצמכם את הגב, תנו לנו לעשות את העבודה.  

    בשניר הובלות:

    • מגיעים בדיוק בזמן שבו נקבעה ההובלה על שני הצדדים.
    • מתמחרים את ההובלה בצורה הוגנת.
    • עושים הכל בכדי שאתם תהיו מרוצים.
    • מאפשרים לכם דרכים לשדרג את ההובלה כמו למשל עם שירות פירוק והרכבת רהיטים.
      לסיכום, אל תסכנו את עצמכם, זה ממש לא שווה את זה. קראו עוד היום לשניר הובלות ואנחנו נדאג שתהיה לכם הובלה שקטה, מהירה וזולה. הובלות ברמת גן
    דילוג לתוכן