שניר הובלות תל אביב והמרכז

שליחות מהיום להיום

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    כשאין לכם זמן מיותר ואתם חייבים לעשות שליחות מהיום להיום, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות לשנירגו שליחויות ופתרונות שינוע ואנחנו כבר נדאג לכל השאר. ברשותנו צי רכבים ומערך לוגיסטי יעיל ומתקדם מה שמאפשר לנו לבצע את כל סוגי השליחויות מהיום להיום תוך זמן קצר.

     

    זמן = כסף

    קצב החיים של שנות ה-2000 מהיר מתמיד ומי שמבזבז זמן יקר רואה איך הפערים נפתחים ואיך הוא לא מצליח להספיק את כל מה שהוא צריך לעשות באותו יום הן במסגרת העבודה והן בהקשר לסידורי הבית והמשפחה. מכיון שהזמן הוא מצרך נדיר, עלינו לתכנן אותו בקפידה ולחשוב מה אנחנו עושים בכל דקה ביום. כשאחת המשימות שלנו היא משלוח של חבילה מנקודה א׳ לנקודה ב׳, העברת מעטפה חשובה, חוזה או כל מסמך אחר עלינו לפעול בהיגיון ולהיעזר בשירות שליחות מהיום להיום, מהיום למחר או בכל סוג אחר של שליחות התואם את המטרה שלנו. חברת שנירגו שליחויות מבצעת שירות שליחויות סופר מהיר ומציעה לקהל לקוחותיה שירותי בוטיק, שליחויות עסקיות או פרטיות בכל זמן ביום – בוקר, צהריים, ערב או לילה.

     

    מעבירים משהו חשוב? יש לכם על מי לסמוך

    ההתלבטות מתחילה כאשר מדובר במסמך או חבילה חשובים ואין מקום לקחת סיכונים. עלינו להעביר את המשלוח כמה שיותר מהר ליעד שלו בלי טעויות או אבידות בדרך. אם אתם מחפשים חברת שליחויות שמצד אחד תבצע את השליחות במהרה ומצד שני באופן הבטוח ביותר, הגעתם למקום הנכון שכן המשלוח שלכם יגיע בבטחה ובזמן באחריות!. בשונה מחברות אחרות הגובות דמי משלוח חודשיים, אנו מתאימים את התשלום בהתאם לסוג המשלוח ולפי הצרכים של הלקוח. אז כל מה שאתם צריכים לעשות זה ליצור איתנו קשר, לדאוג שהחבילה או המעטפה שלכם מוכנים בזמן ומשם אנחנו נדאג להכל.

     

    דילוג לתוכן