שניר הובלות תל אביב והמרכז

חברת שנירהשכרת נגרר פתוח - שירות מעל הכל!

חברתנו מבצעת השכרת נגרר פתוח וכל אזור מרכז הארץ.

שניר פתרונות שינוע – השכרת נגררים והובלות קטנות מציעים מגוון שירותים להשכרת נגרר פתוח לכל מי שחפץ בשינוע עצמאי וכך לחסוך המון כסף שידרשו ממנו חברות ההובלות. היתרון המשמעותי ביותר כשמבצעים השכרת נגרר פתוח הוא היכולת לשמש אותו כמו רכב מסחרי גדול ללא הגבלה של גובה. הנגררים הפתוחים מתאימים להובלת רהיטים גבוהים, עמודים שלא נכנסים לרכב סגור וגם להובלות קטנות של דירה הכוללות פריטים גדולים שבמקום שיתפסו מקום לרוחב תוכלו לנצל את יתרונות הנגרר הפתוח בגובה בלתי מוגבל.

בהחלט צריך לשים לב לגובה של הפריטים המונחים על הנגרר בעת ההובלה כדי לשמור על תנאי הבטיחות בכבישים והמעבר מתחת לגשרים או מנהרות.. הצוות המקצועי שלנו לא ישלח אתכם לדרך מבלי שתקבלו תדרוך מקיף לגבי כל הדגשים אותם צריך לקחת בחשבון! נוודא שהנגרר חובר לרכב כמו שצריך, נענה לכם על כל השאלות וגם לאחר שתצאו לדרך תמיד תוכלו לקבל שירות וסיוע טלפוני. יש לנו במלאי מגוון רחב של נגררים בגדלים שונים ולכל גודל יש קריטריונים מסוימים שצריכים להתקיים על מנת שיוכל להתחבר לרכבים השונים. התקשרו עוד היום לטלפון 050-449-2267 ונציגי השירות שלנו ישמח לתת לכם ייעוץ חינם לגבי הנגרר שיתאים לרכב שלכם!

הסוגים השונים של הנגררים מיועדים למטרות שונות ובעוד השכרת נגרר פתוח יכולה לכסות תחום רחב מאוד של מטרות יש לנו גם נגרר סגור שנותן מענה בעונת החורף. קיימים נגררים מיוחדים להובלת גנרטורים, נגררים המותאמים לרכבי ספורט ועוד.. השכרת הנגררים יכולה להתבצע ליום אחד או לתקופה ארוכה יותר, אנו מתחייבים לספק לכם את המחיר הזול ביותר בארץ אך בתקופת החגים כשרוב הציוד נמצא בשימוש יש לנו אפשרות קטנה יותר להתחשב ולהאריך את השכרת הנגרר ללא עלות נוספת, לכן מומלץ לשריין כמה שיותר זמן מראש את השכרת הנגרר! אנו נוכל להיערך בהתאם וכך גם לאפשר לכם מחיר זול להשכרת הנגרר ליום או ליותר..

אז למה לבצע איתנו הובלות קטנות בתל אביב?

1
3
2

ניסיון למעלה מ 17 שנה.

יכולות לוגיסטיות מהטובות ביותר בארץ.

מחירים נוחים לכל סוגי הלקוחות.

אז למה לבצע איתנו הובלות קטנות בתל אביב?

1

ניסיון למעלה מ 17 שנה.

2

יכולות לוגיסטיות מהטובות ביותר בארץ.

3

מחירים נוחים לכל סוגי הלקוחות.

דילוג לתוכן