שניר הובלות תל אביב והמרכז

הובלות בהרצליה – טיפים למעבר דירה מוצלח ביום ההובלה

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    הובלות בהרצליה טיפים חיוניים למעבר דירה באזור הרצליה והמרכז אז הנה, הרגע לו חיכיתם הגיע ואתם צפויים לעבור דירה ממש ממש בקרוב. אותו יום עלול להיות מעט מלחיץ ולא שגרתי שכן יש המון דברים להם אתם צריכים לדאוג. בחרנו לספק לכם כמה טיפים שיסייעו גם לכם וגם למובילים לבצע את ההובלה בצורה האופטימלית כדי שאתם תהיו סופר מרוצים. חברת שניר הובלות מבצעת הובלות בהרצליה, תל אביב, רמת גן, גבעתיים, רחובות, נס ציונה, ראשון לציון ועוד. צוות המובילים שלנו נמצא כאן לשירותכם ויישמח לסייע לכם לעבור בצורה נעימה, זריזה ובטיחותית.  

    אז קדימהמתחילים!

    אם אתם עוברים עם הילדים, ביום ההובלה מומלץ לדאוג להם לסידור כמו למשל לבקש מהורים של חברים של הילדים לקחת אותם אחרי המסגרות החינוכיות (לפחות עד הערב המוקדם), עזרה מסבתא, בייבי סיטר או כל פתרון יצירתי אחר. כך תדעו שלפחות יש לכם כמה שעות להתעסק נטו עם ההובלה עצמה. אם הם יכולים לישון אצל מישהו שאתם סומכים עליו, מה טוב, במידה ולא, נסו לדאוג שמישהו יחזיר אותם לדירה החדשה (עדיף אחרי מקלחת וארוחת ערב).  

    מעבר רחוק? התכוננו כמו שצריך

    במידה ואתם עוברים ממש לצד השני של ישראל או אפילו במרחק של כמה שעות נסיעה, מומלץ להכין קצת ציוד בתיק נפרד שיישאר אתכם לאורך ההובלה. הרי סביר להניח שלא תצליחו לפרוק את כל הדברים באותו היום ולכן כדאי שהדברים החשובים יהיו בהישג יד. בגדים להחלפה, מטען למכשיר הנייד שלכם, משהו לישון איתו בלילה הראשון, תיק רחצה וכל מה שאתם חושבים שתצטרכו ב-24 שעות הראשונות – בזמן ואחרי ההובלה.  

    חפשו חנייה קרובה לבית החדש

    דרך מצויינת לקצר את זמן הפריקה היא לשמור מקום חניה למובילים בסמוך לדירה החדשה. אם אתם עוברים דירה בהרצליה, תל אביב, גבעתיים או רמת גן, מדובר בטיפ הזהב ששווה מאוד לאמץ בשל מצוקת החניה באזור המרכז.  

    יש מי שעוזר?

    במידה ויש אנשים שעוזרים לכם בנוסף למובילים, מקסמו את העזרה שלהם ומקמו אותם במקומות נכונים שיסייעו לכם לבצע את המעבר כמה שיותר מהר.   שימו לב! ביום המעבר יש נטייה לשכוח דברים ולתת ללחץ להשפיע עלינו מה שעלול להוביל למצב שהדברים האישיים שלנו נאבדים או אפילו נגנבים. שמרו על החפצים האישיים שלכם. העצה הטובה ביותר היא להכניס מפתחות, ארנק ומכשיר נייד לתיק צד או תיק גב שיהיה ממש עליכם עד שתגיעו לדירה החדשה והארגזים יהיו בתוכה.   בנוסף, חשוב לפרוק כל ארגז לחדר המתאים לו הוא מיועד, כך תחסכו זמן יקר בזמן הפריקה. עם שניר הובלות אתם יכולים להיות בטוחים שההובלה תתבצע בצורה המקצועית ביותר עם הרבה סבלנות ואדיבות מהצד של המובילים. אנחנו כאן כדי לסייע לכם לעבור דירה בצורה יעילה.  
    דילוג לתוכן