שניר הובלות תל אביב והמרכז

פירוק והרכבת ארונות

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    שניר פתרונות שינוע מציע מגוון פתרונות להובלות קטנות על ידי צוות מקצועי שיספק לכם פירוק והרכבת ארונות, מיטות וכל דבר המצריך ידע טכני ברמה גבוהה.

    shutterstock_69243688אחד הדברים החשובים ביותר בהובלת רהיטים ממקום למקום הוא השלב שבו צריך לבצע פירוק והרכבת ארונות, או רהיטים מסוגים שונים נוספים. על מנת שהרהיט ימצא את דרכו בבטחה ולא יאבד מערכו נדרש ידע טכני מקצועי של פירוק והרכבת ארון באופן מושלם. הצוות הטכני שלנו מיומן בביצוע העבודה תוך כדי שמירה על יחס אדיב ומתן פתרונות לוגיסטיים לשינוע והובלת רהיטים מבלי שיגרם להם נזק.

    אנו מציעים מגוון שירותים ופתרונות לשינוע. תוכלו להשכיר נגרר לרכב או טנדר להובלה עצמאית וכמו כן תוכלו גם לקבל שירות מקיף הכולל את הפירוק וההרכבה של הרהיטים אותם צריך לשנע.

    הצוותים שלנו פרוסים בכל רחבי הארץ ולכן יש באפשרותנו לספק את השירותים במחירים זולים השווים לכל נפש. ניתן לקבל ייעוץ חינם בנוגע לפתרונות האפשריים וכמו כן ניתן לקבל שירות של פירוק והרכבת רהיטים מבלי שאנחנו נבצע את ההובלה עצמה. אנו מתמחים בכל הפתרונות היצירתיים ואנו מצוידים בכל הכלים הכי חדישים בהם תוכלו להשתמש בעת מעבר דירה או משרד.

    נשמח ללוות אתכם משלב האריזה ועד שלב הפריקה, בין אם תרצו להוביל רהיט בודד או בין אם תאלצו להשתמש במנוף להורדת רהיטים גדולים מקומה עליונה בבניין, אצלנו תוכלו למצוא את כל הפתרונות הלוגיסטיים להובלה קלה, מקצועית ויעילה.

    ישנם רהיטים שלא ניתנים לפירוק והרכבה או שעדיף לא לפרק אותם לחלקים קטנים ועדיף לבצע את ההובלה כשהם מפורקים רק לחלקים מרכזיים אך לרוב הנזק שנגרם לרהיט הוא דווקא בזמן ההובלה כשאין מעטפת תומכת במכלול כולו ואז אותו הבורג שמופעל עליו לחץ פוצע את העץ ויוצר הרחבה של החור בו הוא נמצא וכשנגיע לשלב ההרכבה נגלה שהארון מתנדנד והוא כבר לעולם לא יחזור למצבו התקין כפי שהיה במיקומו הקודם. אלו דקויות קטנות שדורשות המון ידע מקצועי וניסיון בהובלות. בשביל זה אנחנו פה. כדי לתת לכם את המענה הטוב ביותר, במחירים הכי זולים שתוכלו למצוא.

    המחיר הזול הוא לא בגלל העלות הזולה של הצוות אלא בגלל היעילות וכמות העבודה שאנו מספקים ביום. כאשר נדרש שינוע של רהיט ממקום למקום צריך לדעת לתזמן את הדברים באופן כזה שמאפשר לצוות עבודה מקצועית ומהירה וכך ההספק גדול יותר והמחיר יכול לרדת בהתאם להספק העבודה. לרוב לקוחות נתקלים בבעיה לתזמן מועד לפירוק והרכבת ארון כדי להוביל אותו במחיר אטרקטיבי אך מאחר והצוותים שלנו כל היום בשטח וכמות העבודה שלנו גדולה אצלנו לא תהיה בעיה לתאם ולתזמן וסביר להניח שנספיק לבצע את המשימה אפילו עוד היום.

    הובלות קטנות וגדולות, השכרת נגררים לרכב ומתן שירות מקצועי בפירוק והרכבה של רהיטים דורש צוות מקצועי ומיומן כדי שלא יגרם נזק בלתי הפיך לחפצים שלכם. בין אם מדובר בהעברה של דירה או של משרד, בין אם זה ארון עתיק שלא ניתן לפירוק ובין אם זה פסנתר הדורש יחס עדין – אנחנו פה כדי לתת לכם את כל הפתרונות בנושא.

    התקשרו עוד היום לטלפון 052-449-2267 לייעוץ חינם והצעת מחיר
    לפירוק והרכבת ארון מקצועי, יעיל וזול.

    דילוג לתוכן