שניר הובלות תל אביב והמרכז

פירוק והרכבת רהיטים

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    הרכבת רהיטים

    לעבור דירה זה סיפור לא פשוט, יש יגידו פרוייקט של פעם בחיים. יש מאיתנו אנשים שעוברים דירה רק פעם אחת בחייהם בעוד אחרים עוברים בממוצע בין 2-6 דירות בחיים. ככל שאנו חוזרים על הפרויקט, הוא הופך קל שכן עם הזמן אנו רוכשים מיומנויות, כלים ולומדים איך לקצר תהליכים, להוזיל עלויות ולהפוך את המעבר לפשוט הרבה יותר, הרבה פחות מלחיץ ומהיר. לאלו מכן שעדיין קשה להם להתמודד עם מעבר דירה או לחלופין עוברים פעם ראשונה דירה בחייהם חברת שנירגו הובלות מצאה את הפתרון המושלם שלא רק יחסוך לכם המון זמן, אלא גם יוריד מכם עוד דאגה מהראש – שירות הרכבת רהיטים. הרי כחלק מהמעבר יש לנו אינספור משימות, מטלות ותהליכים אותם עלינו לעבור והנה רק חלק מהם…

     

    • אריזות
    • מיונים
    • מסירה/מכירה של חפצים ישנים
    • סימונים
    • רכישות חדשות
    • מדידות
    • שינוי כתובת באינספור גורמים
    • ועוד…

     

    אז כן מעבר דירה הוא פרוייקט המוציא לפעולה גם את הנפש וגם את הגוף. המון ישראלים מספרים לנו שאחרי שהם עוברים דירה הם מרגישים כאילו הם זקוקים לצאת לחופשה ארוכה. הלחץ, המתח והחששות המלווים אותה כחלק בלתי נפרד מהפרוייקט בסופו של יום מתישים אותנו וגורמים לנו להיות עייפים מהרגיל. מצד אחד הגוף לא מפסיק לעבוד במלאכת האריזות ומצד שני הראש פועל וחושב כל הזמן מה הדבר הבא שיש לעשות, למה צריך לדאוג ועוד. לכן, אנחנו – הצוות של שנירגו הובלות ישב וחשב על כל הפתרונות והרעיונות שיסייעו לנו להקל עליכם בתקופה הקשה הזו. אצלנו תוכלו למצוא המון טיפים ורעיונות שיקלו עליכם, יקצרו לכם תהליכים ולא פחות חשוב יוזילו עבורכם את עלות ההובלה ויחסכו לכם זמן!.

     

    אז בין אם אתם מחליטים להעביר את הרהיטים שלכם לדירה החדשה או בין אם אתם רוכשים רהיטים חדשים – היעזרו בשירות פירוק ו/או הרכבת רהיטים. שירות זה יחסוך לכם המון זמן והתעסקות עם משהו שלא תמיד יש את הסבלנות אליו תוך כדי תהליך המעבר. פירוק והרכבת רהיטים הוא תהליך שדורש זמן, סבלנות ודיוק מירבי שכן חוסר תשומת לב עלולה לפגוע ברהיט וחבל. הצוות שלנו מיומן בביצוע פירוק והרכבה של כל סוגי הרהיטים.

     

    אילו רהיטים אנו מפרקים ומרכיבים?

    למעשה, את כל סוגי הרהיטים. הן רהיטים שאתם רוכשים מפורקים כמו למשל רהיטים מאיקאה והן רהיטים מחנויות אחרות או רהיטים שנגר בנה לכם – הצוות שלנו פירק ובנה מחדש אינספור סוגים של רהיטים מכל הסוגים וכל הגדלים – רהיטים מעץ, רהיטים דמוי עץ, רהיטים מפלסטיק ועוד. אנו מפרקים ומרכיבים בין השאר שולחנות כתיבה, שולחנות אוכל, כיסאות, דלתות, מיטות, שידות – בקיצור הכל. כל מה שאתם צריכים לעשות זה ליצור איתנו קשר, להסביר לנו מה אתם בדיוק צריכים ואנחנו כבר נסייע לכם בתהליך הפירוק וההרכבה בין אם כתוספת להובלה עצמה או בין אם כשירות עצמאי בנפרד. אז קדימה, זו ההזדמנות שלכם לחסוך זמן – זמן שווה כסף ולהנות מהרהיטים שלכם עוד הרבה שנים קדימה בדירתכם החדשה עם שירות פירוק והרכבת רהיטים.

    פירוק והרכבת ארונות

    כשאנו עוברים דירה, יש דברים אותם אנו מעוניינים לשמור ולהעביר איתנו ויש דברים אותם נרצה למסור, למכור או לתרום לנזקקים. תהליך מעבר דירה הוא פרוייקט לכל דבר, פרוייקט המשלב מיונים, סידורים, אריזות וכמובן פריקות.

     

    בדרך כלל רהיטים שהם יחסית חדשים ובמצב טוב, זה משהו שנרצה לשמור ולהעביר ביחד איתנו בכדי לצמצם את עלויות המעבר. יחד עם זאת רהיטים הם סיפור יקר ולכן אם הם נמצאים במצב טוב, חבל. גם אם נחשוב לרכוש רהיטים חדשים, בתור התחלה שווה לשמור על הישנים עד שנחליט בדיוק מה אנחנו רוצים, איזה סגנון עיצובי יתאים לביתנו החדש, מאילו חומרי גלם נרצה שהרהיטים יהיו עשויים, הצבעים, נבדוק גם מה בדיוק התקציב שלנו, וכדומה.

     

    טרם עברנו לדירה בה אנו גרים כרגע השקענו בארון בגדים חדש. בדקנו את המידות, בחרנו את העץ, השוונו מחירים בין נגרים ונהנו מארון איכותי ברמת גימור גבוהה, ארון שאין אנו רוצים למסור או למכור כעת כשאנו עוברים לדירה חדשה. גם אם רכשתם ארון בשיטת עשה זאת בעצמך, כנראה שתרצו לשמור עליו ולהעביר איתו הלאה ביחד אתכם כי ארון זה סיפור יקר. יכול להיות שהארון אותו אתם מעבירים לאו דווקא יתאים לחלל שבו הוא היה ממוקם לפני כן בדירה הישנה, ובכל זאת אותו ארון יכול לשמש אתכם למגוון שימושים שונים או להיות ממוקם בחלל אחר בתור ארון בגדים.

     

    חברת שנירגו הובלות מתמחה בביצוע פירוק והרכבת ארונות, כך שאין אתם בכלל צריכים לדאוג לנושא הארון. בין אם תבחרו בנו כחברה שתוביל עבורכם את שאר הדברים ובין אם תצטרכו אך ורק שירות של פירוק והרכבת רהיטים, אנו מבצעים את כל סוגי הפירוקים וההרכבות מה שיחסוך לכם זמן יקר, אנרגיה וגם כאבי ראש. פירוק והרכבה של ארון זו עבודה למקצוענים שכן הארון מורכב מכל מיני מדפים, אזורי תלייה וחלקים נוספים, כך שאם תנסו לבצע את הפירוק וההרכבה לבדכם, זה עלול לקחת לא מעט זמן. חברת שנירגו הובלות מעסיקה מובילים מקצועיים אשר ביצעו אינספור פירוקים והרכבות של רהיטים מכל הסוגים וכל המינים. אז קדימה, לעבודה!

     

     

    הרכבת רהיטים צריכה להתבצע על ידי נגר מקצועי! אין פשרות באיכות העבודה שנדרשת כאשר צריך לבצע עבודה ולשנע רהיטים ממקום למקום.

    shutterstock_69243688שניר מתן פתרונות שינוע מתמחים במתן פתרונות יצירתיים בכל הנוגע להובלות רהיטים והשכרת נגררים לרכב או השכרת טנדר לביצוע הובלה עצמאית.

    אבל מה לגבי פירוק והרכבת רהיטים ?

    אנו עובדים עם אנשי מקצוע מוסמכים שמגיעים למקום ההובלה ומפרקים את הריהוט באופן מקצועי ובלתי מתפשר תוך כדי תיאום ועבודה משותפת עם הצוות המוביל שאותו הם יפגשו ביעד הפריקה ושם יוכלו להשלים את המשימה ולהרכיב את הכל בחזרה.

    אין טעם לקחת סיכונים מיותרים כי לפעמים כשמנסים לחסוך עלויות נגרמים נזקים כבדים שעולים על העלות אותה ניסינו לחסוך. לכן נדרשת תשומת לב מיוחדת לפרטים הקטנים והצוות צוות מקצועי המתמחה בכל תחום אליו הוא ניגש ובו הוא פועל.

    שניר מתן פתרונות שינוע ימצאו לכם את הפתרון המושלם לכל סוג של הובלת הרהיטים בתל אביב ואזור המרכז, כולל פירוק והרכבת רהיטים, שימוש במנוף להורדת רהיטים מקומות עליונות בבניין על מנת שלא יגרם נזק ופגיעות בפריטים אותם אנו נדרשים להוביל. וכל זה במחירים הכי זולים שתוכלו למצוא!

    לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן ונציג מטעמנו ישמח לעמוד לרשותכם בייעוץ חינם ומתן פתרונות יצירתיים וזולים.

    הנגרים שעובדים איתנו מתמחים בהרכבת כל סוגי הרהיטים והם עובדים בין היתר עם החברות הגדולות ביותר במשק הישראלי בניהן רהיטי, איקאה, פנדור, ריביירה, שמרת הזורע, הום סנטר, רהיטי דורון ועוד ועוד..

    למה לכם להתפשר על פחות מהטוב ביותר ? בטח כשניתן לקבל את זה במחירים השווים לכל נפש ובטח ששווים לשקט הנפשי שלכם כשאתם סמוכים ובטוחים שהרכבת הרהיטים שלכם כמו גם הפירוק שלהם תתבצע באופן מושלם ולא יגרם להם שום נזק בעת ההובלה.

    בין אם מדובר בריהוט ביתי או בין אם בהעברת משרד, בין אם זה ארון הזזה ובין אם זה מזנון כבד ועתיק – צריך צוות מקצועי ואמין שיודע מה הוא עושה על מנת שהכל יעבור חלק ושתוכלו ליהנות מהרכוש שלכם בדיוק כפי שהוא היה לפני המעבר ליעד החדש.

    ניתן לקבל גם שירות בהרכבה ופירוק של מסכי פלזמה ו LCD, מטבח שלם או חלק ממנו ובקיצור כל דבר אותו תרצו להעביר אתכם לבית או למשרד החדש. אנו מתחייבים לשירות אדיב, אמין ומקצועי תוך כדי שימוש באנשי מקצוע מהשורה הראשונה וציוד חדיש ותקין. ניתן לעשות ביטוח לזמן המעבר כך שכל הריהוט אותו נעביר יהיה מגובה בביטוח שיכסה כל מקרה באשר יקרה אך מניסיון של שנים רבות אנו יודעים שלא יקרה כי עד היום אנו עומדים על אפס תקלות וכל זאת בזכות העובדה שאנחנו לא מתקמצנים עליכם וספקי המשנה שלנו הם הטובים ביותר בארץ. מגיע לכם את הטוב ביותר ואנו יודעים לספק אותו גם כאשר התקציב נמוך. הסיבה לכך היא שהצוותים שלנו פרוסים בכל רחבי הארץ ומבצעים מידי יום המון עבודות של פירוק והרכבת רהיטים כמו גם הובלות והשכרת ציודים נלווים להובלה כך שבתזמון נכון ויעילות בעבודה ניתן להספיק הרבה ועל ידי זה גם להוזיל את העלות שאתם נדרשים לשלם.


    על מנת לקבל ייעוץ חינם והצעת מחיר בנושא פירוק והרכבת רהיטים להובלת דירה בתל אביב, או כל נושא אחר של הובלות קטנות במרכז, ניתן להתקשר אלינו ואנו נשמח לסייע לכם בכל הפתרונות לשינוע יעיל, מהיר, אמין וזול.

    התקשרו עוד היום לטלפון 052-449-2267 כדי לקבל ייעוץ חינם

    שניר פתרונות שינוע – מתמחים בהרכבה ופירוק של רהיטים להובלה מושלמת ללא תקלות.

    דילוג לתוכן