שניר הובלות תל אביב והמרכז

חברת שניר השכרת נגררים ליום - השכרת נגרר שירות מעל הכל!

חברתנו מבצעת השכרת נגררים ליום בתל אביב וכל אזור מרכז הארץ.

שניר פתרונות שינוע מציעה לכם שירותים כמו השכרת נגררים וגם הובלות קטנות כמו כן מתמחה במתן פתרונות יצירתיים בהתאמה אישית לפי הצרכים שלכם! לכל פריט שנדרשת לו הובלה יש גודל שונה, משקל שונה וכך גם מתאים לו נגרר שונה! הצוות המקצועי שלנו ילווה אתכם שלב אחר שלב בייעוץ והכוונה להתאמת הנגרר שמתאים לצרכים שלכם. השכרת נגרר ליום בדרך כלל מתאים להובלת פריט בודד כמו מקרר או ארון וזהו הפתרון הזול ביותר שתוכלו למצוא לטובת ההובלה. אם אתם יוצאים לטיול אופניים בצפון כנראה שנגרר ליום לא יספק אתכם ותצטרכו להשכיר את הנגרר לכמה ימים לפחות. המחיר משתנה בהתאם לתקופה ולכמות הנגררים שנמצאים במלאי.

התקשרו עוד היום ונציגי השירות שלנו ישמחו לתת לכם פרטים בהרחבה וייעוץ חינם לגבי סוג הנגרר שיתאים לכם וכמו כן מחיר להשכרת נגרר ליום או ליותר בהתאם למועד ההשכרה. 050-449-2267 השכרת נגררים ליום זהו הפתרון המושלם להובלה עצמאית של דירה, כך תוכלו לחסוך מאות שקלים מבלי להיות לחוצים בזמן לפי לוח הזמנים של המובילים. יש ברשותנו גם נגררים סגורים שמתאימים לעונת החורף ובאמצעות הנגרר תוכלו לעשות כל פעולה שמבצע רכב מסחרי גדול. לאוהבי השטח – אם אתם צריכים להשכיר נגרר לרייזר RZR או לטרקטורון יש לנו נגררים שמותאמים לתנאי שטח עם שלדה קלה ועם כוח אדיר שיכול לחצות דיונות וביצות.

בשניר פתרונות שינוע והשכרת נגררים תוכלו לקבל תדרוך מקיף בנוגע לנהלי הבטיחות ואופן החיבור של הנגרר לרכב, הצוות המקצועי שלנו ילווה אתכם שלב אחר שלב ותוכלו לצאת לדרך רק לאחר שקיבלתם תדרוך מלא שיאפשר לכם פתרון תקלות בזמן אמת ותפעול נכון וקל של הנגרר.
הצוות שלנו זמין בכל שעות היום והלילה על מנת שתוכלו לצאת לדרך רגועים ובטוחים. יש לנו במלאי סוגים שונים של נגררים, קטנים וגדולים, אותם תוכלו להשכיר ליום, לשבוע או אפילו לתקופה ממושכת. המגוון הרחב מאפשר לכם לקבל את כל הפתרונות במקום אחד ולהתאים את הנגרר לצרכים שלכם באופן מושלם.

חברת שניר פתרונות שינוע מכוסה בכל הביטוחים הנדרשים על פי חוק וברגע שאתם יוצאים לדרך עם אחד הנגררים שלנו אתם יכולים להיות בראש שקט ולהיות בטוחים שם אם השכרתם את הנגרר ליום אחד בלבד – אתם מכוסים! כל מה שנדרש לכם כדי שתוכלו לצאת לדרך זהו וו גרירה לרכב ובמידה ואין לכם אחד כזה נשמח להתקין אותו עבורכם ולפתוח אתכם לעולם מלא בפתרונות שינוע קלים ונוחים. פעם הבאה שתרצו לבצע השכרת נגרר ליום הכל כבר יהיה מוכן ותוכלו לצאת לדרך בקלות ובמהירות.. התקנת וו הגרירה לרכב מתבצעת בהתאם לתקנות משרד התחבורה ולנהלי הבטיחות הנדרשים.

השכרת נגררים

עונת הקיץ היא לא רק עונת החתונות, המסיבות והקייטנות – עונת הקיץ היא גם עונת מעברי הדירה. בעונה זו חברות ההובלות חוגגות שכן הביקוש גדול וזו ההזדמנות של כל חברות ההובלות שלא כל כך עבדו חזק בחורף להפציץ במחיר ולתת עבודה. מכיון אתם הצרכנים הם אלו שבסופו של דבר נפגעים מכך, שכן גם אם תבצעו השוואת מחירים תגלו שהם גבוהים מאוד,  חשבנו על דרכים יצירתיות להקל עליכם ולאפשר לכם להנות מהובלה במחיר נוח. חברת שנירגו הובלות ופתרונות שינוע חשבה על כל מה שצריך בכדי לעבור דירה בקלות, בנוחות ולא פחות חשוב – בזול!. נגמרו הימים שאתם משלמים אלפי שקלים על הובלה אחת. מהיום תוכלו לבצע לפחות חלק מההובלה בעצמכם באמצעות שירות פשוט ונוח – השכרת נגררים.

 

מדוע השכרת נגרר תוזיל את ההובלה ומהם היתרונות של שיטה זו?

ובכן, ברגע שאתם משכירים נגרר מכל סוג שהוא, אתם יכולים להעביר המון דברים בעצמכם מהדירה הישנה לדירה החדשה. ניתן להעביר באמצעות הנגרר דברים כבדים כמו מקרר, מכונת כביסה או מערכת ישיבה שלא נכנסים ברכב רגיל ויחד עם זאת להוזיל משמעותית את מחיר ההובלה או לחלופין לבצע אותה בעצמכם.  חשוב מאוד להיעזר בחברים חזקים ולא לבצע את ההעברה של החפץ הכבד לנגרר בעצמכם. יתרון נוסף ובולט של השכרת נגרר הוא בכך שאתם לא תלויים במוביל. אתם קובעים את הזמנים, אתם מחליטים מתי לארוז ומתי להעמיס את הדברים, בלי להיות תלויים מה שלמעשה מעניק לכם גמישות אופטימלית.

 

חברת שנירגו הובלות ופתרונות שינוע מספקת מגוון רחב של סוגי נגררים ללקוחותיה החל מנגררים לטנדרים, לרכבי שטח, נגררים לרכב פרטי, נגרררים פתוחים או סגורים ועוד. אנחנו דואגים לכם לכל מה שאתם צריכים מא׳ ועד ת׳ החל מסוג הנגרר שיתאים לצרכים שלכם ולחפצים אותם אתם צריכים לשנע, דרך וו גרירה מתאים במידה ואין לכם כזה ועוד מגוון פתרונות ורעיונות יצירתיים שיסייעו לכם בתהליך המעבר.

 

אז לסיכום, השכרת נגררים היא פתרון יוצא דופן, פתרון ש:

  1. יחסוך לכם המון המון כסף.
  2. יזרז עבורכם את תהליך ההעברה.
  3. מציע לכם גמישות בתהליך.
  4. נוח וקל לביצוע.

 

כל מה שאתם צריכים לעשות זה ליצור איתנו קשר ואנחנו כבר נסביר לכם בדיוק איך זה עובד. אצלנו תקבלו תדרוך מלא לגבי הדרך שבה עליכם לחבר את הנגרר לרכבו אילו אמצעי זהירות עליכם לנקוט. תוכלו להשכיר נגרר ליום, יומיים, שלושה ואפילו לתקופה ממושכת יותר.

השכרת נגררים תל אביב

השכרת נגררים בתל אביב

עוברים לראשונה בחייכם לגור בעיר תל אביב?

גרים בתל אביב כבר תקופה ועוברים לדירה אחרת?

רוצים לעזור לחבר לעבור דירה בתל אביב ממש בקלות ובמהירות?

לא תאמינו כמה השירות השכרת נגררים בתל אביב של חברת ההובלות ופתרונות השינוע שנירגו יכול לעזור לכם, לחסוך לכם זמן, אנרגיה וכסף.

 

אז למה תל אביב?

תל אביב היא אחת הערים היותר מבוקשות אם לא הכי מבוקשת למגורים בישראל. בה מתנהלים החיים במרכז והיא נותנת את הטון בכל כך הרבה מובנים והיבטים. בתל אביב טיילת וחוף ים מרהיב, בתי מלון, בתי קפה, מסעדות, גלריות ופסטיבלים הפזורים לאורך כל השנה. בתל אביב יש המון מרכזי מסחר ומשרות עבודה בשלל תחומים. זו עיר של חיילים משוחררים, של סטודנטים, של רווקים, רווקות וכן גם של זוגות ומשפחות. אין פלא שבאים לגור בעיר סטודנטים, זוגות צעירים ומשפחות מהדרום, הצפון ומערים הסמוכות לה. אמנם יוקר המחיה בה גבוה ושכר הדירה גבוה עוד יותר, ובכל זאת מדובר בעיר ללא הפסקה, עיר שבה הכל קורה ולכן כל כך הרבה אנשים עוברים אליה מדי שנה.

 

אז למה נגררים להשכרה?

  1. גמישות בזמנים – כאשר אתם בוחרים לעבור דירה באמצעות השירות השכרת נגררים בתל אביב אתם יכולים לעבוד מתי שאתם מחליטים. תוכלו לעבור בתחילת, אמצע או סוף השבוע, בבוקר או בערב, בחג או ביום חול, מהר או לאט. אתם לא תלויים במובילים או בחברת הובלות, אתם תלויים אך ורק בעצמכם ואולי בעוד איזה חבר או חברה שעוזרים לכם להעמיס את הדברים ולהעבירם לדירה החדשה שלכם. עם הנגררים של חברת שנירגו הובלות ופתרונות שינוע אתם מתאימים את סוג הנגרר לסוג ההובלה שכן ניתן בעזרת סוגי הנגררים השונים, להעביר כמעט הכל.
  2. חיסכון בעלויות – במקום לשלם לחברת הובלות, אתם מבצעים את ההובלה בעצמכם ומשלמים רק עבור השירות של השכרת הנגרר. ניתן להשכיר נגרר לכמה שעות (אם אתם ממש תקתקנים), נגרר ליום אחד מלא, ליומיים, שבוע וכו׳. זו הסיבה שזה ממש לא משנה אם אתם עוברים לדירה אחרת בתוך העיר או עוברים מהצפון לתל אביב, אתם יכולים להשכיר מאיתנו את הנגרר לכמה זמן שאתם צריכים. כך אתם חוסכים המון כסף ומבצעים את ההובלה ממש בעצמכם.
  3. הסבר מפורט – אם זו הפעם הראשונה שאתם מובילים נגרר, אין לכם מה לדאוג בכלל. אנחנו בחברת שנירגו הובלות ופתרונות שינוע נסביר לכם את כל כללי בטיחות – שלב אחר שלב, נסייע לכם לבחור את הנגרר שתואם את צורכי ההובלה שלכם, כדי שתובילו את הדברים בבטחה. אנחנו לא משאירים אתכם אליו, אלא מסייעים לכם בכל התהליך עד שאתם מרגישים בטוחים.

 

אז קדימה, צלצלו או השאירו את הפרטים שלכם ואנחנו נסייע לכם לבחור את הנגרר להובלה שלכם.

השכרת נגרר

מעבר דירה הינו פרוצדורה לו פשוטה וגם לא ממש זולה. מלבד העובדה שעלינו לשלם על ההובלה, עלינו לבצע אינספור שינויים נוספים שלרוב עולים לא מעט כסף החל מרכישת רהיטים ומוצרי חשמל חדשים, דרך שיפוץ הדירה, צביעת הדירה אותה אנו עוזבים, ניקיון וזו רק ההתחלה. לכן,  יש מאיתנו לא מעט שמנסים לעשות כל מה שהם יכולים במטרה להוזיל את עלויות המעבר ולכן לפחות חלק אם לא את כל החפצים פשוט מעבירים בעצמם. השירות מתאימים בעיקר לזוגות צעירים בלי ילדים כך שאין להם עדיין הרבה ציוד ועוברים דירה לראשונה, לסטודנטים ובעיקר לאנשים שמחפשים להוזיל עלויות.

שירות השכרת נגרר או השכרת נגררים של חברת שנירגו הובלות ופתרונות שינוע יסייע לכם להעביר את תכולת הדירה בעצמכם ויהווה עבורכם פתרון מעולה, חסכוני, מהיר וקל. אתם מבצעים את ההעברה בזמן שלכם, בנוחות שלכם ובקצב שלכם.

אז איך זה עובד?

כל מה שאתם צריכים לעשות זה ליצור איתנו קשר דרך האתר או בטלפון, להסביר לנו איזה סוג רכב יש לכם ומה בדיוק אתם מעוניינים להעביר, בכמה נגלות ואנחנו כבר נספק לכם את הנגרר שמתאים ותואם בדיוק את הצרכים שלכם. תוכלו להשכיר נגרר פתוח להעברת מקררים ומוצרי חשמל, נגרר סגור ולהחליט לכמה זמן ברצונכם להשכיר את הנגרר. ניתן להשכיר נגרר ליום אחד, ליומיים, לשבוע ועוד, כך שאתם יכולים לתכנן את ההובלה בהתאם לזמן שיש לכם, בהתאם לרמת הגמישות וכמובן בהתאם לתקציב העומד ברשותכם. הנגררים יכולים לשאת מאות קילוגרמים ועוזרים לנו מה שנקרא ״לתפור את הפינה״.

כיצד אנחנו עוזרים לכם?

  1. בכך שאנו מספקים לכם את הידע לגבי התאמת סוג הנגרר בהתאם לציוד אותו אתם מעבירים.
  2. אנו דואגים לחבר באופן בטיחותי את הנגרר לרכב בו תנהגו ותבצעו את ההובלה.
  3. נוודא שאכן ברשותכם גלגל רזרבי, ביטוח מתאים ורמפה כדי שתוכלו להעלות את כל הציוד מבלי לפגוע בו.
  4. אנו מספקים לכם את הידע והכלים הרלוונטים לתהליך ההובלה בנגרר.

בנוסף, דעו שבעזרת הנגררים תוכלו להוביל עוד אינספור דברים החל מציוד ספורט מקצועי, דרך כלי נגינה גדולים כמו פסנתר, מיכלי מים, כלי רכב דוגמת אופנוע ים, טרקטורון ואפילו סירה.

לסיכום יתרונותיו של הנגרר:

  • קל ופשוט לשינוע.
  • חוסך לנו בעלויות ההובלה.
  • מאפשר לנו לבצע את השינוע בזמן שלנו.
  • ניתן להעביר בעזרת הנגרר כמעט כל דבר בכל משקל.

אז קדימה, למה אתם מחכים, צלצלו עוד היום ואנו נספק לכם את המידע והפרטים להם אתם זקוקים בכדי לבצע העברה חכמה, בטיחותית וחסכונית.

תגיות: השכרת נגררים, השכרת נגררים מחיר, השכרת נגררים חדרה, השכרת נגררים מחירים, השכרת נגררים חולון, השכרת נגררים פתח תקווה, השכרת נגררים רחובות, השכרת נגרר, השכרת נגרר מחיר, השכרת נגרר באר שבע, השכרת נגררים חולון, השכרת נגרר לרכב, השכרת נגרר לטרקטורון, השכרת נגרר חדרה, השכרת נגרר בירושלים, השכרת נגרר פרדס חנה, השכרת נגרר כפר סבא, השכרת נגרר עפולה, עלות השכרת נגרר, השכרת נגרר לאופנוע ים, השכרת נגרר אזור השרון, השכרת נגרר תל אביב, השכרת נגרר יד 2, נגרר להשכרה, נגרר להשכרה בחיפה, נגרר להשכרה בירושלים, רכב עם נגרר להשכרה, נגרר להשכרה באר שבע, נגרר להשכרה בכפר סבא, נגרר להשכרה תל אביב, נגרר להשכרה בנתניה, נגרר להשכרה בפתח תקווה, נגרר להשכרה מחיר, נגרר להשכרה לרכב פרטי, משקל כולל, משקל כולל מותר, משקל כולל אריזה, משקל כולל רכב, משקל עצמי משקל כולל, מה זה משקל כולל לרכב, משקל כולל לסרן, משקל כולל מותר לרכב, משקל כולל מורשה,משקל כולל מה זה, עגלה נגררת עד 500

אז למה לבצע איתנו הובלות קטנות בתל אביב?

1
3
2

ניסיון למעלה מ 17 שנה.

יכולות לוגיסטיות מהטובות ביותר בארץ.

מחירים נוחים לכל סוגי הלקוחות.

אז למה לבצע איתנו הובלות קטנות בתל אביב?

1

ניסיון למעלה מ 17 שנה.

2

יכולות לוגיסטיות מהטובות ביותר בארץ.

3

מחירים נוחים לכל סוגי הלקוחות.

דילוג לתוכן