שניר הובלות תל אביב והמרכז

חברת שניר הובלת מכונת כביסה - שירות מעל הכל!

חברתנו מבצעת הובלת מכונת כביסה בתל אביב וכל אזור מרכז הארץ.

בשניר פתרונות שינוע תוכלו לקבל את המחירים הטובים ביותר להובלת מכשירי חשמל כמו מכונת כביסה, מקרר, תנור וכו'.. הצוותים הטכניים שלנו מתמחים גם בפירוק והרכבה של ארונות ומיטות ונוכל לספק לכם מענה כולל בכל הנוגע להובלת מכונת כביסה או כל פריט אחר אותו תרצו להעביר ממקום למקום. מגוון השירותים שאנו מציעים כולל גם השכרת נגררים שמתחברים לרכב או השכרת טנדר איתו תוכלו לבצע את ההובלה בעצמכם וכך לחסוך כסף רב! נשמח להעניק לכם ייעוץ חינם ולסייע לכם במציאת הפתרון המושלם עבורכם בכל הנוגע להובלת פריטים בודדים או תכולה של דירה שלמה. על מנת לקבל הצעת מחיר לחצו כאן והשאירו את הפרטים שלכם, נציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם ויסייע לכם בכל הפתרונות לשינוע והובלה. כשעוברים דירה אחד הדברים הקשים והמסובכים ביותר זה הובלת מכונת הכביסה! זה כבד, זה לא עובר בקלות במסדרונות הבית ובחדר המדרגות, זה לא נכנס באוטו וכל מכה קטנה יכולה לפגוע בתפקוד המכונה וכך כל המאמץ שהשקענו בהובלת המכונה יורד לטמיון.

הובלת מכונת כביסה הובלות מכונת כביסה מוביל מכונת כביסה מכונת כביסה הובלות מובילי מהונת כביסה הובלות מכונת כביסה תל אביב מובילים מכונת כביסה תל אביב

הדבר השני שיכול לשגע אותנו כשאנחנו עוברים דירה זה הפירוק וההרכבה של המיטה, הארון וכל המדפים.. זה אף פעם לא מצליח לחזור למצב שבו הם היו לפני ההובלה. תמיד הארון מתחיל לרקוד, המיטה מתחילה לחרוק והמדף, לפחות הוא עושה לנו קצת נחת ואיתו אנחנו מצליחים להסתדר. למה לכם להתאמץ ? אתם הרי תנסו לחסוך כסף ובנזק שיגרם לרכוש אתם בסוף תוציאו יותר ממה שתעלה לכם הובלה על ידי אנשי מקצוע. בדברים מסוימים באמת אפשר לחסוך ולעשות זאת בכוחות עצמך, כמו למשל בהובלת מכונת כביסה. זה לא כזה סיפור ועם עזרת חבר או שניים תוכלו להעביר אותה בכוחות עצמכם בקלות רבה. הבעיה היחידה היא שזה לא נכנס לאוטו. במצב הזה עומדות לפניכם שתי אפשרויות : האחת היא להתחיל בסבב טלפונים בלתי נגמר כדי למצוא למי מהחברים יש חבר שלדוד שלו יש טנדר. ואז מתחיל שלב נוסף ומייאש וזה למצוא את הזמן שהוא פנוי ויכול להשאיל לכם את הרכב כדי שתוכלו לבצע את ההובלה. האפשרות השנייה והקלה יותר היא להשכיר נגרר לרכב או להשכיר טנדר לביצוע ההובלה וכך תוכלו גם לעשות זאת בכוחות עצמכם וגם לא להשתגע בחיפוש אחרי רכב שבו יכולה להיכנס מכונת כביסה או כל פריט אחר וגדול שלא נכנס באוטו הפרטי שלכם. בשניר פתרונות שינוע תוכלו למצוא את כל מה שנדרש לכם כדי לבצע הובלת מוצרי חשמל, ריהוט או כל דבר אחר בצורה יעילה, זולה ובטוחה. הצוותים שלנו אדיבים ובעלי ניסיון ואנו מבטיחים לכם שתצאו עם חיוך גדול בתמורה לשירות מקצועי ויעיל. כאשר נדרשת הובלת מכונת כביסה או כל פריט אחר שאין ביכולתכם להעביר לבד כל מה שאתם צריכים זה פתרונות שינוע. בשביל זה אנחנו פה! התקשרו עוד היום כדי לקבל הצעת מחיר או לפגישת ייעוץ ללא עלות התקשרו אלינו ונשמח לעזור- 052-449-2267

הובלת מכונת כביסה איך עושים את זה בעצמכם

מתכננים להוביל את מכונת הכביסה והמייבש שלכם איתכם במעבר הדירה? אנחנו מקווים שאתם מוכנים להרים משקלים כבדים. בהתחשב בעובדה שמרבית מכונות הכביסה שוקלות בסביבות ה90 ק"ג או אפילו יותר, אנו ממליצים בחום לשכור אנשי מקצוע שיוכלו לעשות זאת עבורכם תוך שימוש בניסיון. בנוסף, הובלת מכונת כביסה ומייבש לעיתים כוללת נקיטה של אמצעי זהירות חשובים ולכן העזרות באנשי מקצוע שווה את ההשקעה הכספית.

הובלת מכונת כביסה ומייבש –

לפני המעבר –

הכנה טובה היא המפתח. בין אם מדובר במכונה עם דלת קדמית או דלת עליונה כמעט בלתי אפשרי להעביר אותה ללא הציוד הנדרש, ציוד נלווה, הכנה ותכנון מראש. כך תתכוננו לקראת ההובלה –

  • הסתכלו בהוראות היצרן ובתעודת האחריות שלכם – ראשית, וודאו כי בידכם כל המידע הנוגע למכונה שלכם, הוראות היצרן ותעודת האחריות. אנו ממליצים לקרוא בהוראות היצרן את ההוראות לניתוק, הובלה וחיבור המכונה מחדש. כמובן שאם משהו משתבש במהלך ההובלה כדאי לשמור גם על תעודת האחריות בהישג יד. שימרו את המסמכים החשובים במקום בטוח ועדיף לשמור בניילונית כדי למנוע נזקי רטיבות פוטנציאלים.
  • מצאו ציוד הובלה ועזרים רלוונטיים – השימוש באביזרים מתאימים הוא הכרחי במעבר דירה במיוחד כשזה נוגע למכונת הכביסה והמייבש שלכם. ציוד כמו כפפות, עגלת משא, רצועות, שמיכות, שואב אבק, מפתח ברגים, פלייר, נייר דבק וציוד ניקיון.
  • גייסו עזרה – הרכיבו צוות של 2 -3 אנשים שיעזרו לתהליך להיות יעיל ובטוח. בין אם זה חבר, בן משפחה או מכר רחוק, כל עזרה תועיל, אך וודאו כי הם מסוגלים פיזית לעזור ולסחוב ושיתלבשו בהתאם (נעליים סגורות).
  • מדדו את הנישה החדשה, מעברים ומדרגות שבדרך – לפני המעבר כדאי לעשות עבודת הכנה ולמדוד מעברים, מדרגות ואת הנישה החדשה שבה תרצו למקם את המכונה והמייבש על מנת למנוע בעיות בזמן ההובלה שיגרמו לכם להוריד ולהרים את המכונות מספר פעמים בדרך. כך תוכלו לוודא שהמכונה והמייבש נכנסים בדיוק למקום. במידה ותגלו שלא ושיש בעיה, יהיה לכם זמן לתכנן מסלול חלופי.
  • ניקיון – הדבר האחרון שבא לכם זה מכונה ומייבש מלוכלכים בבית החדש שלכם. לפני המעבר והאריזה של המכונה והמייבש דאגו לנקות אותם. הדבר ימנע ריחות קשים, אך גם ישפר את פעילות המכונות וישמור עליהם לאורך זמן. לניקוי המכונה השתמשו בחומר ניקוי ייעודי והפעילו אותה ריקה. חומר מומלץ הוא טבליה ייעודית לניקוי המכונה כמו afresh שמסירה אבנית ולכלוך בתוך המכונה. לאחר שהמכונה מסיימת, השאירו את הדלת פתוחה לפחות ל24 שעות כדי לאפשר לה להתייבש לחלוטין. לניקוי המייבש רוקנו את תא המוך ונקו אותו עם מברשת או שואב אבק.

7 צעדים להובלת מכונת הכביסה –

  1. ראשית למטרת בטיחות כבו את המכונה, וודאו שכל זרם חשמלי שיכול להיות מועבר למכונה מנותק (לוח החשמל הראשי של הבית). ברגע שניתקתם את הזרם החשמלי נתקו את המכונה מהחיבור לקיר. עטפו את הכבל והדביקו אותו לגב המכונה.
  2. נתקו את זרם המים למכונה. כדי לעשות זאת עליכם למצוא את הברז הראשי של המים ולסגור אותו. ברגע שעשיתם זאת נתקו את הצינורות של המכונה, גם מהחיבור למים הקרים וגם למים החמים מהקיר ותנו למים להתנקז מהם לתוך דלי. ייתכן שתצטרכו להיעזר במפתח ברגים או פלייר על מנת לרופף את החיבור ולנתק אותם. שמרו את הצינורות במקום שתזכרו איפה שמתם אותם כשתצטרכו לחבר את המכונה מחדש.
  3. התוף שבתוך המכונה הוא החלק שמסתובב וזז במכונה כדי להבטיח ניקיון יעיל של הבגדים, כדי לקבע אותו במקומו ולהבטיח שלא יזוז בזמן ההובלה יש לחבר ברגים יעודים לשינוע.
  4. הגן על המכונה עם שמיכות עבות יחסית והדביקו אותם עם נייר דבק שלא יזוזו.
  5. הזיזו את המכונה בעדינות בעזרת אנשים נוספים לעבר עגלת המשא, הטו אותה מעט לאחור כדי שהעגלה תוכל להיכנס מתחתיה ואבטחו את המכונה עם רצועות שיקבעו אותה אליה כך שלא תזוז.
  6. בעזרת העגלה הסיעו את המכונה לכיוון היציאה למשאית ההובלה, וודאו שהיא לא זזה.
  7. השתמשו ברמפה של המשאית להעלות את המכונה למעלה ושימרו עליה עומדת, אל תשכיבו אותה או תטו אותה, קבעו אותה למקום במשאית שלא תזוז בצורה פתאומית.

הובלות מכונת כביסה, הובלת מכונות כביסה, הובלות מכונת כביסה, הובלות מכונות כביסה, הובלת מכונת כביסה תל אביב, הובלת מכונת כביסה במרכז, הובלת מכונת כביסה בהרצליה, הובלות מכונת כביסה רמת גן, הובלת מכונת כביסה נתניה, הובלת מכונת כביסה הוד השרון, הובלת מכונת כביסה רמת השרון, הובלת מכונת כביסה פתח תקווה, הובלת מכונת כביסה גבעתיים

אז למה לבצע איתנו הובלות קטנות בתל אביב?

1
3
2

ניסיון למעלה מ 17 שנה.

יכולות לוגיסטיות מהטובות ביותר בארץ.

מחירים נוחים לכל סוגי הלקוחות.

אז למה לבצע איתנו הובלות קטנות בתל אביב?

1

ניסיון למעלה מ 17 שנה.

2

יכולות לוגיסטיות מהטובות ביותר בארץ.

3

מחירים נוחים לכל סוגי הלקוחות.

דילוג לתוכן