שניר הובלות תל אביב והמרכז

הובלת מקרר עם מנוף – הובלות מקררים מחיר זול

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    קיימות הרבה פעמים בחיים שאדם אולי יצטרך להוביל מקרר במהלך חייו.
    לעיתים קרובות האדם עלול לעבור לתוך בית חדש ופשוט לא יכול להיפרד מהמקפיא whirlpool או ממקרר בוש שבבעלותו. אלו הם שני מותגים של מקררים בעלי איכות גבוהה שאף אדם לא רוצה לאבד רק בגלל שהוא לא יכול להוביל אותם לתוך הבית החדש.

    כדי להתחיל את התהליך של הובלת מקרר בבטחה, האדם צריך קודם כל לאסוף את האספקה הדרושה.
    יש צורך בסול של עגלה וכמו כן מוצרים לניקיון. בנוסף, יש צורך בחבל, שמיכות ורצועה זמינה כדי להתקדם בתהליך ההובלה.

    הובלת המקרר סביר להניח שתיקח כשתיים עשר שעות. לאחר שאספתם את האספקה הנחוצה, אתם צריכים לוודא שרוקנתם לחלוטין את המקרר מתוכנו. יש להסיר כל מגנט או לוח שנה שאולי מוצמד למקרר.

    הובלת מקרר

    לאחר מכן, אתם צריכים לנתק את המקרר והחשמל ולאפשר למקפיא להפשיר. אתם לא רוצים שהמקפיא ישבר במהלך תהליך המעבר רק מפני ששכחתם לתת לו זמן להפשיר. לאחר שאפשרתם למקפיא להפשיר, אתם צריכים לזכור לנקות אותו ביום שלמחרת.

    זה חכם להדביק את כל כל המדפים והדלתות של המקרר. בדרך הזו, המדפים לא יעופו במקרה שהמקרר יזוז בתוך משאית ההובלות.

    כעת שמהמקרר מוכן להובלה, אתם צריכים להשתמש בעגלה כדי להעביר אותו למשאית. שני אנשים נחוצים לעזרה בהעברת המקרר על העגלה ואל תוך המשאית. זה יכולה למנוע פציעה בגב. יש להעביר את המקרר על הרמפה של המשאית.

    לאחר הובלת המקרר ליעד החדש, יש למקם אותו במרחב החדש שלו. יש לתת למקרר לפחות שלוש שעות לפני שמחברים אותו בחזרה לחשמל. בכך שמאפשרים למקרר את השעות הללו, כל הנוזלים שעלולים להיות במקרר יתייבשו. זה חיוני למנגנון הקירור של כל מקרר.

    לאחר שהזמן עבר יש לחבר את המקרר לחשמל ולתת למקרר להישאר ככה במשך שלושה ימים.
    שלושה ימים נדרשים לכל סוג של מקרר כדי להגיע לטמפרטורה האופטימלית שלו.
    בנוסף, תמיד צריך לקרוא את המדריך שמגיע עם המקרר כדי לקבוע את הדרכים הבטוחים ביותר להתקין אותו מחדש בתוך הבית.

    הובלת מקררים

    צוות שניר הובלות מראים לנו הובלות מקררים עם מנוף איך עושים את זה בזול

    אם אי פעם הייתם צריכים לעבור מבית אחד לבית אחד בנקודה כלשהי בחייכם אז אתם יודעים כמה זה קשה להוביל דברים גדולים כמו ריהוט או מכשירי גדולים של המטבח. הרבה אנשים פוגעים במקרר במהלך המעבר מפני שהם לא יודעים כיצד לטפל בו בצורה ראויה.

    אתם אולי חושבים שמקרר יכול להתמודד עם כל דבר שבא בדרכו מפני שהוא נראה כמו בלוק גדול של ברזל. אבל שום דבר לא יכול להיות רחוק יותר מהמציאות. מנגנון הקירור אשר נמצא תוך המקרר הוא מאוד שביר.

    במשך הרבה זמן, הייתי בעסקי ההובלות, הובלתי כל דבר שלא היה מוצמד לרצפה. מקררים ומכשירי מטבח גדולים הם באמת קשים להעברה. אבל אם אתם נצמדים לטיפים אז לא צריכה להיות לכם בעיה.

    1. תנסו להשאיר את המקרר עומד אם זה אפשרי. הרבה אנשים מניחים את המקררים שלהם על הצד או על הגב. הבעיה היא שאתם יכולים בטעות להפיל אותו להפעיל יותר מידי כוח בדרך כזאת או אחרת. המנגנון הפנימי עלול להישבר ואתם גם יכולים לפגוע בחלק החיצוני. כאשר המקרר מונח על הרצפה, הוא עלול להתחיל להדליף שמן.
    2. כל המדפים ומוצרי המזון צריכים לצאת החוצה. זכרו שכאשר אתם מוציאים את המזון מהמקרר, כל הדברים שיכולים בקלות להתקלקל צריכים להיזרק עכשיו. הם הולכים להתקלקל בכל מקרה. אסור להשאיר דברים חופשיים בתוך המקרר בזמן המעבר.
    3. שימו את המקרר במצב של מחזור הפרשה לפני שאתם מעבירים אותו. אם לא תעשו זאת, הוא יתחיל להתקרר כאשר הוא אינו מחובר. כאשר זה קורה, הוא הולך לשפוך כמות גדולה של מים בכל רחבי הרצפה שלכם.
    4. אל תנסו להוביל את המקרר לבדכם. אין כמעט אנשים בעולם שהם מספיק חזקים כדי להוביל מקרר בכוחות עצמם. אל תנסו אפילו מפני שאתם יכולים לפצוע ברצינות את הגב שלכם וגם להזיק למקרר.

    אז אם אתם אי פעם מתכננים להוביל מקרר, תקפידו לזכור את הקווים המנחים.
    אם תטפלו במקרר היטב, סביר מאוד להניח שתצליחו להוביל אותו מבלי לגרום לו להישבר!

    הובלת מקרר כיצד לעשות את זה חכם

    כולנו יודעים שהמטבח יכול להיות אחד החדרים הקשים ביותר (אם לא הכי) להתמודד איתם כשאתם עוברים דירה. וזה במיוחד כשחושבים על מכשירי חשמל. בעוד שאנשים רבים פשוט נאלצים להתמודד עם סירים, מחבתות, כלי מטבח וכדומה, ישנם הרבה תרחישים שבהם אתם עלולים למצוא את עצמכם צריכים להבין איך להזיז מקרר במלוא הדרו המגושם. למרבה המזל, אנחנו כאן כדי לעזור.

    מקררים הם גדולים, מגושמים ויקרים. לדעת כיצד להוביל מקרר בצורה נכונה ובטוחה זה ידע נחוץ, מכיוון שלאלתר את זה כרוך בסיכון רב – גם למכשיר עצמו, וחשוב מכך, לכם. אם יש לכם זמן ותקציב, אנו ממליצים לפנות לאיש מקצוע שיארוז ויוביל עבורכם את המקרר שלכם. אבל אם אתם הולכים במסלול עשה זאת בעצמך, לא חסר לכם מזל. להלן, נעבור על איך לשרוד הובלת מקרר מהבית הישן שלכם לחדש שלכם, כולל איך להכין את המקרר שלכם להובלה וכיצד לשאת אותו אל המשאית וממנה.

    שימו לב שהתהליך של הובלות מקרר מתחיל לפני יום המעבר, לכן הקפידו לעבור את השלבים הללו מבעוד מועד ולעשות תוכנית התקפה.

    ודאו שיש לכם את הציוד הנכון

    אם אתם מתכוונים להוביל את המקרר שלכם לבד (ואתם לא מרימי משקולות מקצועיים), אז תצטרכו כמה דברים בהישג יד שיעזרו לכם לעשות את זה:

    • סרט אריזה
    • שמיכות למעבר
    • רצועות למעבר או חוטי בנג'י (מספר סטים)
    • עגלת מכשירי חשמל

    משאב מפתח נוסף שאתם הולכים להזדקק לו כאן הוא סט שני של ידיים. בשל גודלם ומשקלם של מקררים, הם יכולים להיות מסוכנים להפליא להזזה בעצמכם. בקשו מחבר, בן משפחה או עוזר שכיר לבוא לעזור לכם גם כשאתם מעביר את המקרר מהבית הישן שלכם וגם כשאתם מעבירים אותו לבית החדש שלכם.

    מדדו פתחים

    באופן אידיאלי פשוט תוכלו להוביל את המקרר שלכם ישירות מהמטבח למשאית הנעה בחניה, אבל זה לא תמיד המקרה. גלו מה המסלול שלכם צריך להיות על ידי מדידת האורך, הרוחב והעומק של המקרר שלכם והשוואה לאורך ולרוחב הדלתות שלכם. יתכן שתצטרכו לקחת מסלול חלופי – כמו להוציא את המקרר שלכם החוצה דרך דלתות אחוריות הזזה – ותחסכו לעצמכם הרבה זמן מאוחר יותר על ידי הבנת זאת בשלב מוקדם. זכרו כי ייתכן שיהיה עליכם להסיר דלתות מהצירים שלהן כדי שהמקרר יכנס דרכן.

    נקו והפשירו את המקרר שלכם 24 שעות לפני המעבר

    בניגוד למכשירים רבים אחרים, אתם לא יכולים פשוט לנתק את המקרר שלכם וללכת. מקררים צריכים להפשיר כראוי תחילה, אחרת אתם תסיימו עם אסון חלקלק. כמו כן, תרצו לוודא שהוא מנוקה לחלוטין – גם מהמזון וגם מכל הבלאגן הקשור למזון – שכן ברגע שהחשמל כבוי יש פוטנציאל שדברים יתחילו להירקב.

    התחילו בניקוי המקרר והמקפיא. אתם לא יכולים לתרום מוצרים מתכלים, וגם אתם לא יכולים להעביר אותם בטמפרטורת החדר, אז האפשרויות שלכם הן לאכול את מה שיש שם ואז לזרוק את השאר או לארוז אותו לצידנית עם קרח, בתנאי שאתם לא עוברים רחוק מאוד. (תוכלו למצוא עצות מועילות אחרות לגבי מה לעשות עם אוכל לפני המעבר כאן.)

    לאחר שהמקרר שלכם ריק לחלוטין, פנו לניקוי. נגבו את כל המשטחים עם חומר חיטוי, הסירו מגירות ומדפים לפי הצורך כדי להגיע לניקוי עמוק ככל האפשר. אם יש ריחות סוררים, נקו משטחים עם סודה לשתייה וחומץ, מה שאמור לעזור להסיר אותם.

    לבסוף, מפשירים את המקרר. עיינו במדריך למשתמש שלכם לקבלת הנחיות מדויקות כיצד לעשות זאת. אם אין לכם את המדריך בהישג יד, אתם אמורים להיות מסוגלים למצוא אותו באינטרנט. בדרך כלל, הפשרה של מקרר מחייבת לנתק אותו מהחשמל ולנתק את קווי הקרח והמים. שמרו כמה מגבות בחוץ כדי לנגב את השלוליות שנוצרות בזמן הפשרת המקרר, כמו גם מייבש שיער כדי להיפטר מכתמי קרח עקשניים במקפיא. אתם רוצים שהמקרר שלכם יהיה יבש ככל האפשר כשמגיע הזמן למעבר.

     

    הובלות מקרר

    ארזו את המקרר שלכם בזהירות

    חלק גדול מההבנה כיצד להעביר מקרר הוא קביעת הדרך הטובה ביותר לארוז אותו להובלה. אי טיפול נאות בכל הנוגע לאריזת המקרר שלכם יכול להוביל לחששות בטיחותיים ולנזקים בכביש. זה יכול להיות גם מקרר שבור כשאתם מגיעים ליעד הסופי שלכם.

    כדי לארוז אותו בצורה נכונה, התחילו בסלילת כבלי חשמל ו/או קווים בזהירות ואבטחתם קרוב למקרר בעזרת סרט אריזה. אם אינכם רוצים לשים סרט ישירות על החוטים עצמם, עטפו אותם בשכבת ניילון תחילה ולאחר מכן הדביקו את הסרט.

    משם, השתמשו בסרט אריזה כדי לסגור את הדלתות. לאחר מכן עטפו שמיכות נעות סביב כל המקרר שלכם והצמידו אותן למקומן בעזרת רצועות למעבר או באנג'י – אחת לכיוון החלק העליון של המקרר ואחת לכיוון התחתון.

    הכנת המקרר שלכם להובלה

    זה החלק שבו הדברים מתחילים להיות קצת מסובכים. קחו איתכם את עגלת המכשירים והעוזר שלכם, והחליקו בזהירות את היחידה החוצה כדי שתוכלו לעקוף אותה מכל הצדדים. החליקו את העגלה מתחת למקרר מהצד, הקפידו לא לתפוס אותה על אף חלק של השמיכה. לאחר מכן תמרנו אותו לאט אל בסיס העגלה עד שהוא עומד זקוף.

    קחו את הסט השני שלכם של רצועות של הובלת מקררים או חוטי בנג'י והשתמשו בהם כדי להדק את המקרר לעגלה. מכיוון שהמשקל יכול לעבור בקלות כאשר אתם מעבירים את המקרר שלכם למשאית, חשוב שהוא יהיה מאובטח על העגלה בצורה חזקה ככל האפשר כדי למנוע ממנו להתהפך.

    כיצד להזיז מקרר למעלה או למטה במדרגות

    בעולם מושלם יהיה לכם נתיב ליניארי ללכת ממטבח למשאית – או לפחות למעלית – אבל זה המקרה שבו אתם עלולים למצוא את עצמכם מול סט מדרגות. אבל אל תיבהלו. המפתח כאן הוא ללכת לאט, ולעקוב אחר שיטות עבודה מומלצות להעלאת או להורדת מקרר במדרגות.

    כדי לעשות זאת, שמרו את המקרר על העגלה ובקשו מאדם אחד ללכת מלפנים בעוד אחד אוחז בעגלה מאחור. הטו את העגלה כך שהמקרר ינוח בזווית של 45 מעלות כלפי האדם מאחור, ואז עלו לאט מאוד במדרגות צעד אחר צעד, כשהאדם שמלפנים משמש כמדריך ועוזר לחלק את המשקל. אל תנסו להרים את העגלה – במקום זאת, דחפו או משכו אותה בזהירות ובעדינות. לאט ובסבלנות מנצח את המירוץ כאן, אז קחו כמה זמן שאתם צריכים כדי להגיע לאן שאתם צריכים ללכת בבטחה.

    טעינה ופריקה של המקרר שלכם

    החלק הזה למעשה אמור להיות די קל. באמצעות רמפה, הנחו את המקרר שלכם – עגלה והכל – למעלה לתוך המשאית הנעה או הורידו אותו מהמשאית לפי הצורך. אל תנסו להרים את המקרר אל המשאית או ממנה, מכיוון שאפילו החלקה קטנה עלולה לגרום להפלתו.

    אם אתם יכולים, שמרו את המקרר על העגלה למשך כל ההובלה. פשוט בדקו תחילה פעמיים כדי לוודא שהרצועות הנעות המאבטחות את המקרר לעגלה עדיין במקומן ושהן יפות ומהודקות.

    התקנת המקרר שלכם בבית החדש שלכם

    לאחר שפרקתם את המקרר לביתכם החדש, החלק הקשה נגמר! עכשיו אתם רק רוצים להיות בטוחים שאתם מתקינים אותו כראוי. עיינו במדריך למשתמש שלכם כדי לראות אם יש הנחיות לגבי משך הזמן שאתם צריכים לחכות כדי לחבר את המקרר מחדש, מכיוון שייתכן שתצטרכו לחכות כמה שעות, במיוחד אם העברתם את המקרר על הצד שלו. חפשו גם כמה זמן עליכם לחכות בין חיבור המקרר שלכם לאחסון המזון בו – בדרך כלל יש פיגור של יום עד שלושה ימים לפני שהוא מסוגל לאחסן בבטחה מוצרי מזון מתכלים.

    לא רוצים להוביל את המקרר שלכם לבד? שכרו כמה מקצוענים

    חברת הובלות מקצועית עשויה להיות ההימור הטוב ביותר שלכם אם יש לכם חששות לגבי אריזה והובלה של המקרר שלכם. כדי למצוא מובילים בעלי מוניטין בקרבת מקום, בדקו בשניר הובלות

    תגיות: הובלת מקרר מחיר, מחיר הובלת מקרר, כמה עולה הובלת מקרר, הובלה של מקרר בשכיבה, מובילים מומלצים הצעת מחיר, הובלת מקרר מחיר זול החל מ400 ש"ח, הצעות מחיר עבור הובלת מקרר במחיר זול, הובלת מקררים עם מנוף, מוביל מקרר ישן, מקרר חדש, מוביל מקררים מומלץ

    דילוג לתוכן