שניר הובלות תל אביב והמרכז

הובלות קטנות בתל אביב

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    שניר פתרונות שינוע השכרת נגררים והובלות קטנות מציעים מגוון פתרונות יצירתיים לכל סוגי ההובלות, הובלות קטנות בתל אביב לעיתים דורשות רק פיתרון יצירתי וידע מקצועי כדי לבצע את ההובלה בעלות זולה!

    הובלות קטנות בתל אביבכשצריכים לעבור דירה בתוך העיר תמיד נתקעים עם משהו מהפריטים שאי אפשר להוביל ברכב הפרטי ולרוב מחוסר אונים אנשים פונים לחברת הובלות ולכן משלמים סכום כסף גבוהה.

    יש פיתרונות קלים ונוחים להובלות קטנות בתל אביב!

    ניתן להשכיר נגרר לרכב או אפילו להשכיר טנדר ליום אחד כדי לבצע את ההובלה, הובלות מסוג זה לא מצריכות חברת הובלות גדולה ומשאית רצינית, בהתאם לכך גם המחיר צריך להיות זול!

    התקשרו לטלפון 050-449-2267 כדי לקבל ייעוץ חינם ונציגי השירות שלנו ישמחו לספק לכם פיתרונות זולים ומהירים להובלה קטנה בתוך תל אביב.

    חברת שניר פתרונות שינוע השכרת נגררים והובלות קטנות היא חברה שהוקמה מתוך חזון ורצון לספק פיתרון הוגן להובלות קטנות ושינוע פריטים בודדים. הצוותים המקצועיים שלנו פרוסים בכל רחבי הארץ ואנו יודעים לספק גם שירות כולל להובלות גדולות, משלב האריזה ועד שלב הפריקה. המטרה שלנו היא לספק שירות מקצועי וזול מבלי להתפשר על האיכות והמקצוענות. אנו מתמחים במתן פיתרונות בכל הקשור להובלות ולאחר ניסיון של שנים נתקלנו כמעט בכל המקרים האפשריים ובייחוד בקשיים שמתגלים בהובלות בתל אביב. המעברים הצרים בחדרי המדרגות, בניינים ללא מעלית וכמובן פירוק והרכבה של רהיטים בדירות שותפים שלרוב אין להם את הידע כיצד לפרק ולהרכיב בדירה החדשה, בשביל זה אנחנו פה! כדי לתת לכם מענה מקצועי בכל הקשיים שכרוכים בהובלות קטנות וגדולות בתל אביב והסביבה, ובפרט בכל נושא של הובלה קטנה בתל אביב .

    יש לנו במלאי מגוון של רכבי הובלה בגדלים שונים וכמו כן גם נגררים שמתחברים לרכב ויכולים להוות פיתרון מושלם להובלה של דירה בתל אביב. אנו מתחייבים לייעל את הביצוע ולספק לכם את הפיתרון הטוב ביותר עבורכם. לאחר שיחה קצרה בה נבין את גודל התכולה של הדירה, מיקום הבניין ואת אופי המעברים בו, נתאים עבורכם פיתרון ייחודי שייתן לכם את המענה הזול ביותר לקיום ההובלה.

    בשניר פתרונות שינוע השכרת נגררים והובלות קטנות בתל אביב אנו מאמינים שהכוח צריך להיות אצלכם בידיים. הכוח לבחור בין מגוון אפשרויות ובמידה ותחליטו שבא לכם ליהנות משירות מלא שעולה יותר לפחות תעשו זאת מתוך בחירה חופשית ולא מתוך חוסר אונים כי צריך להוביל מקרר שלא נכנס לכם באוטו. אנו מתחייבים לספק לכם שירות אדיב, מקצועי ואמין! והכי חשוב זול.

    דילוג לתוכן