שניר הובלות תל אביב והמרכז

הובלות בראשון לציון – מובילים באחריות!

טלפון

תנו לייק!

צרו קשר!

    shutterstock_134365157

    עוברים לראשון לציון, עוברים מראשון לציון – עם שניר הובלות בראשון לציון, תוכלו להנות ממעבר חלק, בטוח, ללא שיבושים או תקלות. צוות המובילים שלנו מיומן לביצוע הובלות ביום וגם בלילה, כך שאם אתם עובדים עד שעה מאוחרת ואין לכם אפשרות לקחת יום חופש או לבצע את ההובלה בשעות היום, נוכל לבצע בתנאים מסוימים את ההובלה בשעות הלילה, כך שאתם חוסכים זמן וגם כסף. עם השנים, לאחר שביצענו אינספור הובלות ממקומות שונים ברחבי הארץ, פיתחנו מגוון מיומנויות שמסייעות לנו לבצע הובלות בראשון לציון, בתל אביב, ברחובות ושאר ערים במרכז בצורה מהירה, חלקה ומקצועית.

    הובלות קטנות בראשון לציון – שירות גדול, מחיר קטן

    פעמים רבות אין אנו צריכים להעביר כמות גדולה של דברים, רהיטים או חפצים, מה שמאפשר לנו לספק לכם שירות שנקרא הובלה קטנה. איך זה עובד? אתם מספרים לנו בדיוק מהם הדברים שאתם צריכים להעביר למשל: מקרר, טלוויזיה, מערכת ישיבה הכוללת x ספות. בשלב הבא אנחנו בשניר הובלות מתמחרים עבורכם את מחיר ההובלה בהתאם לכמות הדברים שאתם מעבירים, כך שלא רק מדובר בשירות נוח אלא גם בשירות הוגן לשני הצדדים. שירות הובלות קטנות בראשון לציון גם טוב למי שעובר לדירה בסמוך לדירה הקודמת שבה גר, כך את רוב הדברים הוא יכול להעביר בעצמו ורק את הדברים הכבדים והגדולים שלא ניתן להעביר לבד בלי רכב מסחרי מספיק גדול, אנו מעבירים בשבילו. מדובר בשירות שתפס תאוצה אדירה בשנים האחרונות בשל כמות הסטודנטים והזוגות הצעירים שעוברים לגור בראשון לציון. ראשון לציון היא עיר שמאוד התפתחה בשנים האחרונות, היא קרובה לכל מקום וממוקמת על ציר מרכזי. בנוסף יש בראשון לציון המון מרכזי קניות, קניונים, בתי ספר, את המכללה למנהל שנחשבת לבין המוסדות האקדמאים הטובים בארץ וכמובן גם בתי ספר גנים, חוגים, את הסינמה סיטי, יס פלאנט, קניון הזהב ועוד שלל פעילויות שהופכות אותה לאחת הערים המבוקשות בישראל לצעירים, סטודנטים ומבוגרים גם יחד.

    מדוע שניר הובלות?

    מהרגע שתיצרו איתנו קשר תרגישו בהבדל. היחס האישי, השאלות המקצועיות שאנו שואלים לפני שאנו מגיעים אליכם הופכים את תהליך המעבר לקל, מהיר ופשוט. לא רק שהמחיר שלנו זול משמעותית בהשוואה לשוק, אנו גם ״תופרים״ את ההובלה המושלמת בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם. גודל ההובלה, סוג הרכב שייבחר, כמות המובילים, השעה שנוחה לכם – הכל נקבע מראש כך שאין הפתעות, אין תירוצים ומה שיש זה יחס אישי, אדיבות וכמובן אחריות. אנחנו מאמינים שכאשר עושים את הדברים בצורה יסודית, יש תוצאה ואנו גאים על מעגל לקוחות אדיר שצברנו וישמח להמליץ לכם על הובלה איכותית. אנחנו נמצאים כאן במטרה לאפשר לכם מעבר חלק עם כל האישורים, הביטוחים והציוד המתאים.
    דילוג לתוכן